Mendy: Akkor ketten meradtunk, Moon... Mit szólnál, ha...
Megfogta a hátát, a ló nem nagyon reagált rá, ezért felült a hátára, mire a ló hátrébb lépett.
Mendy: Nyugalom...
Megsimogatta a ló nyakát.
Mendy: Most pedig visszamegyünk a lovardába... Vajon mennyire vagy te belovagolva? Na majd most kiderül...
A ló jól reagált az utasításokra, és egy fél óra alatt visszaértek a lovardába.
Anya: Aggódtam, Vándor nélküled jött vissza!
Mendy: Megvagyunk!
James, és Kelly addigra már visszaértek
Mendy: Megmondtam, vagy megmondtam?
James: Jó, megmondtad, de nem gondoltam, hogy olyan buta, mint te..
Moon kétlábra állt és nyerített egy nagyot
Mendy: Mert a hegyekben mit csinálna?
Leszállt a lóról.
Edző: Akkor most irány a pálya!
Mendy: Kéne majd neki valami piros felszerelés!
Anya: Mégis minek? Van már kék, zöld, pink, türkiz, fehér, fekete, de még foltos szetted is!
Mendy: Mert nézd meg milyen jól áll neki!
Anya: Az lehet.. De azt mondtad, neked nem kell ló
Mendy: Nem azt mondtam, hogy kell...
Anya: De gondolod
Mendy: Hát... - Moon egy nagyot nyerített - Én is így gondolom - azzal elvezette, hogy leápolja, majd fel tudja nyergelni - Nekik nem kell tudniuk...
Mendy letakarította a lovat, majd visszavezette a boxába. Addigra Dicső már a pályán várta.
Mendy edzés után bevitte lovát, Dicsőt a boxába.
Anya: Láttam, hogy lovagoltál Moonon, tegnap még kötőféket sem tudtunk rá tenni, nem hogy felülni rá, mit csináltál vele?
Mendy: Semmit, de ha egy órán kesztül kergetitek a karábam, akkor nem fogja hagyni, magát.
Anya: James próbált felülni rá, de csak megrúgta.
Mendy: James fél tőle
Anya: Pedig be kell lovagolni, mert a ló aki ekkora távból kiugrik a boxából jó lehetne díjugratásban..
Mendy: Kivel versenyezne?
Anya: Sokan járnak ide, akik ilyesmire képesek lesznek.
Mendy: Nem fognak
Mendy beállt Moon boxa elé, aki a ki volt kötve, meghúzta a kötelet, úgy hogy az eloldódott, és odaállt Mendy mellé.
YOU ARE READING
Moon - Váratlan barátság
Teen FictionMendy egy 16 éves lány volt, eredményes díjugrató. A sportot nem szerette, de mivel a szüleniek volt egy lovardája, és régebben ők is versenyeztek, így egyértelműnek tünt, hogy ő is versenyezni fog. Egyik nap mikor Mendy kiment lováh...