(14)

64 4 0
                                    

(BILDE:JONAS)
________4 timer senere________
Fyren hadde kommet inn en til gang.
Det var Jonas han hadde barre snakket annerledes.
Alissia er borte vekk jeg har vært her i sikkert 4 timer nå bare har jeg fått ET glass vann og jeg har ikke fått mat!
Jeg har også sittet i dette buret lenge nå og det er veldig kjedelig.
Jeg skjønner ikke hva problemene med de guttene er?
Jeg reiste meg og prøvde og lukke opp bur døra men den var låst.
Jeg så ned og tenket så så jeg en binders jeg tok den opp og dirket opp låsen og gikk lydløst ut av buret og så ut av rommet.
"bra gjort gutta så nå kommer jeg og liksom redder henne og jeg hun ble sammen"hørte jeg en kjent stemme si,Marius,Marius sin stemme selfølgelig
"Ja akkurat"hørte jeg noen andre si som var Martin.
Jeg kikket litt på dem og så på dem plutselig flyttet blikket til Marius seg til meg.
"Hørte du det jeg sa?"Sa Marius
Jeg nikket
"Nei nei det var ikke sant vi lekte barre en lek"sa han
"Nei nei du kan dra deg til helvete og jeg vet ikke jeg men jeg stikker"sa jeg og gikk mot døra.
"Nei søte Vanje du BLIR HER!"sa Martin og tok opp en pistol.
Han var den strenge her Jonas var streng men ikke så streng som Martin.
"Okei jeg stikker jeg og husk Vanja jeg elsker deg og alt var løgn det jeg sa nettop"sa Marius og gikk mot døra.
"Oj oj Marius tror du alt er bra når du fikk beste vennene dine til og kidnappe meg,og Alissia og ble kidnappet for da tror du feil."sa jeg og begynnte og gå til buret 'mitt'.
"Ja ja hade"sa Marius og gikk.
"Hade"sa Martin og Jonas i kor.
Jeg gikk opp og kjedet meg men før jeg gikk inn i buret gikk jeg ned tok meg drikke og mat som var på kjøkkenet og gikk opp.
De så meg ikke jeg var helt stille så det gikk bra....heldigvis.
Telefonen Vanja telefonen din.
Lommen ja lommen.
Jeg lette i lomene men fant ikke telefonen.
Jeg hadde selfølgelig glemt den under senga mi.........uflaks igjen.
Etter noen minutter gikk jeg ut av buret og fant noen puter og et stort teppe og gikk inn i buret etter på så la jeg alt ned sånn som det skulle være.
Så la jeg meg ned og sluknet..........

This is my life (Norsk)~FerdigWhere stories live. Discover now