Karşımda Taehyung vardı. Sanırım o da uyuyamamıştı. Onunla şuan da konuşmak istemiyordum çünkü benden zaman istemişti. Bu yüzden bende seoju şişesini masaya koydum. Bu sırada beni izliyordu ama ben bakmamaya çalışıyordum. Daha sonra hızlıca bardak aramaya başladım ama bardaklar en üst raftaydı. Bende bir sandalye çektim ve aceleyle alayım derken aniden dengemi kaybettim ama Taehyung refleksleri sayesinde beni kucağında yakaladı.
Hareket edemiyordum bir anda kilitlenmiştim. Sadece birbirimizin gözlerine bakıyorduk ve sonra Taehyung beklenmedik bir hareketle beni öptü. Daha sonra yavaşça mutfak tezgahına otutturdu. Bende ellerimi onun boynuna sardım. Ve sadece öpüştük.
Yaklaşık 5 dakika geçmişti ve benim kalbim gitgide hızlanıyordu. Taehyung'a zaman tanıyacağıma söz vermiştim ama şimdi ise onunla öpüşüyordum.
Zorda olsa onu bir anda yavaşça ittim. Bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.
Yavaşça konuşmaya başladım...
Y/n: Özür dilerim...
Bana hiçbir şey söylemedi. Bu yüzden bende elime seoju şişesini ve bardağı alıp yavaşça yukarı çıktım. Ama arkamdan gelmeye başladı.
Odaya girdiğimde o da peşimden girdi ve kapıyı kapatıp konuşmaya başladı:
Taehyung: Senden istediğim birşeyi gerçekleştirecektin, hatırladın mı?
Y/n: Evet
Taehyung: İstediğim şey bu gece olanları yarın unutmamız.
Y/n: Tamam nasıl istersen öyle olsun...
Beraber yatağa oturduk ve içmeye başladık. Arkamdan gelirken o da kendine bir şişe seoju getirmiş. Bu yüzden ikimizde kendi şişelerimizi başladık.
Sessizliği bozan Taehyung oldu.
Taehyung: Jisoo'yla konuştum. Ve bir daha buraya geleceğini sanmıyorum.
Y/n: Konuşman iyi olmuş. Benim olduğunda etrafta fazlalık istemiyorum.
Taehyung: Senin olduğumda derken?
Y/n: Evet sen benimsin. İkimizde bir hata yaptık. Sen Jisoo'yu ben ise Jimin'i öptüm. Bu yüzden ödeşmiş olduk gibi sayabilirsin. Ve bunları artık kafana takma.
Taehyung: Kafama taktığım şey bu değil zaten.
Y/n: E ne o zaman?
Taehyung: İlk kez buraya geldiğinde seni öldürmekten başka birşey düşünmüyordum. Ama sana aşık oldum. Bunu kabullenmek istemedim çünkü ben hayatımda hiç aşık olmadım ve ne yapıcağımı bile bilmiyorum. Tek istediğim senin kanını akıtmak...
Y/n: Kanını akıtmak derken neyden bahsediyorsun?
Taehyung: Seni kelepçelerle bağlamak daha sonra da kesmek, incitmek, ağlatmak ve daha aklına gelebilecek en kötü şeyler yapmak istiyorum.
Y/n: Böyle bişey neden yapmak istiyorsun? Yoksa sadist misin?
Taehyung: Evet, sadistim.
Y/n: Bir şartım var. Eğer istediğimi yaparsan bende senin istediğini yapmanı sağlayacağım.
Taehyung: Ne? Ciddi misin? Ne istersen yapacağım.
Y/n: Sen bana istediğini yapacaksın ama kontrol her zaman bende olacak. Eğer dediklerimi yapmazsan o zaman ben senin kanını akıtırım!
Taehyung: ow eğer istediğin buysa bunu kabul ediyorum. Ama sen benim sınırlarımı çok zorluyorsun ve dayanabileceğimden emin değilim...
Y/n: O zaman dayanmak zorundasın. Eğer dediğimi yaparsan bende sana itiat ederim.
Taehyung: Anlaştık. O zaman yarın sana bişey göstereceğim!
Y/n: Tamam. Dedim ve yatağa uzandım. Bir yandan seoju içiyor diğer yandan da bunun ne kadar güzel olacağını düşünüyordum. Taehyung'ın söylediği şeyleri düşünmek bile terlememe sebep oluyordu...
O beni kanatmak istiyordu ve bende bunu deli gibi arzuluyordum. Gerçekten de hastalıklı bir varlıktım ama buna engel olmayacaktım. Hem istediğim herşeyi yapabilirdim. Çünkü ne de olsa artık annem ve babam yok, sadece ben ve Taehyung vardı.
Baştan beri Taehyungdan şüphelenmiştim ve tahminlerim doğru çıkmıştı. O gerçek bir sadistti ve bunu görmek için sabırsızlanıyordum.
Taehyung beni uzun süredir izliyor olacaktı ki bir anda bişey sordu.
Taehyung: Ne oldu? Ne düşünüyorsun?
Y/n: Yapacaklarımızı...
Taehyung: İstersen şimdi den başlayabiliriz. Dedi ve aniden elimdeki şişeyi yere koyup üzerime çıktı.
ARKADAŞLAR BİR SONRAKİ BÖLÜM SMUT OLACAK. HABERİNİZ OLSUN. İSTEYEN OKUMAYABİLİR.
VE EĞER SMUT ÇOK İSTERSENİZ FAZLASIYLA YAZARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Sadistic Vampire | KTH
Vampire"sana cehennemini burada yaşatacağım, çünkü asıl şeytan benim"