Vanja's POV (Fortsatt)
2 dager senere......
Jeg og Alissia har blitt ganske gode venner og vi er dritt lei av dette stede Martin og Jonas tvinger Alissia til og være grei og være kjæresten til Martin og de tvinger meg til og være sammen med Marius.
Men jeg svarer nei og det forblir et nei.
Alissia har også sagt nei til dem om og være kjæresten til Martin.
Bare at de slår oss cirka 2-3 ganger om dagen.
Marius skulle barre visst hva beste vennene hans gjor med noen som han likte.
WowJeg og Alissia har også prøvd og finne en plan og rømme og si det til Marius.
Her er planen:Vi sniker oss ut om kvelden når alle sover eller når en av dem sover siden den ene er hjemme sånn at Marius ikke tror at de har gjort noe og det er litt smart men i mens han ene er her er han andre her og passer på oss altså han sover her om natta.
Jeg tror det var Martin i dag og det er han strengeste av dem så jeg håper vi lykkes og han ikke tar oss.
*KVELDEN*
Alissia kom og vekket meg og vi hopper ut av vindue på rommet mitt de er ikke så smarte jeg har altså et vindu på rommet mit de prøvde og gjemme vikndue bak et ganske stort maleri.
Vi hoppet ut og sprang så fort vi kunne da vi hadde sprunget hørte vi Martin rope
"VI FINNER DERE KOM DERE MED EN GANG HER ELLERS ANGRER DERE!"
Han ropte ganske høyt men vi sprang fortsatt så jeg tok opp telefonen min og begynnte og rin.....vent TELEFONEN HVORFOR MERKET JEG IKKE DET FØR!
"Hva der det?"Spurte Alissia meg helt til hun så telefonen min og formet munnen sin til en O.
"Nei jeg hadde barre telefonen min her hele tiden!"Sa jeg sint
"Oj da"Sa hun
"Halo?"Hørte jeg en gutte stemme si jeg snudde meg men ikke så noen
"Halo er det noen der?!"Spurte han igjen
Oja telefonen så dum jeg er!
"Ja er det deg Marius?"Spurte jeg
"ja?"Sa han
'Kan jeg og min venn komme innom til deg?"
"ja da barre kom"
Jeg og Alissia gikk inn og jeg begynnte og fortelle.
"Martin og Jonas kidnappet oss Alissia såret Martin siden hun likte ikke Martin på den måten og de kidnappet meg for jeg såret deg"sa jeg og så ned på skoene mine
"mmm dere kan sove her jeg er alene hjemme så kunne trengt litt selskap"Svarte han
Jeg og Alissia fikk ett egent rom og noen klær og mat.
Klokka viste 05:26 og vi rømte klokka 01:00.
Jeg var ikke trøtt ikke Alissia eller Marius heller så vi kjedet oss.
*NESTE DAG*
Jeg våknet men det var faktisk lørdag så det var ikke skole.
Jeg tok meg en dusj og gikk ned og spiste...............Pannekaker!
Jeg ble ferdig med og spise så gikk jeg opp rulle trappa og inn på "mitt" rom.
Jeg ladet telefonen jeg hadde fått en telefon lader.
Jeg la meg ned i sengen og pustet
//
Hva vil dere skal skje?
Jeg har ikke ideer til mere av boka så dere på gi meg ideer eller tips.
Så i allefall kommentar da blir jeg glad.
YOU ARE READING
This is my life (Norsk)~Ferdig
RomanceHei,jeg heter Vanja jeg har en søster jeg er 17 år og jeg har en mor og en far jeg har også en hund som heter Jack jeg har en beste venn og ikke så mange andre venner på skolen er det 3 populære gutter de er i en gjeng som vi eller jeg er redd for j...