*1 maand later*POV KOEN:
Het is een rustige maand geweest. Nina is oprecht van de aardbodem verdwenen. Matthy is al weer thuis en met wat behulp van de dokter weet hij weer bijna alles en herkent hij de naam Nina. "Ondanks dat we haar wouden bellen neemt ze niemand van ons op, niet dat ik haar daar de schuld van kan geven sinds ze boos is op ons" "Maar zelfs haar beste vriendin niet opnemen" Hoe kan dat dan? Ondertussen is Eva me echte vriendin ik heb haar gevraagd en ze zei ja. Sindsdien gaat het super goed tussen ons. Verder is het ook erg stil naast dan dat iedereen zich zorgen maakt over Nina en dat Matthy erg vaak in zijn kamer blijft.
POV NINA:
Een maand later en nog hou ik van hem. Ondertussen ben ik tijdelijk gaan wonen in Amsterdam in een appartementje. Eva ging na mijn vertrek inwonen bij Koen dus ons appartement is al weg. Deels voel ik me schuldig dat ik niks van me laat horen. Op school vermijden ik Eva totdat ze opeens naar een andere opleiding ging voor een zorgopleiding. Ik ga binnenkort op tour met een hele grote show. Zou ik willen dat ze kwamen? Ja misschien maar ik kan moeilijk na een hele maand weer eens komen opduiken.
POV MILO
Sinds het hele incident horen we niks meer van Nina en iedereen zit er wel mee. Vooral Matthy. Hij weet alles weer en baalt ervan dat ze weg is gegaan. Ik zit rustig thuis te editten als het online nieuws uitkomt. Natuurlijk ga ik even kijken en een advertentie pakt mijn aandacht. Nina kei groot op een podium met de tekst:" The DanceShowCase". Zou ze een optreden hebben en het niemand hebben vertelt? Snel ga ik in de Bankzitters Groepchat:
De balzittende losers
M: GUYS! Ik zie nu net in het nieuws dat Nina een voorstelling heeft en er nog kaartjes vrij zijn voor de Premiere!!
K: sinds wanneer kijk jij het nieuws gore Boomer!!!
Rob: Zullen we kijken om Nien aan te moedigen dat verdiend ze wel!
K: Ik en Eef willen wel mee!!
Raoul: Ik en Lieke ook!!
Rob: Mat zullen wij dan ook gezel samen 😉
Mat: K.
Snel bestel ik de kaartjes...
POV NINA
Vandaag is de dag.. Ik mag gaan optreden voor 12.000 mensen tegelijk hoe bedoel je dromen komen uit? Ik heb alleen mijn ouders, opa&oma en mijn broertje uitgenodigd de rest zou toch niet willen.
Zodra ik aankom in Ahoy is het al erg druk. Vandaag wordt er ook een prijs uitgereikt aan de beste danser van de opleiding.. Dus deze uitvoeringen zijn erg belangrijk. Ik moet me 7x omkleden dus heb ik een rek meegenomen zodat alles lekker snel kan. Zodra het 18:30 komen de eerste mensen al binnenstromen en zie al snel mijn ouders met mijn broertje zitten. rond 19:15 is de zaal al vol en gaan we beginnen met de opening. Die ging goed! Nu het Burlesque nummer op hakken. Gelukkig gaat dat ook foutloos. Nu een van de moeilijke modern. Ik doe het al heel lang maar ik maak altijd foutjes. Ik probeer mijn tranen in te houden sinds ik het heb gemaakt in de tijd dat ik afstand hield van de Bankzitters. Dus het is erg persoonlijk. Yes hij ging goed. De rest van de avond gaat alles foutloos bij mij en dus na de sluiting wordt de prijs uitgereikt. Een mega grote medaille en een 4 dagen arrangement naar Disney Land Parijs voor 8 man.
Voice over in de zaal: En de prijs van beste danser van de opleiding is:
NINA SCHIPPERS!!!!
Ik loop vrolijk naar voren als ik mijn ouders zie staan. Ook zie ik een vaag iemand staan met mensen om zich heen.
OMG THANK U VOOR MEER DAN DE 100 lezerssss!! dankzij jullie krijg ik taart van mijn beste vriendin aaahhhh ❤️❤️❤️❤️
JE LEEST
Happiness (14+)
RomanceNina doet niks liever dan dansen en met haar beste vriendin Eva samen domme dingen doen.. Zou die ene jongen van de supermarkt het verschil kunnen maken?