Hoofdstuk 34

1.5K 32 5
                                    

POV NINA:
Zonder twijfel bel ik aan. De deur wordt open gedaan door een van mijn beste vrienden met een klein subtiel knikje geef ik aan dat ik op een missie ben. Er verschijnt een glimlach op die boomer z'n gezicht en ik loop door. Met een klopje hoor ik zijn stem zeggen "Kom binnen". Ik twijfel voor minstens 5 seconde die voelen als minuten als de deur opeens open gaat en hij in de opening verschijnt. "Nina?" hoor ik hem met een verbaasde blik zeggen. "Matt ik vergeef je ik snap dat het lastig was dat ik weg ging naar Amerika en en en en" ik kan niet eens meer uit mijn woorden komen ik mis hem ik wil hem en als ik het nu niet zeg komt het er nooit meer van. Druppels vallen over mn wangen en zodra ik opkijk zie ik dat het bij hem ook zo is. "En ik hou van je..." krijg ik voorzichtig uit mn mond. Ik wordt in een knuffel getrokken en voor 3 minuten wordt ik ook alles behalve losgelaten. Ik kijk hem aan en voor ik het weet voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Mijn buik weet niet wat tie overkomt. Is matt dan toch de jongen waar ik mee hoor te zijn?. Zodra onze lippen elkaar loslaten kijken we elkaar weer aan. "Ik ook van jou Nien." en meer woorden had ik niet nodig. We knuffelen nog steeds als ik zie dat zijn opname apparatuur aan het draaien is. "Oh sorry wou je niet storen tussen je opnames door" "Jij mag dat Nien zeker op dit moment" hoor ik hem terug zeggen. Wat heb ik hem eigenlijk gemist. "We spreken zo wel verder oke kan jij je video afmaken en kan ik even praten met Eva" en met een knikje en nog een rustig kusje verlaat ik de kamer onderweg naar mijn beste vriendin.
"Hey eef" zeg ik zodra ik haar zie zitten samen met haar roodharige vriend. "NIEEN!" ze rent op me af en we vallen gelijk om. "Stelletje debielen" horen we Koen afkeurend zeggen. "Maar wel elkaars debieltje" zeg ik terug en onder het genot van een glas wijn kletsen we weer lekker bij zoals gewoonlijk.  Niet veel later komt Matthy beneden en besluiten we om samen boodschappen te doen. Als we aankomen herken ik deze plek. "Matt is dit niet waar we elkaar ontmoeten?" "Mm klopt" zegt hij met een trilling in de stem. Voor ik het weet hoor ik Matthy zijn stem uit de intercom komen. Het interview waarin hij vertelde dat hij me zag als de moeder van zijn kinderen. Mijn hoofd denkt aan van alles alleen het enigste waar ik nog niet aan kon denken gebeurd nu toch echt....

Guys thanks voor t lezen van het verhaal het is nog niet af maar heb toch weer even geschreven Xxx

Happiness (14+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu