Hoofdstuk 23

1.8K 43 4
                                    


POV MATTHY:

Na het 15:00 is geweest ga ik richting de studio om Nina weer op te halen. Terwel ik onderweg ben naar Nina krijg ik opeens teveel meldingen op vele sociale platformen. "Is je vriendin echt zo gemeen?" "Wat een kut vriendin heb je zeg!" Alleen maar haat naar Nina. WTF is er gebeurd! Zodra ik aan kom zie ik Nina huilend zitten. "OMG Matthy laat het me uitleggen." "Dus 30 minuten nadat je me had afgezet kwam je ex binnen. Ze begon over hoe mooi ze haar moesten maken omdat ze naar het youtube gala ging met haar fix genaamd Matthy. Ik hield me rustig en liet haar weten hoe het zit. Dat had ze opgenomen alleen heeft ze haar eigen dingen eruit geknipt op een manier dat ik nu klink als een bitch!" ik zie dat Nina er echt van baalt. "Het spijt me Matt dat ik het heb verpest en ik snap dat je het nu moet eindigen voor je eigen carrière en bestwil." en ze begint weer met huilen. Voor ik ook maar iets kan antwoorden zie ik haar wegrennen. Ik loop de studio binnen en vraag hun verhaal. Beide meiden die werken vertellen me hetzelfde als Nina me vertelde. Zodra ik weer wil weglopen wordt ik meegetrokken door een 15 jarig meisje. "Uhm Hi! Ik ben groot fan maar heb ook Nina geholpen vandaag en ik heb een filmpje waarin je niet alleen hoort maar ook ziet dat het Maaike's fout was!" "Omg echt je bent een topper!!!" ik krijg het filmpje doorgestuurd en krijg tranen in mijn ogen over hoe Nina doet en ze het aanpakt maar ook hoe ze dingen zegt. Op de terugweg naar Casa Del Huts vraag ik Nina of ze toch nog wilt komen en gelukkig zegt ze ja maar ze durft niet mee als mijn date dus zal ze tussen de menigte van fans staan met haar broertje erbij. Nadat alle boys en meiden zich hebben aangekleed gaan we richting Veed. 


POV ROBBIE:

Iedereen is gespannen en dat is terecht. Alle jongens hebben iets voorbereid. Enige kutte is dat Nina niet bij ons kan staan vanwege dat Maaike figuur. Zodra we binnen zijn worden we naar achter begeleidt omdat we moeten optreden op Veed met "Stapelgek". Het aftellen is begonnen en wij gaan klaar staan. We staan op onze plek als het intro begint. We rocken het nummer en tijdens het refrein wijzen we naar onze meiden. Gelukkig is LIz met Nina meegegaan dus staat ze in de fan menigte. Na dat we klaar zijn met ons nummer worden we geïnterviewd op het podium. "Yo Bankzitters, een liefdesnummer zijn jullie allemaal verliefd?" "Ja natuurlijk" antwoordt Milo al snel.

Interviewer: "Maar deze vraag is vooral voor Matthy. Maaike of Nina?"

Matt: "Daarover gesproken Nien wil je even hier komen?"

Nina kijkt heel bang en loopt voorzichtig naar het podium. Mensen beginnen "boe" te schreeuwen en alles en ik begin me rot te voelen voor Nina.

Matt: "Oké laat ik dit nu even zeggen ook al ben ik kapot zenuwachtig hiervoor. Op mijn eigen insta verhaal staat het hele filmpje. Maaike is mijn ex en had geen enkele reden om dit te plaatsen. Niet alleen zat Maaike Nina uit te schelden Nina bleef rustig en is zelfs op de foto gegaan met mijn fans. En sinds ik hier nu toch sta te lullen en mezelf voor schut te zetten. Lieve nien het boeit me niet heel erg wat mijn fans van je vinden door een geëdite video van mijn ex. Ik hou van je en dat blijf ik doen."

Voor ik het weet zie ik Nina huilen en zitten ze alweer te zoenen

Milo: oke oke kom op klef gezeik doen de bankzitters niet aan!!!

Koen: ABONNEER OP DE BANKZITTERS DAN GAAT MILO KAAL!

Met de hele groep lopen we het podium af en gaan we backstage weer staan. 


POV NINA:

We gaan weer backstage staan. Matthy heeft het weer eens gefixt hoor. De eerste prijzen zijn niet heel belangrijk sinds dat gaat over Beste Twitcher en Beste Nieuwkomer. Sinds de jongens die laatste prijs in 2019 al gewonnen hadden mogen ze niet meer meedoen in die categorie. Nu komen de belangrijke prijzen. Alle vriendinnen nemen afscheid van de jongens en wensen ze succes. 

DE WINNAAR VOOR BESTE YOUTUBE GROEP IS......

DE BANKZITTERS!!!!!!

Yess!! ze hebben gewoon gewonnen. Alle vriendinnen lopen te joelen en schreeuwen en luchtkusjes te geven. Koen doet alsof hij hem pakt bij Eva. "Super schattig weer hoor Eef" zeg ik plagerig. Gelijk krijg ik een stoot van eva en gaan we door met kijken. De guys worden begeleidt naar het podium en staan er een beetje voor lul. 

Koen: DANKJEWEL MENSEN WE HEBBEN TOTAAL GEEN SPEECH VOORBEREID DUS DIKKE VETTE HUTS DOWNLOAD KAASJE 2.0 NOU!

en ze lopen weer van het podium af. Niet veel later wordt de prijs uitgereikt voor beste gamer. 

DE WINNAAR VOOR BESTE GAMER IS.......

FIFALOSOPHY!!!!

Omg matt heeft gewoon gewonnen. Hoe dan? Nadat ik mijn stembanden eruit heb geschreeuwd zie ik Matthy staan met de prijs in zijn handen. "Ahah IK weet niet wat ik moet zeggen maar erg bedankt voor het stemmen en groetjes aan mijn vriendin daar en mijn familie thuis en de bankzitters natuurlijk!" Hoor ik Matthy zeggen.


Thank uuu voor de 1,7k readerss echt omg!!! Ik probeer het leuk te houden maar er zullen delen komen dat het even saai is omdat het meer opbouw nodig heeft!!! Adios <3


Happiness (14+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu