1.Bölüm

79 13 6
                                    

*Başladığınız tarihi buraya yazın (isterseniz)*

"Ok, tm, napim, kusucam, ıy" gibi yorumlar yapacaksanız kitabı okumayın. Zaten o yorumları direk sileceğim.

Bazı yerler belki size aşırı saçma, ergence falan gelebilir ama BU KİTABA, KARAKTERLERE VE BANA HAKARET EDEBİLECEĞİNİZ ANLAMINA GELMİYOR.

Başlayabilirsiniz...

***

Medya: Nisanur Şahin

"Şimdi beni beğenmez olmuş, bana yüz çevirip gururlu dursun. Bırak bakmasın isterse sussun, ensem ona dönük oraya konuşsun!"

Kardeşim Ceyda'nın karga sesi tüm evde yankılanırken kendim için bolca sabır diledim. Kendime geldikten sonra kafamın altındaki yastığı alıp, sanki konser veriyormuş gibi yatağın üstüne çıkmış şarkı söyleyen Ceyda'nın kafasına attım. Dengesini kaybedip düştüğü zaman kahkaha attım.

"Bak işte Allah böyle cezanı veriyor." dedim gülmelerimin arasından. Sanki düşmesine ben sebep olmamışım gibi. Kızgın bir suratla bana bakarken konuştu.

"Neden böyle yaptın şimdi?!" 

"'Nodon boylo yopton şomdo?!'" dedim onu taklit ederken ve devam ettim. "Sanki keyfimizden yaptık geri zekalı!" 

Evet, keyfimden yaptım.

"Tövbe ya rabbim. Neden yaptın o zaman?" dedi bu sefer.

"Şimdi diyorum ki" dedim i'yi uzatırken, "Sen evde kala kala delirmişsin ya da bizi delirtmeye çalışıyorsun. Her neyse, dışarı çıkalım mı? olmayan beynine oksijen gitsin biraz" dedim sonlara doğru alaycı bir tavırla.

"Hadi gidelim o zaman, benim zaten almak istediğim bir sürü kitap var.." dedi heyecanlı bir tavır ile. Ceyda; kitaplara aşırı derece de bağımlı bir kız, pek fazla arkadaşı yok ve zaten gününün büyük bir çoğunu evde geçirir. 

Altıma siyah bir şort ve üstüme siyah bir tişört giyip kapıda Ceyda'yı beklemeye başladım. Geldiğinde onu gözlerimle süzdüm. Açık mavi bir kot ve beyaz crop giymişti.

***

(5 SAAT SONRA)

Yaklaşık 5 saattir dışarıdayız. Bir sürü markete girmemiz sonucu Ceyda 2 poşet kitap almıştı. Ben ise bir poşet kıyafet ve bir poşet abur cubur almıştım. Aslında aklımda kıyafet almak yoktu ama sevdiğim animelerin kıyafetlerini görünce dayanamayıp 6 tanesini denedim ve aldım. Abur cuburları da dizi izlerken falan yemek için aldım.

"Of abla çok yoruldum. Büyük değil misin sen taşı benimkileride" 

"Ya bari bir yerde oturalım, çok ağır bunlar!" 

Şuan sahilde eve doğru yürüyorduk. Ceyda'nın karga sesini daha fazla çekmemek sebebi ile hemen yanımızdaki banka oturdum. 

"Gel otur, daha fazla boş yapma" dedim.

"Tamam kalktığımızda sen taşı bunları" dedi elindekileri göstererek. 

"Yok öyle şey, almasaydın. Neyse arıyorum zaten babamı gelip alsınlar bizi." dedim. Telefonun açılmasını beklerken etrafımı inceledim. Bankın üzerinde yazan yazıyla yüzümde bir sırıtış belirdi.

'Ateşli geceler için mesaj atın 05** *** ** **'

Telefonu açılınca numarayı kaydettim. Biraz trol yapmaktan zarar gelmezdi herhalde.

***

Nisanur Şahin: 


düzenlendi✓

ERKAN | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin