bisselle

216 13 5
                                    

Ollin pov

Olin juuri astunut hyttiini, jonka jaan Tommin kanssa. Jätin laukkuni oven eteen lojumaan ja hyppäsin sängylle. Kello oli kaksi, aamuyöllä. Tunsin silmäluomieni painuvan kiinni, juuri kun olin nukahtamassa kuulin jonkun ryntäävän sisään.

"Bisselle", kuulin jonkun huutavan sängyn vierellä ja heittävän samalla kengän minua päin.

"Ei vittu tarvii huutaa", vastasin. Samalla raottaen silmiäni.

Näin Joelin edessäni ja Joonaksen ovella, nojailemassa seinään. Väsyttää aivan helvetisti, mutta en halua jäädä paitsi mistään. Joel ojentaa kätensä ja kiskaisee minut ylös.

Aleksin pov

Odotan huoneen ulkopuolella kun pojat yrittävät saada Ollin ulos hytistään, jotta voimme lähteä juhlimaan. Istun käytävällä, huomasin ajattelevani Joelia, taas. Pidin kaikesta hänessä, hänen hiuksistaan, vartalostaan, kasvoistaan, äänestään. Hän vain oli täydellinen.

"Aleksi, Aleksi", ajatukseni keskeytyivät kun kuulin nimeni.

Tunsin jonkun nostavan minut ylös lattialta. Siirsin hiuksia silmistäni. Joelin seisoi edessäni, nojaten toisella kädellään seinään. Tunsin punan nousevan kasvoilleni kun tuijotin tuon blondin pojan vaalean sinisiin silmiin. Yhtäkkiä nousin varpailleni ja suutelin Joelia varoittamatta. Pystyin nähdä hämmennyksen hänen kasvoillaan.

"A-anteeks ihan kauheesti", yritin änkyttää jotain, jolla pelastaisin tämän vähän kiusalliselta tuntuvan tilanteen.

Joelin pov

Jähmetyin paikoilleni. Aleksi oli juuri suudellut minua. En tiennyt Aleksilla olevan tälläisiä tunteita minua kohtaan. Katselin tuota mustahiuksista pörröpäätä, yritin miettiä mahdollisimman hyvää tapaa antaa pakit, en sellaista kuitenkaan keksinyt.

"Joel", Aleksi rikkoi hiljaisuuden.

Vilkaisin ympärillemme, siellä ei näkynyt ketään. Avasin suuni, en kuitenkaan saanut sanoja ulos. Toisaalta en olisi tiennyt mitä edes sanoisin. Aleksin pää painui alas, huomasin hänen poskellaan kyyneleen. Voi vittu, en osaa sanoa mitään mikä voisi lohduttaa häntä. Saatana. Seuraava asia jonka huomasin oli kun Aleksi ryntäsi käytävän päässä olevaan vessaan. Vittu, Joel.

­­ --

En tiedä mikä vittu minuun meni, jätin Aleksin sinne vessaan ja lähdin muiden bändiläisten luo baariin. Kävelin parit portaat, pian olinkin jo baaritiskillä tilaamassa.

"Mihis sä sen Aleksin jätit", kuulin Ollin äänen takanani.

"Se jäi tonne jonnekki", vastasin. Samalla hörpäten juomaani.

"Voi vittu Joel, sä et voi vaan jättää sitä tonne jonnekki", Olli kivahti.

Näin sivusilmällä Ollin lähtevän baarista, luultavasti etsimään Aleksia. Miksi elämän pitää aina olla niin vitun hankalaa.

Ollin pov

Lähdin etsimään Aleksia, kävin Aleksin ja Joonaksen hytin ovella mutta kukaan ei tullut avaamaan. Jatkoin matkaa käytävän päähän asti, kun kuulin hiljaista nyyhkytystä vessoilta. Vessan ovi oli jäänyt raolleen, joten huomasin mustahiuksisen pojan vessan lattialla, kasvot polviinsa hautautuneena. En jäänyt aikailemaan, vaan avasin oven ja kyykistyin Aleksin viereen. Hän nostaa päänsä polvistaan, hänen silmänsä olivat punaiset ja kosteat kyyneleistä. Vedän Aleksin halaukseen ja kuulen kun hän purskahtaa uudestaan itkuun. En tiedä mikä Aleksilla on, mutta hän saa kertoa sitten kun on siihen itse valmis.

Ensimmäinen osa on aina tylsin, olis kiva kuulla mielipiteitä tästä kirjasta. Otan myös ehdotuksia tapahtumiin liittyen. Yritän tehdä seuraavista osista pidempiä.

cruise romances - blind channel ( bxb ) 🔥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora