Final

137 7 0
                                    

Elif Lisa'nın bakış açısından..

Cris ile tanışmamızın ardından 5 yıl geçmişti, bu 5 yıla; 2 şampiyonlar ligi, 5 lig kupası, 3 İspanya kral kupası ve Cris ile aşkımızın meyvesi olan çocuklarımız olmuştu..

Javier ve Vicente adında ikiz oğlumuz olmuştu ve ikisi de Cris'e inanılmaz benziyordu, her şeyleriyle; babalarının oğullarıydılar.

Şimdi ise, Portekiz'in maçına hazırlanıyorduk ve Javier ile Vicente'nın çığlıkları ile kendime geldim.

Javier: O formayı ben giyeceğim!

Vicente: Javi, o forma benim ama!

"Niye tartışıyorsunuz?!" Diye aralarına girmemle, Vicente'nın ağlayarak bana bacaklarıma sarılmıştı, Javier ile sinirle ayaklarını yere vuruyordu.

İkisinin arasını bulduktan sonra beraber Portekiz maçını izlemek için stadyuma doğru yol almıştık.

______________

Portekiz takımı sahaya çıkmıştı..
Cris ise yanıma doğru geliyordu, ilk tanıştığımız an, konuştuğumuz an aklıma gelmişti..

Cris: sevgiline şans öpücüğü vermeyecek misin?

Cris'in sözünü tamamlaması ile Elis hemen eşinin dudaklarına Şefkat, aşk, arzu barındıran minik bir öpücük kondurmuştu.

Cris, eşinden sonra oğullarını öpmüş ve sahaya geri dönmüştü.. Ve, her şeyleriyle gündem olan Elif Lisa&Cris çifti; sosyal medyada yine gündem olmuştu..

Maç başlamış ve Portekiz rakibe karşı çok iyi bir performans gösteriyordu. Özellikle de, Cristiano
O, kesinlikle yaşlı bir kurttu.. gençliğinin üzerinden kaç yıl, ay geçmesine rağmen hâlâ ilk gün ki hırsı, yeteneği kaybolmamıştı ve Portekiz'in maçtaki ilk ve son golü Cristiano'dan gelmiş, klasikleşmiş gol sevincini yapmıştı. Eşi, çocukları başta olmak üzere bütün tribünü ayağa kaldırmıştı.

Maç bittikten sonra, Javier ve Vicente babaannelerinin yanından ayrılmak istememiş ve Elif Lisa ise, el-mecbur çocukları, babaanneleri ile birlikte göndermişti.. Zaten, uzuun zamandan beridir de Cris ile yalnız kalamıyorlardı bu ufak sessizlik onlara kesinlikle iyi gelecekti.

_____________________

Cristiano, maç sonrası hemen soluğu eşinin yanında almıştı.. Deliler gibi seviyordu eşini.
Hâlâ ilk gün ki gibi, kördüğüm gibi..
Elif Lisa ise yıllar sonra kameraların karşısına geçmişti,muhabirliği evlendikten sonra bırakmıştı ama yakın arkadaşının ısrarı ile son defa muhabirlik yapacaktı.

Elif Lisa; Sporun kalbi, +3 ekranlarından hepinize Merhaba! Sizin için kameraların karşısına geçmem ne kadar sürprizse, benim içinde öyle oldu! Şimdi Cristiano Ronaldo ile röportajımız başlayacak..

Cristiano, 5 yıl boyunca az-çok Türkçe öğrenmiş, ve eşinin dediği şeylerin hemen hemen yarısını anlamıştı.. Şu an, Cris'in eşine bakışı, yandan tebessümü "futbol editleri" sayfalarında onlarca kez paylaşılacaktı.

Elif Lisa; Evet, Cris maç hakkında düşüncelerin nedir, dünya kupası öncesi son hazırlık maçı olarak yeterli miydi? Takımın kaptanı olarak, oynanan oyundan memnun muydun?

Cristiano; Şöyle ki; sevgilim, yıllar sonra seninle röportaj yapmak beni heyecanlandırdı, her şeyin başladığı yerdeyiz.

____________________________________

O kadar duygusalim ki şu an.. Bittii!
Aslında daha fazla devam edebilirdim, elbette hatalarım olmuştur ve bir çoğunun farkındayım. Mesela; daha sık bölümler yapabilirdim, bu kadar zaman atlaması olmayabilirdi.. ama artık, yazacak bir şey bulamıyordum ve tamamlanmamış bir hikaye olmasınıda istemiyordum..

Herkese, her şey için çok teşekkür ederimm<333 hepinizi çok ama çok seviyorum.

Diger kitaplarıma göz atmayı unutmayın.

Özel bölümlerde görüşmek üzere..






Röportaj | Cristiano Ronaldo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin