Mikor az Életem felfordult

72 6 0
                                    

Bella'
Reggel mindenki arra vágyik hogy madarak csiripelésére keljen de az csak a mesékben van.Reggel fél hatkor keltett az ébreztőm, nem volt kedvem felkelni de muszály volt mivel hétre jönnek hozzám.Szóval kimásztam az ágyból és bementem a fürdőbe azt hittem hogy rosszat álmodok Gucci bőröndok a szemem alatt szemem bedagadva szám feldagadva hajam össze vissza állt. Szóval gyorsan hajat mostam és letusoltam megszáritottam a hajam felöltöztem és tettem fel egy kis vöröses szinű ajakápolót és gyorsan egy cicás tusvonalt húztam. Lementem a konyhába és ittam egy kávét feketén aztán ettem egy vajas pritóst és rohantam hogy kinyissam a boltot. A két utcányira lévő boltnál a táblát át fordítottam így hát a Nyitva részét lehetett látni. Megnéztem hogy mi a neve a lánynak aki jön hozzám Victoria volt a neve...Cuki név mivan!?!! miket beszélek én egy vendégem ahjj 6:49 kor betoppant négy fiatal egy fiú volt tipikus életunt arcal figyelte a történteket Szőkés haja arcába lógott arca kicsit borostás kb 17 éves volt. Még kettő fiú volt ott az eggyik úgy nézett ki mint egy indián fekete hosszú haj barna szemek ő röhögött a történteken a másik meg rohangált össze vissza egy lánnyal  hátán valszeg az a lány Victoria a férfi aki vitte vállig érő barna hullámos hajjal barna szemeivel rám tekintett kezében lévő cigit a szájába vette én meg hozzám illően rá ordítottam hogy-Huzzál ki h cigizni akarsz- azzal a fotelre dobta a csajt aki szőke haját hátra dobta mert gyönyörű kék szemébe belelógott szemén íves tus száján szájfényt viselt szebb volt mint elképzeltem mivan?!?! ez a lány nagyon elcsavarja az eszem gondolatmenetemet az ajtó csilingelése vissza jött a férfi akit meg kiküldtem  de mostmár nem volt nála a cigi a lány bemutatkozott nekem -Szia! Victoria De Angelis vagyok egy tetkót szeretnék-Rendben milyen mintát- kérdeztem erre felmutatott egy képet egy kutyusról- Ezt szeretném a bal kezemre a neve Chili- Nagyon cuki kutyus nadee akkor ülj le erre a székre- Mutattam a tetováló székre.

Hali gyermekeim a mai rész ennyi lenne elég fáradt vagyok mert tegnap egész este buliztam a csaladommal 354 Szó lett így összesen holnap lehet jön új rész.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 08, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

She's a...She's a...Lady (Victoria De Angelis ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora