POV NINA:
Ik wordt wakker en ik merk al snel dat vandaag anders is. Vandaag ben ik officieel de vriendin van Matthy. De echte Matthy. Ik ben zo gelukkig. Al snel wil ik opstaan als ik wordt terug getrokken. "Hey niet zo snel knapperd!" hoor ik Matthy zeggen met zijn ochtendstem. "Hey lieverd!" zeg ik terug zodra ik weer in Matthy zijn armen duik. We besluiten samen dat het nu tijd is om de fans van Matt te laten weten dat we samen zijn. Ik ben best zenuwachtig omdat ik bang ben dat ze me niet gaan mogen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@ᴍᴀᴛᴛʜʏ: ᴅᴀʏ ᴏғ ᴍʏ ʟɪғᴇ! @ɴɪɴᴀᴀᴛᴊᴜʜ
@𝙠𝙤𝙚𝙣: 𝙂𝙖𝙙𝙫𝙚𝙧𝙙𝙖𝙢𝙢𝙚 𝙠𝙡𝙚𝙛 𝙜𝙚𝙯𝙚𝙞𝙠!
@𝙚𝙫𝙖: 𝙊𝙈𝙂 𝙘𝙪𝙩𝙞𝙚𝙚𝙨𝙨<𝟯
@𝙧𝙤𝙗𝙗𝙞𝙚𝙫𝙙𝙜𝙧𝙖𝙖𝙛: <𝟯
@𝙣𝙞𝙣𝙖𝙖𝙩𝙟𝙪𝙝: 𝙊𝙚𝙝 𝙙𝙖𝙢𝙣 𝙬𝙞𝙚 𝙞𝙨 𝙙𝙞𝙚 𝙠𝙣𝙖𝙥𝙥𝙚 𝙟𝙤𝙣𝙜𝙚𝙣 𝙧𝙚𝙘𝙝𝙩 ;-)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik bekijk om de 20 minuten de reacties en tot nu toe amper haat gekregen. Vandaag is al onze laatste dag. Ik en Matthy gaan al eerder terug omdat Matt belangrijke opnames moet maken omdat hij anders kaal moet vanwege Koen. De eerste paar uurtjes gaan al snel voorbij omdat we paar attracties doorgaan. Na 16:00 gaan ik en Matt onze spullen inpakken en nemen we afscheid van de groep. Ik en Matt moeten met de trein omdat de rest van de groep morgenavond terugrijden met de auto's. We komen na heel wat reizen weer terug in Nederland. We stappen de trein uit en er komt een jongen naar Matthy toe. "Yo Matthy mag ik een foto?" vraagt de jongen best wel beleefd. Matthy gaat op de foto met de jongen en zegt hem vaarwel. Het blijft me verbazen hoe hij toch zelfs na uren reizen nog gewoon met zijn fans op de foto gaat. Blijkbaar ben ik aan het staren. "Kun je het zien lieverd?" zegt Matthy. "Oh sorry." zeg ik snel. Ik pak zijn hand en samen gaan we richting Casa Del Huts. Als we aankomen is het rond 23:13. We willen nog even genieten van onze tijd samen en duiken samen in het zwembad van de jongens. We zitten een beetje te stoeien als Matthy me vastpakt bij mijn middel.
POV MATTHY:
Ik pak Nina bij haar middel. Ze ziet er gewoon te mooi uit dat ik mijn handen niet van haar af kan houden. Ik til haar zachtjes op en zelf vouwt ze haar benen om mij heen. Ik loop naar de rand toe en duw haar er zachtjes tegen aan. Ik begin met zoenen en al snel maak ik achter haar rug haar bikini bandje los. Al snel zijn we beide naakt en zijn we nog steeds aan het zoenen. We gaan door en uiteindelijk springt Nina voldaan van me af. "Ik hou zoveel van je Matt" Verluisterd ze zachtjes in mijn oor. Ondanks we beide naakt zijn zijn we beide nog niet klaar gekomen. al snel zie ik Nina uitdagend het zwembad uitklimmen en lopen naar mijn slaapkamer. We landen samen in bed en na echt een hele heftige avond vallen we beide in slaap.
POV EVA:
De vuurwerk show is geweest en langzaam lopen we met zn alle naar ons hotel. Opeens pakt Koen mijn middel vast en fluistert in mijn oor "Leuk jurkje en alles maar ik hoop je echt vanavond met dat jurkje uit te zien." Ik kijk Koen verbaasd en apart aan maar al snel geef ik hem een knipoogje. We lopen door en ondertussen dat ik nog een beetje loop te dringen van de woorden die Koen heeft gezegd raak ik er toch opgewonden van. Als ik de kamer van mij en Koen inloop. Sluit de deur al snel. Ik zie Koen bij de deur staan en naar me toe lopen. Ik wordt op het bed gegooid en hij begint met me te zoenen. Al snel is mijn jurk uit en is Koen ook al naakt. Koen kruipt op me en we worden voldaan en uitgeput wakker.
JE LEEST
Happiness (14+)
RomanceNina doet niks liever dan dansen en met haar beste vriendin Eva samen domme dingen doen.. Zou die ene jongen van de supermarkt het verschil kunnen maken?