Balik sahaja Zahransyah ke rumahnya, dia terus masuk ke bilik lalu baring di katik yang bersaiz king tuDia tidak tahu samaada mahu rasa sedih,terkejut atau bahagia?
Bergetar hatinya apabila teringat semula kata-kata Eryka Hana .
'Keputusannya, adalah...'
Nak terkeluar jantungnya mendengar keputusan itu. "Shit" ,itu lah balasannya selepas dengar keputusan itu.
KATA
PEMUDA
ITU
[ERYKA HANANIYYAH SITUATION]
Angin sejuk yang mencucuk tubuh kecil milik Eryka Hananiyyah. Dan ia membuatkan tubuhnya menggigil serta bahunya terhenjut-henjut.
Terhenjut-henjut? Ye, Eryka Hananiyyah menangis kerana ibu dan ayahnya serta kakaknya.
' Ibu , maafkan Eryka sebab lari rumah tanpa khabar . Ayah , maafkan Eryka sebab derhaka . Ibu , ayah , maafkan Eryka .. Eryka dah tak tahan untuk semua ni! Hari-hari dengar korang gaduh ,
Sibuk dengan kerja sendiri sampaikan anak korang tak terurus. Kak Hana , i need you . Really need you . Kak Hana , i miss you . Maafkan Eryka korang' -Luah Eryka Hananiyyah dalam hati yang penuh tangisannya.
Tika Eryka Hananiyyah mahu duduk di gigi air Pantai Palm Cove , Australia . Air mutiara nya sekali lagi jatuh dan seakan-akan tidak mahu berhenti
'Eryka , nangislah! Tak perlu peduli dengan mereka! Kau kuat! Teruskan hidup dengan kekuatan yang ada! Eryka , You are away from family! You have made a good decision! Eryka, go ahead!Take time to calm down! Eryka, don't despair and keep getting up to face God's test. Eryka , semua sayang kau! Bangkit lah! ' -Bagai ada jasad yang memberi kata-kata semangat untuknya berubah!
Tanpa sedar , ada seseorang yang perhati nya dari jauh dengan pandangan rasa kasihan pada gadis itu .
"Eryka , why and what happened to you? " - namun hampa kerana Eryka tidak tahu dia sedang perhatinya.[END ERYKA HANANIYYAH SITUATION]
KATA
PEMUDA
ITU
" Adith! Zahran! Adith! Zahran! Zahran! Zahran! Tuan Muda!!! " -Jerit Eryka Hana dengan nafas yang tidak teratur kerana terkejut dengan mimpi yang baru saja di alami nya .
Tersenggul tubuh Zahransyah dengan wajah seeprti baru bangun tidur . Ye lah, tetiba je jerit tengah malam. Memang semua dah tidur dah lah!"Zahran, saya...- " - Tidak mampu Eryka Hana mahu menceritakan apa yang telah terjadi.
KATA
PEMUDA
ITU
"Abang , Seronok pula rasa dua ekor tu tak ada kat rumah ni. Aman je. Kan, setuju tak? " -Soal Puan Noraisha Hannah kepada suaminya , Tuan Ahmad Mokhtar
Tuan Ahmad Mokhtar dengar apa yang dikatakan oleh isterinya , tapi dia hanya diam .
"Abang? Dia ni, suka palau orang" -Rengek Puan Noraisha Hannah.
YOU ARE READING
KATA PEMUDA ITU۞
RomanceKata ii nya yang menusuk kalbuku yang sepi. Namun,siapa pemuda itu yang berjaya tawan hati kecil Nurul Eryka Hana? "Setiap masa kau lalui kepahitan, Dan masa yang ada,kau lupa utk spend time with Allah Siapa yang lebih baik" -Kata Pemuda itu "Walaup...