Durakta otobüs beklerken kaldırıma takılmıştı gözleri ama oraya bakmıyordu, aslında çok uzaklardaydı aklı, kendisindeki kimsenin fark etmediği edemediği şeyleri düşünüyordu. O da kendinin tam olarak farkında değildi. Hala bir arayış içindeydi neyi seviyordu? Neyi sevmiyordu? Kendiyle barışık mıydı? Anlayamıyordu bazen bunun herkes için normal bir şey olduğunu düşünüyordu ama emin değildi. Belki de kendisi bu şekilde kaybolduğu için bunu normal olarak görmek istiyordu.
Bunları düşünürken; beklediği, bazı zamanlar koltuklarını boş olduğu ama genelde tıklım tıklım olan otobüsü gelmişti. Neyse ki bugün şanslı günündeydi ve kendine oturacak bir koltuk bulmuştu, genelde arka koltuklara oturmayı severdi. İnsanlardan uzak bir ortam gibi geliyordu ama bu sefer ortalardan bir koltukla yetinecekti çünkü tek boş olan koltuk oydu.
Çaprazında çiçekli sarı elbisesi olan bir kadın oturuyordu. Bir yandan ayaklarını ritmik bir şekilde yere vuruyordu. sanırım gideceği yere geç kalmıştı veya bir şeye sinirlenmişti. İnsanların ne düşündüğünü, hangi işte çalıştığını ve bunu gibi şeyleri tahmin etmeyi seviyordu. Bunu daha çok bakışlarının fark edilmeyeceği ortamlarda yapıyordu. Dikkat çekmemek için böylesini tercih ederdi.
Otobüs orta bir hızda gidiyordu, o sırada sağındaki camından bakışlarıyla yol kenarındaki yeni açmış olan beyaz mavi çiçekleri izliyordu. Ne güzel açmışlardı ama birisinin hafif bir darbesiyle yıkılacak narinlikteydiler. Bazen kendisini de çiçek gibi hissediyordu, korunmasız savunmasız. Çiçeklerin güzelliğine doyamadan ineceğe durağa gelmişti.
Zaten evinden çok uzağa gitmemişti kedisine mama almak için dışarıya çıkmıştı. Bu sıralar pek de dışarıya çıkmıyordu. Evindeki huzuru seviyordu senelerdir yalnız yaşıyordu ve sessizlik ona huzur veriyordu. Hafif bir frenle insanları sallandırarak durmuştu otobüs. Motorun sesi yavaşlayarak gürültülü olan ortam sessizliğe gömülmüştü ve insanlarla beraber duraktan inerek evine yürümeye başladı ama aklında hala birkaç düşünce vardı.
Sizce aklında olan neydi sevgili okuyucularım?
Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz.
Oy vererek bana destek olmayı unutmayın lütfen ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ
Science FictionDurakta otobüs beklerken kaldırıma takılmıştı gözleri; ama oraya bakmıyordu, aslında çok uzaklardaydı aklı kendisindeki kimsenin fark etmediği edemediği şeyleri düşünüyordu. O da kendinin tam olarak farkında değildi. Hala bir "arayış" içindeydi neyi...