Hatırlatma.
Elif Lisa, "Cris gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum, belki bir yatla değil ama seni evimde ağırlayıp türk yemekleriyle teşekkür etmek isterim" dedim.
Cris soylediklerime memnuniyetle gülümsedi, gülüşü güzeldi, etkileyiciydi, esen rüzgar omuzlarımı sallandırdı ve Cris bunu fark edip ceketini omuzlarıma bıraktı.. dostlarım, sanırım hayatım bir yaz dizisi oluyor.
• • • • •
Cris'in omuzlarıma bıraktığı ceket ve ardından beni kendi omuzuna çekmesiyle kokusunu ilk defa bu kadar yakından hissediyordum, fazlasıyla hoş kokuyordu.
Cris, omuzuna düşen saçlarımı okuyordu. Benim ellerim boşta kalmıştı, ellerimi nereye koyacağımı bilmeyip en sonunda anın etkisiyle Cris'in omuzlarına koymuştum, ellerimi omuzuna koymamla hafif bir irkilmiş hemen ardından kendime gelmişti.
Cris, "Lisa, her ne kadar mekanı kapatsamda haberlerimiz çıkacak ve haberlerden sonra belki fotoğraflarımızda çıkar" dedi.
Lisa "Cris, elbet bir gün magazine düşecektik bir şey olmaz, ben sorun etmem" dedim.
Cris, çenemden tutup kafamı kendi hızasına getirdi bu sahneleri filmlerde çok görürdüm ve ardından dudağıma baktı.. anın etkisiyle ilk harekete geçen ben olmuştum.
+18 rahatsız olanlar geçebilir!
Nazik nazik öpüyordu, tüy gibiydi.. varla yok arası ama heyecanlandıran..
Cris "Lisa, seni ürkütmek istemiyorum.. Benim ol, benim yanımda ol istiyorum." Dedi.
Hislerime her zaman çok güvenirdim ve hislerimi bu gün, bizim.. Cris ile benim kaderimin yazıldığı gün diyordu, beraber olacağımız gün diyordu.
Cris'in aksine onun dudaklarına daha sert öpmeye başlamıştım, acemiydim hem de fazlasıyla ama Cris benim aksime gayet tecrubeliydi, hemen ağzımı araladı ve dilini ağızıma soktu.. Bu normalde migdemi bulandırırdı diye düşünüyorum ama şimdi fazlasıyla zevk veriyordu.
Cris, dudaklarını dudaklarımdan çekti ve "Devam edelim mi" diye sordu. Kafamı olumlu anlamda salladım ve gecenin karanlığı, hafif rüzgar esinti nasıl uyum içerisinde gözüküyorsa biz de öyleydik..
Cris, beni kucağına alıp, bulunduğumuz ultra büyük yatın aşağı katına indiriyordu ve o sırada da kulağıma "Sen rüya gibisin Lisa, sen benim rüyamsın" diyordu.
Yatın yatak odası kısmına gelmiştik.. Yavaşça beni yatağa yatırmıştı, bir yandan elbisemi indirirken diğer yandan ben de gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordum.
Cris "Sakin ol sevgilim, gece uzun.. Acele etme!" Demişti, benim acele hallerimi görüp.
Elbisemi çıkardığında sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım, derin derin bana baktı.. Gözlerimin içine ve ardından her şeyi bir düzen sırasında yaptı, başta saçlarımı okşadı, ardından dudağımı öptü ve sonra boynumu..
Ben de onun gömleğini çıkarmıştım, yunan tanrısı gibi vücudu bana göz kırpıyordu.. Ellerimi saçlarında, omuzlarında ve kaslarında dolaştırıyordum.
Cris artık iç çamaşırlarımıda çıkarmış ve vucudumu tamamıyla gün yüzüne çıkarmıştı. Yavaş yavaş hem okşuyor, hep öpüyor bazı yerlere de izler bırakıyordu.
Cris'in gözleriyle gözlerimiz birleşti ve tamamıyla onun olmadan önce dudaklarımdan son bir cümle çıktı
Lisa "seni seviyorum sevgilim"
______________________________________
Şu bölümü yayınlayıp, diğer bölümleri düzelteyim diyorum ve yavaş yavaş kitabı toparlayıp final yapalım diyorum ne dersiniz?
Bölüm hakkında düşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj | Cristiano Ronaldo
FanfictionDünyanin en iyi futbolcularından Cristiano ve spor spikeri Lisa'nın aşkını anlatan, o süreci en derinden işleyen bir kitaptır. Tüm hakları Cristiano'nun gol sevincinde saklıdır. Cristiano Ronaldo Kurgusudur. #1-Cristiano #1-Futbolcu #1-Ronaldo #3-R...