Medya <<33
Başta bölüme geçmeden önce ufak bi bilgilendirme yapayım dedim.
Bu yıl benim sınav yılımdı ve wattpad'i bırakıp derslerime odaklandım, şimdi yavaş yavaş wattpad'e döndüm, aslında bölümleri düzenlemem gerekiyor ama biliyorum ki yeni bölüm bekliyorsunuz. Lafı fazla uzatmadan yeni bölüme geçelim, geçmeden önce mesajlardan bile yeni bölüm gelecek mi diye soran okurlara ayriyeten çok teşekkür ederim.
Elif Lisa'nın bakış açısından..
Cristiano bir lise öğrencisi gibi bir beraberlik teklif ediyordu, heyecanlıydım, hayatımda ilk defa bu kadar ciddi bir çıkma teklifi alıyorum, cevabım kesinlikle evetti, sonuçta Cristen etkileniyordum ve belki bir geleceğimizolabilir.
Cris ile göz teması kurmaya özen göstererek konuşmaya başladım 'Cris, heyecandan ne diyeceğimi bile bilmiyorum ama şu an yaşadığım duyguları hiç yaşamadım ve cevabım evet.' Dedim ki, Cris'in gözleri parlıyordu ve gözleri o kadar yoğun duygularla doluydu ki, ne kadar iyi bir karar verdiğimi çoktan hissettim.
Cris, "Lisa, gerçekten çok mutlu oldum,
iannem bizden bir fotoğraf istemisti, sakıncası yoksa bir selfie çekebilir miyiz?" Dedi.Anne kuzusu Cris mi? Bundan hoşlandım.
Selfie çekildikten sonra Cris, fotoğrafı annesine gönderdi.Ailem bu duruma nasıl bakardı, aslında annem için bir sorun olacağını düşünmüyorum ama babam için aynı şeyi söyleyemem, sebebi çok uzundu.
Cris, "Yemekleri beğendin mi, ben buradaki yemekleri ve manzarayı seviyorum, umarım sen de beğenmişsindir" Dedi.
Yemekler ve manzara gerçekten çok güzeldi, özellikle yemekler harikaydı.
Elif Lisa, "Baya güzel bir mekan, çok hoşuma gitti"
Tekrar yemeğe döndüğümde Cris'in gözleri hala üzerimdeydi, yemeğini bitirmişti ve sanırım beni izliyordu, biraz hoşuma gitse de biraz rahatsız olmuştum.
Cris, "Yemeğin bittiyse, gidelim mi?" Dedi.
Elis Lisa, "Ben kendim geldim yani sen hiç rahatsız olma ben giderim"
Cris söylediklerime gülümsedi ve başıyla denizdeki ultra büyük yatı işaret etti, bir saniye anlamadım.
Cris, "içecekleri yatta içeriz diye düşünmüştüm ama istemezsen seni eve bırakabilirim." Dedi.
Sorun değil anlamında başımı salladım ve sonra Cris önden ben ise onu takip ettim ve ultra büyük yatta bitirdik, tahmin ettiğim gibi, içecekler alkolsüzdü.
Elif Lisa, "Cris gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum, belki bir yatla değil ama seni evimde ağırlayıp türk yemekleriyle teşekkür etmek isterim" dedim.
Cris soylediklerime memnuniyetle gülümsedi, gülüşü güzeldi, etkileyiciydi, esen rüzgar omuzlarımı sallandırdı ve Cris bunu fark edip ceketini omuzlarıma bıraktı.. dostlarım, sanırım hayatım bir yaz dizisi oluyor.
_______________________________________
Artık daha sık ve daha uzun bölümler yayınlamak istiyorum ve 8. Bölüm yat bölümü ile devam edecek yani kısacası hiç bir zaman atlamak istemiyorum.
Umarım beğenmişsindir <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj | Cristiano Ronaldo
FanfictionDünyanin en iyi futbolcularından Cristiano ve spor spikeri Lisa'nın aşkını anlatan, o süreci en derinden işleyen bir kitaptır. Tüm hakları Cristiano'nun gol sevincinde saklıdır. Cristiano Ronaldo Kurgusudur. #1-Cristiano #1-Futbolcu #1-Ronaldo #3-R...