2. Haza akarok menni

52 3 3
                                    

Reggel:

Kicsit fáradtan, de sikerült felkelnem, reggeliztem, fogat mostam, majd kiválasztottam a napra egy laza outfitet.

Az outfit:

Gondoltam kimegyek egy kicsit a városba nézelődni, hogy valamivel eltöltsem a napot

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Gondoltam kimegyek egy kicsit a városba nézelődni, hogy valamivel eltöltsem a napot. Elmentem a központba, vásároltam magamnak új cuccokat, bementem a közeli Starbucks-ba is, ittam egy jó kavét és a nap legtöbb részét ezzel töltöttem el. 23:15 kor elindultam haza, mivel kellet találkozzak Dominikával...éjfélkor, amit még mindig különösnek találtam.
Mikor hazaértem megpihentem, leraktam a cuccokat a szobámban, majd sietve elindultam, mert kicsit késésbe voltam.
- Ahh....oké Rub menni fog ez csak bekopogok és majd minden rendben lesz! Mondogattam magamban, mintha nem paráznék az estétől.
Bekopogtam..........Semmi válasz.
Majd mégegyszer, de továbbra sem nyilt az ajtó. Nem tudtam mit tegyek, menjek be, vagy menjek haza, bár legszívesebben hazamentem volna....
Majd megfordultam éssss........
- JÉZUSOMMM!!
- Háhá, jól megilyedtél!!!
Dominika volt az.
- Úr Isten majdnem kiugrott a szívem a helyéről, ez nem vicces!!!!!
- Oké, nyugi, bocsánat!
- Felejtsük el. Mondtam.
- Oksi. Mondta óriási vigyorral az arcán.
Bementünk és mikor megláttam házukat igazán meglepődtem, nagyon elegáns volt. Először egy előcsarnokba értünk ahol volt egy óriási csillár kristálykövekből kidíszitve és a csarnok közepén volt egy szökökút is, amelyen szintén gyöngyök ragyogtak. Nagyon szép volt, szinte egy palota. Mikor felértünk Dom szobájába lepakoltam a cuccaim és ebben ő is segített.
- Igazán fura a szobád. Mondtam
- Tudom, szeretem a morbid dolgokat!Nevette el magát. Kicsit para volt, de lehet csak viccnek szánta..
- A mosdó arra van! Mutatott a szoba job sarkába
- De jó, neked van saját mosdód.
- Amúgy lehetne egy kérdésem Rub?
- Persze, mondd csak.
- Te heteró vagy?
- Aaam hát elég furcsa ez a kérdés, de  igen, miért?
- Csak azért kérdeztem, mert van egy barátnőm akihez illenél és gondoltam találkozhatnátok, de persze nem tudhattam előre.
- Hű, hát ha akarod bemutathatod, de a fiúkra bukom.
- Ja, értem és amúgy most van valakid?
- Nincs, single vagyok. Na és neked?
- Nincs, a magányt szeretem és aszexuális vagyok.
- Komoly?
- Aha
Kezdtem furán érezni magam, de gondoltam még kérdezek tőle pár dolgot, lehet, hogy csak én értem félre a helyzetet.
- És neked van testvéred?Kérdeztem
- Csak volt, kettő is, de sajnos már nincsenek köztünk, ahogy apám sem.
Egyedül anya él, de őt meg nem ismerem, nem is emlékszem az arcára, kicsi voltam mikor szétválasztottak minket, majd mikor nagyobb lettem megprobáltam megkeresni, de azt mondták börtönbe van és hogy drogos is, ezért úgy döntöttem nem akarok találkozni vele soha.
- Jesszusom, ne haragudj, te jó ég ez szörnyű! Fogad részvétem!
- Köszönöm.
Majd szinte egész éjszaka fent voltunk, olyan 6 tályékán lefeküdtem, mert elálmosodtam. De meglepődtem valami különös kántálásra keltem fel és Dom nem volt mellettem. A következőt hallottam: Verbus deful
- Micsoda??? Majd síkoltásra lettem figyelmes, ez már nem tetszett, nagyon megyilyedtem. Kiszaladtam és csak a padlon láttam kis piros cseppeket.
- Ez, ez.......vér. Kirázott a hideg, gondoltam hívom a rendőrséget, de a telomat nem találtam meg, ezért fogtam magam és megprobáltam kimenni az ajtón és segítséget hívni. Mikor meghúztam az ajtókilincset, nem akart kinyilni, probáltam minden erővel, berúgni, kifeszíteni, de nem tudtam.
Éreztem, hogy baj volt, majd megfogtam egy vázát a közeli asztalról és betörtem az ablakot, kimásztam rajta. Miközben kifelemásztam, a nagy sietségben a conbom odasurolodott az ablak szegletéhez és megvágta, nagyon fájt, de nem tehettem semmit, csak probáltam kijutni onnan. Mikor sikeresen kiértem a hazból egy nagy kattogást halottam és bummmm....
A ház teljesen szétrobbant és lángokban hevert, nagyo nagy volt a fűst, éreztem a nyomást a fejemben és a következő pillanatban már nem emlékeztem semmire, csak zúgást hallottam félfüllel, meg a mentősöket láttam ahogy felraknak egy hordágyra és a mentőautó felé visznek. Az utolsó mondatt amit hallotam, az ezvolt:
- Hé főnők! Kié ez a holttest?
- Dominika Bush, 19 éves, halál időpontja kb 6:18 perc.
Majd éreztem, ahogyan a szemem lassan csukódik befele és kész a következő pillanatban eszméletlen voltam, de ami utánna történt az volt csak az igazán meglepő.......

Na sziasztok!😆

Itt is lenne a második rész, remélem tetszett, hamarosan érkezem a következővel.❤


Lent a pokol mélyén| BEFEJEZETTWo Geschichten leben. Entdecke jetzt