"Ja da"Sa Martin og ga meg en skål med coco pops så gikk han inn og jeg og Jonas gikk etter han så satt han seg i sofaen og så på fotball kjedelig.
"Kjedelig"Sa jeg og så da snudde begge seg.
"Du er kjedelig"sa Jonas og tok
frem hånda og Martin og Jonas tok high five.
Jeg spiste opp coco popsene min og satt skålen på hodet til Jonas,det kom sikkert noe melk på hodet hans.jeg løp opp på et tilfeldigt rom og la meg i en benk som var der det var faktisk en annen stue jeg kunne være i.
Det var også et bord rett framfo bi meg der lå det chips,fjern kontroll,en telefon og fruk....t vent telefon!
jeg tok opp telefonen og ffant ut at den ikke virket.
Dette huset er kjedelig jeg skulle ønske dette huset var morsomt eller i alle fall hadde noen morsome gutter eller jenter i seg.
Pluteselig hørte jeg noe bak meg,jeg snudde meg brått og såg en jente jeg så hun hadde teip over munnen altså gaffateip jeg gikk og tok den av og hun sa.
"Pass deg bak deg! ropte hun på en måte
jeg snudde meg brått og merket Martin.
"vell vell du har møtt på Alissia hun er på en måte en jente som såret meg så vi kidnappet henne også.
"Det beste er at Marius ikke vet noe om dette så vi kidnapper hvem vi vill,og vis han visste hva vi gjør sånn at vi kidnapper folk som sårer oss altså meg,Jonas eller Marius ville han stoppet oss"sa Marius og gikk.
"Vanja sa jeg og tok frem hånda.
"Alissia sa hun og tok frem hånda.
hun reiste seg og vi gikk og så så på tv.
Jeg og Alissia ble ganske gode venner og devirkette rommet var engentligt hennes rom men jeg kunne komme her så ofte jeg ville eller når jeg vill foreksempel når guttene er frekke eller domme.
Jeg gikk til "mitt" så kalte rom så Jonas viste meg.
Der var det en seng en komode og ja en liten tv som ikke virket men jeg fikk den til å virke.
//
Hei denne gangen laget jeg dette på en pc håper dere er fornøyde.
2 votes for neste del:)
YOU ARE READING
This is my life (Norsk)~Ferdig
RomanceHei,jeg heter Vanja jeg har en søster jeg er 17 år og jeg har en mor og en far jeg har også en hund som heter Jack jeg har en beste venn og ikke så mange andre venner på skolen er det 3 populære gutter de er i en gjeng som vi eller jeg er redd for j...