7

54 3 3
                                    

Als we zijn aangekomen ga ik naar boven, en ga op het bed liggen. Misschien had ik toch moeten weigeren? Nee, dan was ik nu dood geweest. Ik heb dus twee opties. Ik doe gewwoon mee, en probeer dit te winnen, of ik zeg dat ik ermee kap, en zeggen dat ze de pot op kunnen. Nee, ik ga ermee door! Ik geef niet op, ook al kan het gevaarlijk zijn, ik wil niet dood! Terwijl ik erover nadenk merk ik dat ik moe ben. Heel erg moe. Ik kan maar beter even gaan slapen.

Ik word schreeuwend wakker, zie de beelden van Soro levensecht voor me. Nee, rustig River zeg ik tegen mezelf. Je leeft nog. Je gaat dit overleven! Er word op de deur geklopt en ik kom overeind. 'Ja?' de deur gaat open en Soro's moordenaar komt binnen. 'Is er iets?' zeg ik. 'We hoorden je schreeuwen, en daarom kom ik even kijken. Oh ja, je moet over 10 Minuten benneden zijn. Het gaat beginnen.' zegt hij en wil weer weggaan. 'Wacht even.' zeg ik. 'Ga je me nog vertellen hoe je heet, of moet ik je Soro's moordenaar blijven Noemen?' Hij kijkt even vreemd Maar zegt dan: 'Noem me Maar Daan. Je hebt trouwens nog 7 minuten.' hij loopt de deur uit.Ik wacht even en ga dan ook de deur uit, naar beneden.

Als ik beneden aankom zie ik een groep mensen naar iemand staan luisteren. Het zijn jongens en Meisjes van mijn leeftijd. Ik voeg me bij de groep en kijk naar diegene die verteld. Het is een man van gemiddelde leeftijd, en hij draagt een pak met stropdas. Blegh! 'Zo, daar hebben we onze laatkomer.' zegt de man op een spottende toon. Ik zeg niets, Maar wacht af of hij nog iets te zeggen heeft.

'Ok.' gat hij door tegen de groep. 'Jullie zijn uitverkozen worden omdat jullie een bijzonder Talent hebben. In de komende weken zullen jullie leren dit Talent verder te gebruiken. Ook zijn jullie uitgekozen omdat jullie allemaal met een element verbonden zijn. Ook dit zullen jullie leren gebruiken. Nog vragen? Nee, ok. Dan kom nu allemaal mee.'


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 29, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

DeadwalkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu