Multimedia: Yaren
Yaz tatili. Tatil Yazı. Yazın Tatili. Yazlı Tatil. tatilli Yaz...
Üç yıldir çıkan arkadaşlarımdan daha uyumlu mk bu iki kelime.
Yazı neden mi seviyoruz? Çünkü YGS'yi unutmamı sağlayacak tek odak noktam bu.. Ben müzik, kahve vs değil. Ben rep ve kaykay.
Kitap okumak meselesine gelince... Saftirikten başka kağıtları olan kitap okumuyorum.
Ve şaşırtmıcak bir cevap, sayısalcıyım.
Amaan banane derslerden lan! Lise üç yeni bitmiş.. Kurtuldum okuldan.. Oh kebab valla
Kebap demişken canım kebap çekti.
Yerimden kalkıp annemlerin yanına gittim.
Babam gazete okuyorken annem bulaşıkları yıkıyordu. Kardeşimse sanırım şu baloncuk yapan alete üfleyip duruyordu. Normal aile tablosu.
"Anne akşama kebap yapsanızaaaa"dedim. Canım çekti bi kere.
"Evde yemek var Yaren"dedi bıkkınca.
"Baba-
"Anneni duydun. Ayrıca bu akşam önemli bir haber vereceğiz"dedi Babam
"Yeni bi kardeşim mi doğuyo?"dedim.
Fazla dobra oldum lan.
Terlik yememek için odama koştum. Alt kattaki huysuz bunak yine şikayete gelcekti sanırım. Bina 6 katlı. Bi ben mi gürültü yapiyorum?
Lolipoplarımdan birini çıkarıp ağzıma götürdüm. Penceremi açıp bu günkü talihsize baktım. Apartmanın önüne çıkan ilk kişinin kafasından aşagı su döktüm, her zamanki gibi..
Bu seferki Kel bi adamdı. Başı pişmiştir zatrn onun. Sevaba girdim bence:)
$$$$$$$$
"Ellerine sağlık annecim."dedi Doğa. Of kardeşimden gıcık alıyorum, tam bir zıt kutubuz.
"Afiyet olsun,balım."
"Anne, mis gibi kebap yiyecektik şimdi nerden çıktı bu ıspanak. Yazın ortasında nerden çıktı ya?!!!"
"Kes sesini, kardeşinden örnek al biraz Yaren!"dedi
"Ihıhmm..Evet, dört kişilik aile konseyimizi topladığımıza göre önemli haberi vereyim..."
"Almanya'dan en güzel en pahalı otelinde 3 AY!"dedi annem. We gerisi sevinç cığlikları..
Almanya... Hakkında başkentinin Berlin olduğunu bildiğim bir şehir. Pisa kulesi de sanırım ordaydı..
Tam bir deha'yım dimi? Eh.. Bekle beni Almanya. Ha bi de Almanya nın A sı büyük olyor, afrn bna afrn bna..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Maceraları
ChickLitEvaatt. Okursanız sevinirim. Bu ilk Çalısmam acemi olabilirim. KLİŞELERDEN SIKILDIYSANIZ Bİ BAKIN DERİM. *-* umarım beğenirsiniz *-*