1) Çılgın Fanlar

1.1K 61 19
                                    

Meeraba. Ben pantolon. İlk fic deneyimimi gözler önüne seriyorum. Kötü-iyi bütün düşüncelerinizi aktarın lütfen. Tavsiye verin. Oylama yapın. Rastgele de olsa yorum yapın. Yazı şeklim acayip olabilir. Yine de okuyun lütfen :'( Teşekkür ederiiğeeem.

SM..

Kore'nin en tanındık eğlence ve plak şirketi.

Grubumuz 2006 yılında oluşmaya başladı. Şöyle anlatayım ;

Kim Joonmyun.

Liderimiz, SM'e alınan ilk üye. Kusursuz bir lider. Bazen ne yapacağını şaşırsa ve ilk büyük ödülümüzü aldığımızda sümüklerini saçarak ağlayıp bizi rezil etse de o harika birisi.

Kim Minseok

Hyung. En büyüğümüz. Bizi yönlendiren insan. Sessiz bir hyung. Bizim gürültümüzden şikayetçidir genelde. Xiumin ismi ona şirket tarafından verildi. Ama Minseok ismi varken neden onu kullanayım ki?

Wu YiFan

Yakışıklı lider. Çinli-Kanadalı Tumblr boy. Karizması onun için dünyadaki en önemli şeydir. Ama bu bizimle ilgilenmediği anlamına gelmez. Sessiz, sakin, huysuz birisi gibi gözükse de üyelere sahip çıkabilen, sözünü 11 kişiye de geçirebilen nadir insanlardan birisidir.

Byun Baekhyun

Gürültü. Ondan ya sessiz olmasını istersiniz yada eyeliner'ını. Kısa boylu, mükemmel bir sese sahip tam bir Koreli. Birşeye odaklanması uzun sürebilir. Ama odaklandığı şeyden de kolay kolay kurtulamaz.

Do Kyungsoo

Büyük gözler. İnanılmaz derecede büyük gözlere ve yine inanılmaz derecede minik bir bedene sahip. O uzaktan utangaç gözükebilir. Ama içinden neler düşündüğünü inanın ben bile zor tahmin ediyorum.

Park Chanyeol

Dev. Grubun 2. en uzunu. Sesi kalın, rap'e yatkın. Aynı zamanda şarkı da besteleyebilir. Alçak gönüllü. Ama bir o kadar da çılgın. Uh- bir de gürültücü.

Zhang Yixing

Nazik. Bir erkeğe göre fazlaca naziklik bulunduruyor içinde. Günde en az 274637 defa eğilme kapasitesine sahip. Dans onun herşeyi. Yetenekli, güzel bi kişiliğe sahip bir Çinli.

Kim Jongin

Seksi. Evet. Bunu benden duymak biraz ilginç gelebilir. Ama konu Kai'sa utanmadan söyleyebilirim. Hayatını dansa adamış bir diğer üye. Herzaman ön plana çıkartılır. Grupta diğerlerine de fırsat vermek için sessiz kalmayı tercih eder.

Huang Zitao

Wushu. Hareketleri bir anda insanı etkileyebilir. Küçük üyeler arasında. Duşa girdiğinde garip sesler duyar ve genelde birisini 30 dakika boyunca kapısının önünde bekletir. Saygılı bir insan. Büyüklerine gösterdiği saygı ölçülemez bile.

Kim Jongdae

Vokal. Abartmadan söylüyorum ; Hayatımda gördüğüm en iyi vokal Chen'dir. Kısa boylu. Genelde kısalardan güzel ses çıkar zaten. Birde ortaya laf atma huyu vardır. 12imiz toplanmış konuşuruz ve aniden komik olduğunu düşündüğü birşeyi söyler. Tamam bazen komik olabiliyor. Tamam tamaam her zaman komiktir kendisi.

Oh Sehun

Uhmm.. Bu kişiyi atlayabilir miyiz?

Pekala.. Maknae. Grubun en miniğidir. Ama etrafına emirler yağdırabilir. Ve o.. Nedense bana yakışıklı geliyor. Hayır. Ben sadece Kai'a yakışıklı/çekici diyen birisiyim. Çünkü hakediyor. Ah herneyse. Ve onun bacakları çok güzel. Bir kızın bacaklarına benziyor.

HARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin