Semi ertesi gün söz verdiği gibi geldi. Ve ondan sonraki gün de... Ve ondan sonrakilerde de... Haftanın ilk gecesi birbirleriyle alay etme ve takılmalarıyla geçti. Geri kalan gecelerse düşündüğünüz kadar kaotik değildi. Shirabu gerçekten de problenlerini Semi'yle paylaşmaya başlamıştı.
Semi birdenbire kendisini prense tavsiye verirken hatta ona neşelenmesi için gaz verici konuşmalar yaparken bulmuştu. Prensin gülümsemesini gördükçe Semi'nin içinde uykuda kalmasını istediği dilekler uyanıyordu.
Her sabah üsse yüzünde şüphe uyandırıcı bir gülümsemeyle geldiğinde Reon, Goshiki ve Hayato bunu fark etmekte gecikmediler.
İkinci hafta süresince geceleri prensi görmeye gittiğinde göğsünde tomurcuklanan bir şeyler hissetmeye başladı. Kişisel şeyler hakkkında konuşurken kekeliyor, elleri her yanlışlıkla birbirine sürttüğünde yanakları kızarıyor ve prensin sesini kesmesi için onu öperek susturacağı günün gelmesinin hayalini kuruyordu.
Hayato ise bu durumda neden Semi'nin her gece ortadan kaybolduğunu ve sabahları yüzünde gülümsemeyle geri döndüğünü ayrıca neden sürekli düşlere dalıp gittiğini sorguluyordu. Semi huzur içinde öğle yemeğini yerken Hayato diğer tüm çete üyelerinin de dikkatini çekecek ve tüm huzurlu ortamı bozacak şekilde tabağını masaya vurarak konuştu.
''İşte yakalandın! Her gece 'belirli' biriyle görüşüyordun değil mi?!''
''Ne?'' Semi tek kaşını kaldırıp kafası karışmış bir ifadeyle baktı.
''Kiminle görüşüyordun senpai?'' diye lafa atladı Goshiki. Az önce üssünün söylediği şey ilgisini çekmişti.
''Kim olduğunu bilmiyorum ama bizden saklamana gerek yok Semi. Kararın neyse onu destekleriz.''
''Anlamıyorum'' Goshiki kafasını eğdi.
''Goshiki, sevgili astım (kouhai), favori çete üyemiz awşık olmuşş'' diyerek ve parmaklarını kalp yaparak alay etti onunla Hayato. Evet belki aşıktı ama bunu asla Hayato'ya itiraf etmezdi.
Üçüncü hafta Semi şüpheye yer bırakmayacak şekilde prense aşık olduğunu kabul etmişti. Shirabu katledilme planı üzerine konuşurken Semi sadece başını sallıyordu ve planın ilerlememesini ümit ediyordu.
Spoiler uyarısı, öyle olmadı.
''Bu gece Aoba Johsai'i ziyarete gidiyorum. Eve döndüğümde penceremi açık bırakacağım.'' Shirabu derin bir nefes aldı. ''Beni odamda öldürmeni istiyorum''
Bu çok hızlı...
''Emin misin? Tekrar gözden geçirebiliriz biliyorsun.''
''Gözden geçirmek filan olmayacak.'' Shirabu gözlerini kapatırken bir kez daha derin nefes aldı. ''4 gün içerisinde ölmüş olacağım. İşte bu kadar.''
''Anladım.'' Semi belli belirsiz bir somurtmayla bakışlarını yere indirdi. Aşık olduğu birini öldürebilir miydi bilmiyordu.
*****
Gece bitirdim çevirmeyi şimdi de devre arasından istifade yayımlıyorum. Söylemek istediğim bi iki şey var maç hakkında☺ SENİN GİBİ HAKEME TÜKÜREYİM! Sevmiyosun ülkemizi anladık onu kafana göre saçma salak kararlar alıyorsun. Abd maçındakiyle aynı herif galiba. Fakat tebrikler kızlar sizden çaldıkları sayıları tak tak geri alıyorsunuz😁 Skor şuan 2-1 biz alıyoruz. Hadi sultanlar kaparsınız siz💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run Away With Me? | Semishira
FanficSemi 7 krallıktaki pek çok asili öldürmüş yetenekli bir suikastçidir. Fakat bir sebepten ötürü tek bir kişiyi öldürmekte zorlanmıştır: Shiratorizawa tahtının varisi... Sebebi muhtemelen prensin gerçekten de ölmek istemesidir. ¡¡¡ÇEVİRİ!!! Hikaye yaz...