Güç °

264 25 2
                                    

<Şarkı olarak dilerseniz Çince versiyonuyla Love Love Love, dilerseniz de SIA Elastic Heart Insrumental versiyonunu dinleyiniz.>

[LUHAN]
5 Kasım 2017
8.47 AM

Her sabah olduğu gibi ailemle basit ve keyifli bir kahvaltı yaptım, sonra ise yönetmeni sinirlendirmemek için yarım saat erkenden filmimizin çekileceği yere gittim. Yolda giderken yine aynı şarkı çaldı. Hayatım rutin gidiyor. Rutin gidecek gibi.

Hayatımda neler mi oldu?

Kore.

Ardımda bıraktığım küçük ama anılarla dolu tatlı bir yer orası. Evet. Her sokağını, her caddesini özlüyorum.

EXO.

Bir zamanlar onsuz yaşayamayacağımı düşündüğün gruptan ayrılalı senler oldu. Geçen her sene merakım daha da azaldı. Sevgim ise hala büyüyor. Göremiyorum fazla bir haber de alamıyorum. Hatta menajerim onlarla yanlışlıkla aynı programa çıkmayayım diye her gün onları takip ediyor. Ama ben ise onların ne halde olduklarını bilmiyorum.

~

Bu iyi birşey mi?

Seni merak ediyorum Oh Sehun.
Görmeye cesaret edemesem de, şuan ne yaptığını, nasıl olduğunu, kiminle olduğunu, en çok da beni özleyip özlemediğini merak ediyorum.
Güçlü müsün hala?
Beni özlüyor musun peki?

~

[SEHUN]

Dün gece uyumamamın verdiği ceza, bilirsiniz işte dalgınlık. Şu aralar çok oluyor bana. Aklım nerede bilemiyorum.

Kendimi kandırıyorum.

Luhan'ın gidişinden bunca zaman geçmesine rağmen hala ilk günkü gibiyim. Değişen bişey yok. İnanması zor ama yok işte.

~

Çığlıklar beraberinde ağlıyorum ama kameralara hep gülen yüzüm yansıyor.
Zihinsel olarak gün geçtikçe çöküyorum, ama bedenim hala 'sexy' iltifatını alıyor.
Yorgunum hareket edemeyecek kadar yoegunum, ama hala grubun ana dansçıları arasında yerim var.

Kısaca ;
Acı doluyum Luhan,
ama kahkaha atabilecek kadar da güçlüyüm.

~

Şirketimiz yeni bir bina yaptırıyordu ya, ah evet oraya taşınalı yaklaşık 1 sene oldu. Ve artık çatı katımız var.

SHINee sunbae'mizi andıracak belki ama o çatıda az dans etmedim.
10 kişi olarak 3 klip, 2 yeni albüm çıkardık.

Evet para. Para iyi bişey. Para ile kendime yeni bir HBA switshirt'ü alabilirim. Ama seni geri getiremem Luhan.

" Yapamayacağım tek şey seni geri getirmek. "

O zamanlar (Miracles In December)bu sözler kasıtlı yazılmamıştı. Ama ben tesadüflere inanmam.

.

Yeni merdiven basamaklarını hızlıca tırmanırken bunlari düşünüyordum. Fazla düşünüyorum. Ne gerek vardı ki?

Bi anlamı kalmadı.

Hızlı adımlarım ve uzun bacaklarım sayesinde çatıya ulaştım.

Ah lanet olası güneş batmak üzere. Manzara dedikleri bu işte. 1-2 dakika sonra yok olacak.

Nefesimi düzene soktuktan sonra etrafıma bakarak çatıda yürüdüm. En sevdiğim yer. Seninle benim beraber olmamız gereken yer, burası.

Rüzgar uzun saçlarımla oynuyor, dalga geçiyor gibiydi. Yavaş adımlarımı, aşağıyı görebilecek şekilde ileriye doğru sürdürdüm.

25 kat. Burası senin için fazla yüksek Luhan.

Benim için ise özgürlük.

Zıtız birbirimize. Bundan hoşlandım ben yıllar boyunca.

Saf numarası yapmak ne kadar zordu bir bilsen. Sana hyung demek, hoşuma gitmiyordu.

Şuanda içinde bulunduğumuz durum da hoş değil.
Neden aramıyorsun?
Neden arkanda bıraktıklarına dönüp bakmıyorsun?
Bencilleştin mi Luhan?
Meşgul müsün yoksa?
Neden geri dönmüyorsun?
Geri gel Luhan.

Bütün gücümü topladım ve seninle beraber oturduğumuzu hayal ettiğim yüksek yere ayaklarımı bastım.

İşte şimdi 25 kat tam olarak ayaklarımın altındaydı.

Aşağıya bakan gözlerimi yavaşça karşımızdaki küçük binaya sonrada uzaktaki Seoul manzarasına çevirdim. Ordan da gökyüzüne. Kollarımı açtım, gözlerimi kapattım ve seninleyken yayınlanan albümümüzdeki en güzel şarkıyı mırıldanmaya başladım ;

You're my earth, air, water, fire..

.
BİLGİLENDİRME : BU FICTION ZAMANLAMA OLARAK NORMAL BİR ŞEKİLDE DEVAM ETMEYECEKTİR. KAFANIZIN KARIŞMASI OLDUKÇA NORMALDİR. LÜTFEN GELECEK BÖLÜMLERİ BEKLEYİN ~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin