Semi yalan söylemeyecekti, bir oğlan yüzünden öldürülmek istemeyi aptalca bulmuştu.
"Bak, işimi olabildiğince çabuk bitirmek istiyorum ama üzgün ve gerçekten de ölmek isteyen bir çocuğu öldürmek istemiyorum."
"Nedenmiş o? Sana ödeme yaptım değil mi?"
"Şey, evet.." Semi para kesesini havaya fırlattı. "..çok yüklü bir miktar hem de. Bu kesede muhtemelen 80-90 arası altın vardır." Kese Semi'nin çantasına düştü. "Ama seni öldürmek konusunda kötü hissediyorum."
"Hadi ama! Şimdi bana odamdan boşu boşuna mı sıvıştığımı söylüyorsun? Buraya resmen işini kolaylaştırmak için gelmiştim." diye tısladı Shirabu.
Semi böylesine güzel bir yüzün nasıl olup da bu kadar kortkutucu olabileceğini anlayamamıştı.
"Peki şuna ne dersin.." Semi elini burnunun kemerine koyup düşündü. "..birkaç hafta boyunca seni neşelendirmeye çalışayım. Belki bu şekilde seni öldürebilirim."
"Neden birkaç hafta?" diye sordu Shirabu. "Beni bir-iki gün içinde neşelendiremez misin?"
"Şey, yapabilirim aslında..." diye cümlesine başladı Semi.
Shirabu'nun omuzları düştü. Karşılık vermeden önce iç çekti.
"Bir 'ama' sezinliyorum sanki."
"...Ama, alınma da oldukça üzücü bir hayat geçirmişe benziyorsun. Eğer seni üzgün bir şekilde öldürürsem sonraki hayatında çok daha üzgün yaşarsın. Bunun olmasını istemiyorum."
"Oh, vay canına.." Shirabu kollarını birleştirdi. "..suikastçimiz kurbanını üzgünken öldürmek istemiyor. Ne kadar da şirin."
Semi gözlerini devirdi.
"Yarın aynı saatte benimle burda buluş. Gardiyan getirmemeni rica ediyorum." diye seslendi Semi ağacın dallarına tırmanmaya çalışırken.
Sonunda en üstteki dallara ulaşıp duvara geçince eğilerek prense resmi bir reverans sergiledi ve karşılığında kendisi için havaya kalkmış bir ortanca parmak karşıladı onu.
Aşağıya inmek sorun olacak.
Şimdi bana sorabilirsiniz, "Semi neden tekrar geldiğin yeri kullanmadın?" diye. Prense gizli geçidin yerini belli mi etseydim yani? Aptal filan mıyım ben?
Evet aptaldı. Duvardan atlayışı elma dolu satış arabasına konmakla son bulmuştu çünkü. Oldukça acı dolu bir deneyimdi.
Bu konuda yorum yapmayalım lütfen.
*****
Hasta halimle çevirdim. Hadi hayırlısı...Cümleler yamuk filan duruyosa çok şeyapmayın yani, elimden geleni yaptım :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run Away With Me? | Semishira
FanficSemi 7 krallıktaki pek çok asili öldürmüş yetenekli bir suikastçidir. Fakat bir sebepten ötürü tek bir kişiyi öldürmekte zorlanmıştır: Shiratorizawa tahtının varisi... Sebebi muhtemelen prensin gerçekten de ölmek istemesidir. ¡¡¡ÇEVİRİ!!! Hikaye yaz...