Te-am dorit

630 24 0
                                    

     După ce am luat micul dejun împreună cu părinții mei, am plecat imediat spre Iași.
    M-am simțit foarte bine la ei, ca de fiecare dată. M-au răsfățat cât au putut de mult și mi-au gătit mâncărurile mele preferate din copilărie. Bineînțeles că i-am povestit și mamei despre Mihai și s-a bucurat enorm că, în sfârșit, ies cu cineva.
    Ziua de sâmbătă a fost foarte plină și, prin urmare, a trecut repede: m-am întors în oraș în jur de ora 10, apoi am ieșit cu fetele mele la mall, care m-au torturat cu întrebari despre Mihai și într-un final m-am întors la apartament. Acasă am facut curățenie, apoi am lenevit în pat câteva ore bune cu o carte nouă. Și cu toate astea, toată ziua am avut o stare de neliniște pentru că urma să mă întâlnesc cu iubitul meu și, mai ales, pentru că urmau să se întâmple lucruri noi între noi, iar eu aveam mari emotii.
   Am stabilit cu Mihai să ne vedem la ora 20:00.
   E deja ora 19:00 și nu m-am hotărât încă cu ce să mă îmbrac. Dacă voi purta o rochie prea mulată, va părea că sunt prea ușoară. Așadar, voi lua rochia corai care i-a plăcut Mariei. Decolteul e puțin mai adânc, dar e vaporoasă și pana genunchilor. Am să o asortez cu o pereche de sandale negre cu toc înalt. Părul îl las simplu, pe spate. Mă machiez lejer. Îmi pun câteva bijuterii și sunt gata de plecare.
   În drum spre el am oprit la o cramă, de unde am cumpărat o sticlă de vin care sper să meargă bine cu lasagna. Sper să îi placă vinul, de fapt, sper să îi placă de mine și sper să îi fac față.
   Ajung la adresa lui. Îmi deschide poarta și intru într-o curte mare, frumos amenajată: o grădină cu trandafiri, o fântână arteziană din piatră și mult gazon în jur. Parchez lângă mașina lui și mă cuprind și mai tare emoțiile. Dar, îmi fac curaj, cobor din mașină și sun la ușă. El iese, se sprijină de cadrul ușii și mă studiază din cap până în picioare. E îmbrăcat lejer: o pereche de blugi spălăciți și cămașă albă, descheiată la primii nasturi. Camasa i s-a ridicat lăsând la vedere mușchii abdomenului și deja incep să mă înfierbânt.
- Bună, frumoaso! îmi spune el și mă cuprinde de mijloc.
- Salut! Am venit cu vinul, și îi arăt sticla.
Apoi mă lipește ușor de ușă și mă sărută cu intensitate.
- Mi-a fost dor de tine, îmi spune la ureche în timp ce încă mă ține în brațe.
- Și eu abia așteptam să te văd.
- Bine ai venit în umilul meu cămin, îmi zâmbește și mă ia de mână. Hai să îți arăt casa mea. Mâncarea e gata, să știi, dar mai poate aștepta.
     Merg după el. După un hol lung, intrăm într-un living mare, decorat dintr-o combinație de stiluri moderne și tradiționale: uși mari din lemn masiv, canapea și fotolii tapițate cu piele albă, în față cu o măsuță de cafea mică și pătrată în aceeași nuanță, un șemineu masiv, din căramidă, cu două elemente suprapuse, o masă rotundă și albă cu scaune din tapițerie albastră, ferestre înalte cu perdele albe, lungi și draperii tot în acceași nunață cu scaunele, iar pe pereți multe tablouri pictate, pe diferite mărimi, toate având rame late, aurii, cu motive florale.
- Ce să spun? Este superb locul. Îmi place cum e amenajat.
- Mulțumesc! După moartea unchiului meu, am făcut niște schimbări pe aici, dar am păstrat câteva obiecte vechi, mai ales tablourile și ceasul cu pendul de pe perete.
- Da, sunt frumoase toate. Ai gusturi bune, Mihai!
- Vino să te servesc cu ceva de băut și să punem muzică. Desfac vinul de la tine.
- Imi place pick-up-ul tău. Și tatăl meu are unul asemănător.
- L-am luat de la un târg de antichități și l-am recondiționat.
- Pot să aleg eu ceva?
- Te rog!
   În timp ce Mihai pune vin în pahare, mi-am băgat nasul în colecția lui de discuri. Am ales unul al lui Ray Charles.
- Uite, asta imi place. Vrei să il ascultam?
- Minunată alegere, îmi oferă paharul și pune pick-up-ul în funcțiune.
   După ce ciocnim și gustăm vinul, mă invită la dans pe melodia I can-t stop loving you. Mă ia în brațe, cu o mână pe șold și cu cealaltă o ține pe a mea. Iar eu mă lipesc cu capul de pieptul lui. Mai romantic de atât nu se putea.
  Lăsându-mă purtată de val, încep să îl sărut ușor pe gât. El îmi răspunde și începe să îmi atingă spatele cu ambele mâini. Sărutul lui se adâncește din ce în ce mai mult și îl simt cum mă vrea pentru că mă apucă strâns de fund și mă apasă tare în el. În momentul ăsta nu mai pot să mai gândesc, imi las corpul să acționeze și îl trag cât mai aproape de mine.
   Mă ia în brațe și mă duce în fața canapelei. Îi desfac nasturii de la cămașă, unul câte unul și îl sărut pe piept. Mirosul lui mă înnebunește și mă excită atât de mult. El îmi dă bretelele la o parte, îmi desface fermoarul de la rochie și o lasă să cadă pe jos, apoi mă întinde pe spate. Nu se grăbește deloc. Dimpotrivă, își dă și el hainele jos, mă sărută pe gât, pe abdomen, pe sâni, unde zăbovește mai mult, lăsându-mă să ard de dorință, iar la un moment dat, îmi scoate  dintr-o mișcare chiloții și mă pătrunde cu îndrăzneală, fără nicio remușcare. Sunt atât de amețită încât mă abandonez cu totul lui. Mă simt de parcă ar fi prima dată când mă atinge un bărbat, iar Mihai știe exact ce face. Îmi cuprinde ambele mâini deasupra capului și își ascunde fața în gâtul meu.
   Întregul meu corp simte toate senzațiile, din cap până în picioare și înapoi. Încerc să înăbuș orice zgomot, dar într-un sfârșit mă las pradă eliberării și îmi strâng picioarele și mai tare în jurul lui. Îl simt cum se încordează, iar după o ultimă mișcare, corpul lui se cutremură și geme ușor.
   Rămânem îmbrățișați și asudați, timp de câteva minute. Simt că aș putea sta așa, în brațele lui, pentru totdeauna.
    Se ridică deasupra mea, mă privește, îmi dă la o parte șuviță de păr și îmi mușcă buzele.
- De când te-am văzut la magazin te-am dorit, și cu o mănă îmi mângâie obrazul. Dar m-ai dezarmat complet când m-ai refuzat. Ceea ce e foarte ciudat în cazul meu. Pentru că deobicei femeile trag de mine, nu invers.
- Sărăcuțul de tine, m-am lăsat atât de greu, mai ales în seara asta...
- Râzi cumva de mine, frumoaso? și începe să mă gâdile pe picioare, iar eu sar ca arsă.
- Nu, stai, oprește-te, și încerc să mă desprind din brațele lui. Nu te cunoșteam și nu voiam să fiu încă o cucerire de-a ta.
- Am înțeles că tu ești o femeie serioasă și am să îți arăt că și eu sunt un bărbat serios. Acum, haide să mâncăm. Pentru tine am gătit.
    Și după un ultim sărut, reușim să ne desprindem unul din brațele celuilalt.

Nebun după tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum