●°●5●°●

45 8 18
                                    

Shirabu'nun taşıtı Aoba Johsai'ye gitmek için yola çıkarken Semi oradaydı. Prense el sallayan, tezaürat yapıp vedalarını sunan kasaba halkın arasındaydı. Shirabu kalabalığın içinden kapşonlu peleriniyle binaya yaslanmış Semi'yi görmeyi başardı.

Derinden gülümseyerek Semi'ye el salladı. Semi de vedasının göstergesi olarak o yöne doğru başını salladı. Taşıtın ağaçların arasından kaybolmasını izledi. Ancak o zaman eve dönüş yolunu tutabildi.

Odasına döndüğünde Goshiki orada tek başına yatağına uzanmış kitap okuyordu. Semi'yi fark edince üstüne selam verdi.

''Hayato ve Reon nerede'' diye sordu Semi. Goshiki'nin parmakları arasındaki kitabı kaptı. ''Ayrıca neden karanlıkta okuyorsun? Göz sağlığını bozacaksın.''

''Çetenin barına gittiler.'' Goshiki doğrulup ayağa kalkarken yüzü asıktı. ''Onlara katılmak için çok genç olduğumu söyledier.''

''Ve öylesin de...'' Semi Goshiki'nin kolundan tuttu. ''...işte tam da bu yüzden seni oraya götürüyorum ve sana yanlızca kök birası ısmarlıyorum.''

Goshiki'nin gözleri parladı. "Ciddi misin Semi-san?!"

''Elbette, sana asla unutamayacağın bir içecek alacağım.''

''Teşekkürler senpai!''

Beraber çetenin barına ilerlediler. Bardaki pek çok kafanın içinden Reon ve Hayato'yu buldular, onlar da kendilerini fark edince yanlarına oturmaları için el el salladılar.

''Hey o Goshiki mi? Oysa o bunun için fazla küçük.'' diyerek siyah saçlı ve adını duyunca kaskatı kesilen çocucuğu işaret etti Reon.

''Hayyır.. Bu Goshiki'nin ikizi.'' Semi kolunu gencin etrafına dolayarak onları temin etti. ''Ben içecek alırken Goshiki'nin ikizine göz kulak olsanıza.''

''Hoşçakal Eita~'' diye cıvıdı Hayato içeceğinden bir yudum alırken. ''Merhaba Goshiki'nin ikizi!''

Semi bar alanına doğru ilerlerken tanıdık bir kızıl saçlının tezgahı temizlediğini gördü. Kızıl saçlının gözleri Semi'yi görünce ışıldadı.

"Semi-san! Dönmüşsün! Küçük can çekişme anın nasıldı?" Barmen elindeki bardağı silerken Semi'ye gülümsedi. "Her zamankinden mi?"

"Evet, ayrıca Goshiki için özel bir şey ver lütfen." Semi iki bakır parayı masaya bıraktı.

"Anlaşıldı. Birazdan masanıza getiyorum."

"Saol Taichi." Semi elini savurarak veda etti ve masada konuşmakla meşgul olan Hayato, Goshiki ve Reon'un yanına döndü. İçecekler gelmeden önce kısa bir süreliğine sohbete dahil olmuştu.

"Semi-san için kök birası," bir bardak kahverengi sıvıyı Semi'nin önüne bıraktı. "ve bu da..." turuncu bardağı Goshiki'nin önüne kaydırdı. "...favori oğlanımız Goshiki için."

"Ama Semi-san, bu sadece portakal suyu?"

"Biliyorum." kendi içeceğinden bir yudum aldı. "Tüm alacağın da bu."

Goshiki elindekine baktı ve omuz silkti. "Eh, yeterince iyi sanırım."

Goshiki sıvıyı umursamazca içti. Portakal suyundan tamamen farklı bir şeyin tadını alınca gözleri kocaman açıldı. "Yoksa bu..."

"Aramızda kalsın." diye fısıldadı Semi. Tachi'ye fazladan bir gümüş parça uzattı.

"Semi-san! Kawanishi-senpai! Bir tanesiniz!"

"Bir dahaki sefere gerçek bir portakal suyu alıyorsun." Tachi veda ederek bar alanına geri döndü.

*****
Geç olsun güç olmasın yb attım🥱
(evet benim 'geç'im 1.5 sene sürebiliyor🤧)

goshikinumberone en azından Goshiki geldi mutlu olmuşsundur🤭💖

Run Away With Me? | SemishiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin