Limah jiran dikampung ku seorang janda berusia awal 40an ,suaminya sudah 2 tahun meninggal dunia kerana serangan sakit jantung,seorang pesara tentera berusia 58 tahun ketika ia meninggal. Sebagai seorang yang lanjut usia Limah menerima sahaja pinangan Pak Jamil yang di atur oleh keluarganya. Hasil perkahwinan nya ia mndapat sepasanga cahaya mata Idham dan Aidah bersusia 10 dan 8 tahun .Panggilan Mak Uda diberi oleh anak anak tirinya kerana usia nya yang muda semasa berkahwin .
Hubungan ku dengan keluarga Mak Uda agak rapat kerana aku telah diminta olehnya membantu kedua dua anak nya dalam pelajaran mereka kerana aku merupakan antara pelajar cemerlang di kampung tu. Biasanya aku datang pada hujung minggu atau pada waktu waktu lain bila diperlukan. Olehkerana itu aku bebas untuk bertandang kerumah Mak Uda dan kejadian pada suatu hari minggu ketika Idham dan Aida tiada di rumah menjadikan bermulanya kisah ku bersama Mak Uda.
Padaatu hari minggu aku singgah untuk menghantar barang yang dipesan oleh Mak Uda untuk ku beli dari kedai.Setibanya aku dirumah nya ,panggilan ku tidak bersahut dan aku tahu IdhamAida telah pergi ke rumah akak tirinya di pekan.Aku pun menuju ke pintu belakag rumah dan menghampiri pintu dapur dan hanya mendengar bunyi jirusan air .Aku pasti Mak Uda sedanga mandi ,sementara aku menunggu dia selesai aku pun mundar mandir di bahagian belakang dapur dan teruja di fikiran ku untuk skodeng MAk Uda.
Dari celah dinding papan bilik air,ku dapat melihat sosok tubuh Mak Uda yang masih gebu dan montok sedang meyabun selirih badannya .Kulitnya yang putih itu merangsang naafsu muda ku untuk terus mengintai melidengan tekun aktiviti Mak UDa .Sedang aku asyik memerhati,tiba tiba satu siraman air ditujukan ke dinding tempat ku berdiri mengintai.'Alamak,aku dah terkantoi',aku segera beredar .Sebaik sahaja aku melintasi pintu dapur,suara Mak Uda menyergah sambil membuka pintu."Hah,nak lari kemana tu,mari sini kau" .Mak Uda muncul dengan hanya berkemban tuala dan badanynya masih basah. Aku terkedu dan hanya membisu.
" Oh,ngendap yer, dah puas tenguk" soal Mak Uda.Aku hanya tersenyum dan meminta maaf kepada nya." Mari masuk sini ,"arah Mak UDa sambil menarik tangan ku menuju bilik mandi.
"Nak sangat tenguk kan,sekarang pandang puas puas"ujar Mak UDa sambil membuka tuala dan menyambung mandian nya. Aku jadi serba salah dan terdiam. Punai ku yang menegang sejak tadi kini mula kendur ketakutan." Tunggu apa lagi,buka baju dan kita mandi sama sama "arah Mak Uda. Aku pun dengan teragak agak melucutkan tshirt dan track bottom yang aku pakai dan hanya tinggal boxer sahaja.
"Sekarang kau kena denda, ambil sabun tu dan sapukan kat badan Mak Uda" arahnya lagi.Aku masih teragak agak untuk menurut perintahnya.
"Buka lah seluar dalam tu,nanti basah pulak,malu ke nak tunjuk punai kamu tu" usik Mak Uda dan aku merasa agak lega kerana nada suara nya tidak seperti orang yang marah.
"Amboi,boleh tahan juga punai kau ni Di,"ujar Mak Uda bila melihat aku menganggalkna boxer yang membuat punai ku mula menegak kembali. Aku pun terus mengambil buku sabun dan mula meyabun dibahagian leher dan bebahu sambil Mak Uda berdir mebelakang ku. ketika aku masih agar terketar ketar meyabun badannya yang melepak tu,aku merasakan jejari mak Uda mengusap batang punai ku dengan lembut sekali.
"Cepatlah sikit ,dah kesejukan ni....engkau punya pasal Mak Uda terbantut nak mandi tadi.....gosok semua kat celah celah tu "ujar Mak Uda sambil memandu tapak tangan ku ke celah dada dan ketiak nya. Aku akur dan terus menjalankan tugas ku dan ku dapat rasakan punai ku makin mengeras.Tiba tiba Mak Uda memusingkan badanya mengadap ku lalu menjirus kaki ku seraya berkata" Hah dah makin mengeras punai kau tu...kejap lagi terpancut lah tu sambil tersenyum ".Aku makin berdebar dan membiarkan Mak Uda pula meyabunkan badan ku.
Walaupun desakan naluri untuk aku memeluk Mak Uda ketika itu,aku masih tetap mengawal diri bimbang di marahi oleh Mak Uda.Peluang sebegini aku menafaatkan untuk menatap susuk tubuh badan nya selama yang boleh." Kau lapkan badan Mak Uda ni"pinta Mak Uda sambil menghulukan tuala nya kepada ku.Dengan perlahan dan berhati hati aku menelap bahagian bahu ,dada dan perut.Mak Uda menarik tangan ku untuk mengesat kedua buah dada nya yang masih mantap kepejalan.
YOU ARE READING
Mak Uda Jiran ku( Completed)
RomanceKisah Mak Uda dan Adi yang berjiran dan berhubungan dengan jarak usia berbeza hampir 20 tahun. Kedua duanya saling tertarik antara satu sama lain dan tragedi skodeng ketiak mak Uda mandi menyebabkan kedua dua terjebak dalam hubungan seks.