yllättävä suudelma

158 14 7
                                    

Nikon pov

Istuimme poikien kanssa aamupalalla rankan baariyön jälkeen, tai no rankan joidenkin osalta. Minulla oli sen verran huono olo että en pystynyt mitään syömään, mutta tulin poikien seuraksi. Kaikki tosin olivat yllättävän hiljaisia ja he mulkoilivat toisiaan kummallisesti. Olli vilkuili Joelia melkeinpä murhaavasti, ja Joel ja Aleksi taas toisiaan. Mitä hittoa yön aikana ehti tapahtua.

Joelin pov

Aurinko paistaa suoraan silmiini hytin ikkunasta, yritän kääntyä kyljelleni jotta saisin jatkettua unia. Huomaan kuitenkin jonkin estävän sen, tunnen painoa päälläni. Avaan silmäni ja huomaan tuon musta hiuksisen pojan päälläni. Nostan peiton reunaa, vain huomatakseni että olemme alasti. Voi vittu, miten tässä näin on käynyt. Nousen Aleksin alta ja etsin katseellani vaatteitani. Löydän ne huoneen nurkasta, mytyssä. Kun olen vetämässä vielä paitaani päälle huomaan Aleksin availevan silmiään. Hän hymyili minulle suloisesti. Toivottavasti hän ei luule että tästä alkaisi joku elämää suurempi romanssi.

--

Astuin hytin ulkopuolelle sanomatta sanaakaan.

"Voi vittu", tuhahdin itsekseni.

Juurihan olin periaatteessa antanut Aleksille pakit, ja nyt jo olin panemassa häntä. En haluaisi antaa hänelle mitään turhia toiveita, koska enhän minä voisi pitää hänestä kun vain kaverina. Turhaa on enää voivotella, jos asialle ei mitään enää voi tehdä. Voisinhan minä yrittää puhua hänelle niin kuin normaali aikuinen ihminen, mutta en vain osaa puhua tunteista.

Ollin pov

Istuttiin poikien kanssa aamupalalla. Olin nukkunut tuskin tuntiakaan, Aleksi pyöri mielessäni. Helvetti, ihastuin häneen heti kun hän astui ensimmäisen kerran meidän treenikämppään. Olin kertonut tästä ihastuksesta vain Joonakselle, hän on yrittänyt saada minua kertomaan tunteistani Aleksille jo kauan, se ei vain onnistu niin helposti kuin sarjoissa.

Huomaan mulkoilevani Joelia, en ymmärrä mitä hänellä on ja minulla ei. Huomioni kuitenkin herpaantuu, pojat ovat saaneet syötyä ja vain minä istun enää pöydässä. Nousen ripeästi ja lähden harppomaan poikia kiinni.

--

Aleksi on päälläni hajareisin, hän suutelee kaulaani. Huuliltani pääsee pieniä nautinnollisia huokauksia. Käteni vaeltelevat Aleksin paidan alla. Olen odottanut tätä hetkeä aivan liian kauan. Hänen kätensä siirtyvät yhä vain alemmas, pian kuulen jo vyöni kilisevän. Housujani kiristää ikävästi. Suljen silmäni, Aleksin liu'uttaessa kätensä housujeni sisään.

"Olli", kuulen aivan korvani vierestä ja säpsähdän hereille. Tajuan sen olleen vain unta.

"Vittu", sihahdan itsekseni. Katsahdan vieressäni istuvaa Joonasta ja käännyn kyljelle, selin häneen.

"Olli, me lähetään nyt sinne kannelle", Joonas jatkaa.

Nousen vastahakoisesti istumaan. Lähdemme Joonaksen kanssa hytistä. Hän selvästi oli huomannut, että olen ollut vähän vaisu, tai jotain sinne päin. Vilkuilin Joonasta aina välillä, yhtäkkiä hänen huulensa alkoivat näyttää aika houkuttelevilta. Nappasin häntä ranteesta, nostin käteni hänen poskelleen ja yhdistin huulemme. Suudelma oli yllättävän pitkä, olisin luullut Joonaksen vetäytyvän siitä heti. Pian hän kuitenkin vetäytyi suudelmasta ja katsoi minua suoraan silmiin.

"Mä taidan tykätä miehistä"

Mulla kestää näiden kirjottamises ihan luvattoman kauan, yritän kirjottaa viikonlopun aikana automatkoilla jatkoa. Toivottavasti kuitenki tykkäätte ja ei oo liian sekava.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cruise romances - blind channel ( bxb ) 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin