11 . bölüm

28 12 0
                                    

1. BODRUM KATINDA KÖPEK YAVRUSU

Reddit'te bulunan bu kısa korku hikayesi çok korkunç duruyor:

"Annem bodruma asla girmememi söyledi, ama o sesi neyin çıkardığını görmek istedim. Köpek yavrusu gibi geldi ve ben de köpeği görmek istedim, ben de bodrum kapısını açtım ve parmak uçlarımla biraz aşağı indim. Bir köpek yavrusu görmedim, sonra annem beni bodrumdan çekip bana bağırdı. Annem daha önce bana hiç bağırmamıştı ve bu beni üzdü. Ağladım. Sonra annem bir daha bodruma inmemi söyledi ve bana kurabiye verdi. Bu beni daha iyi hissettirdi, bu yüzden ona bodrumdaki çocuğun neden köpek yavrusu gibi sesler çıkardığını ya da neden elleri ve ayakları olmadığını sormadım."



1. BODRUM KATINDA KÖPEK YAVRUSU
Reddit'te bulunan bu kısa korku hikayesi çok korkunç duruyor:

"Annem bodruma asla girmememi söyledi, ama o sesi neyin çıkardığını görmek istedim. Köpek yavrusu gibi geldi ve ben de köpeği görmek istedim, ben de bodrum kapısını açtım ve parmak uçlarımla biraz aşağı indim. Bir köpek yavrusu görmedim, sonra annem beni bodrumdan çekip bana bağırdı. Annem daha önce bana hiç bağırmamıştı ve bu beni üzdü. Ağladım. Sonra annem bir daha bodruma inmemi söyledi ve bana kurabiye verdi. Bu beni daha iyi hissettirdi, bu yüzden ona bodrumdaki çocuğun neden köpek yavrusu gibi sesler çıkardığını ya da neden elleri ve ayakları olmadığını sormadım."

2. NUN CHUCKS
kisa korku hikayeleri
Michelle Froelick Young, Film Pilot'a sunduğu iki yaşındaki kızıyla garip bir deneyim yaşadı:

"Kızım 2 yaşındayken, onu havada, ip ile bağlı kağıt havlu tüpleri ile dönerken bulunduk. Ona ne yaptığını sordum. "Rahibe çocukları" üzerinde çalıştığını söyledi. Ne olduklarını bilmesine imkan olmadığı için kafam çok karışıktı. Ona ne demek istediğini sordum ve Adam'ın ona nasıl yapılacağını söylediğini ve her gece nasıl kullanılacağını gösterdiğini söyledi. Adam'ın ona pratik yapmasını söylediğini çünkü bir gün kendini nasıl savunacağını bilmesi gerektiğini söyledi. Neredeyse çıldırıyordum ama Adam'ın neye benzediğini sordum. Uzun boylu, sarışın ve mavi gözlü olduğunu söyledi. Dedi ki," Anne, nasıl göründüğünü biliyorum - onu biliyorum! Baş ağrısından öldüm." Odadan çıkmak zorunda kaldım. O doğmadan 4 ay önce, uzun boylu, sarışın, mavi gözlü, dövüş sanatları yanlısı arkadaşım 27 yaşında beyin anevrizması sonucu ölmüştü. O günden beri ondan bahsetmedi, bu yüzden onu tepkimle mi korkuttum yoksa derslerini mi tamamladı emin değil."

3. YATAĞIN ALTINDA BIRI VAR
kisa korku hikayeleri en iyi
Bazen çok kısa korku hikayeleri en iyisidir, ve bu hikaye, Buzzfeed üzerinden Reddit'de paylaşılan bir babanın hikayesini anlatıyor:


"Onu yatağa yatırmaya gittim ve bana "Baba, yatağımın altındaki canavarları kontrol et." dedi. Onun eğlencesi için yatağın altına baktım, oğlumun aynısını yatağın altında gördüm, bana titreyen sesi ile fısıldayarak, "Baba, yatağımda biri var." dedi.

4. SANDALYE
Bu kısa hikaye yeterince sakin başlıyor, dost gibi görünen hayalet çocuklarla oynarken, odanın etrafında hareket eden nesneleri bir çok korku filminde gördük. çok ürpertici alır. Scoopwhoop tarafından Reddit üzerinden paylaşıldı:

"Kız kardeşim Betsy ve ben çocukken, ailemiz bir süre büyüleyici bir çiftlik evinde yaşadı. Tozlu köşelerini keşfetmeyi ve arka bahçedeki elma ağacına tırmanmayı severdik. Ama en sevdiğimiz şey hayaletti. Ona anne dedik, çünkü çok nazik ve iyi niyetli görünüyordu. Bazı sabahlar Betsy ve ben uyanırdık ve her bir komidemizde bir gece önce orada olmayan bir bardak bulurduk. Annem onları orada bırakmıştı, gece susayalım diye endişeleniyordu. Sadece bizimle ilgilenmek istedi. Evlerin orijinal mobilyaları arasında oturma odasının arka duvarına karşı tuttuğumuz antika ahşap bir sandalye vardı. Ne zaman meşgul olsak, televizyon izlerken ya da oyun oynasak, annem o sandalyeyi ileri geri oynatırdı. Bazen sandalyeyi odanın ortasına kadar taşımayı başarırdı. Onu duvara dayadığımız için hep üzgünüz. Annem sadece yanımızda olmak istedi. Yıllar sonra, taşındıktan çok sonra çiftlik evinin asıl sakini, dul bir kadın hakkında eski bir gazete makalesi buldum. İki çocuğunu yatmadan önce her birine birer fincan zehirli süt vererek öldürmüştü. Sonra kendini asmıştı. Makalede çiftlik evinin oturma odasının bir fotoğrafı da yer aldı. Onun altında, devrildi, o eski ahşap sandalye, tam olarak odanın ortasına yerleştirilmiş şekildeydi."

5. EVDE Kİ HAYALET
korkutucu kisa korku olaylari
En sevdiğim kısa KORKU hikayelerimden birinde, bir adam telefonunu kaybettiğini ve birinin ona oyun oynadığını düşünür. Meğerse onunla oynayan biri varmış ama bu bir insandan çok hayalet. Buzzfeed tarafından Reddit üzerinden paylaşılan hikaye:

"Dün gece bir arkadaşım yerel bir barın müzik gecesinde açılış gösterisini izlemek için beni evden dışarı çağırdı. Birkaç içkiden sonra telefonumun cebimde olmadığını fark ettim. Oturduğumuz masayı, barı, banyoları kontrol ettim ve şansım yaver gitmedikten sonra arkadaşımın telefonunu kullanarak kendiminkini aradım. İki dakika sonra birisi cevap verdi, düşük bir kıkırdama verdi ve kapattı. Bir daha cevap vermediler. Sonunda telefonumdan vazgeçtim ve eve gittim. Telefonumu komidimin üzerinde, bıraktığım yerde buldum."

Bu günün 2. bölümü geldi lütfen yorum yapın görüşürüz 🌼🌊🌼🌊🌼🌊

Paranormal Hikayeler KısaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin