Doggy di Kebun

17.9K 53 0
                                    

Sejak hari itu,aku asyik teringat dan merindui tubuh mak Uda.Setiap kali ke rumah nya untuk membuat tuition kepada anak anak nya ,aku akan mencuri curi peluang untukmerapati mak Uda ,samada dapat bercium dan meraba raba buah dada atau punggung atau paling tidak aku akan menggesel gesel kan batang punai ke celah punggung nya. Keadaan tidak mengizinkan untuk kami berbuat lebih dari itu terutama anak perempuannya yang mungkin dapat merasakan aku cuba menggatal dengan ibunya. " Abang ni asyik ke dapur pasal apa,nak kacau mak uda yer" .Aku masih boleh mengelak denga soalan seperti itu dan mak Uda hanya tersengih bila melihat gelagat anak nya itu.

Suatu petang ketika aku pulang dari kedai ,aku lihat kedua dua beradik itu ada di rumah kakak tirinya .Lantas aku segera singgah ke rumah mak Uda kerana ini peluang aku melepaskan hajat .namun setiba nya di rumah ,pintu semua tertutup dan senyap.'Alamak,melepas lagi' bsisik hati ku. Tiba tiba aku nampak kepulan asap dari kebun di belakang rumah.hati aku melonjak kerana masih ada peluang untuk 'adikkecil'ku berenang di kolam nikmat mak Uda. Aku lantas berjalan ke kebun di belakang rumah Mak Uda.

" Eh,tau ajer kau cari mak Uda yer" sapa Mak Uda bila melihat aku menghampirinya.
" Eh bau bini kan,mesti dapat cari "jawab ku denganriang.

" Ini sah ,dah tak tahan nak main lah tu" usik mak Uda.
" Tahu tak per" jawab ku segera.

" Kalau ye pun tak kan nak buat kat sini" ujar mak Uda.
  " Sementara ada peluang ni,sini pun ok" balas ku .
" Ini yang susah nak melayan laki muda ni" kata mak Uda sambil meletakkan cangkul nya di pangkin pondok kecil nya .
"  Eh,itu hari kata,dah jadi 'suami' boleh minta bila bila saje kalau nak main"aku mengingatkan dia lagi.
 " Iyalah itu kalau kat rumah, ini dalam semak pun ,nak juga , dah macam kucing pulak" usiak Mak Uda.Aku pun teringat cara main secara doggy.

" Betul lah tu,kita buat cara anjing,doggy style ,ok tu" jawab ku sambil merapati Mak Uda dan terus mencium dahi serta kedua pipinya.

" Amboi romantiknya laki baru aku ni,dengan badan berpeluh ni pun nak di gauli juga" jawab mak Uda sambil tersenyum.

Aku segera merapati mak Uda dan segera membuka butang kemeja lengan panjang yg di pakai ketika berkebun. Mak Uda hanya berdiam sambil mengesat peluh di dahi danleher serta membuka topi yang dipakainya,hanya tinggal skarf di kepalanya. Aku segera menarik badan mak Uda ke arah ku dan mula meramas ramas buah dadanya yang masih bersallut denga bra warna cream yang agak lusuh.Aku mengucup bibirnya sambil menanggalkan kemeja yang dipakainya. Aku terus menghisap dan mengentel puting teteknya yang menyebabkan Mak Uda mula mendengus sambil tangannya mengusapbelakang badan ku.

" Buka lah seluar kau ,mak Uda nak hisap ice cream pulak. Pinta MakaUda setelah membiarkan aku mengerja kan buah dadanya .Aku bangun dan segera melorotkan seluar sukan dan juga seluar dalam ." Amboi dah mencanak budak kecil ni" ujar mak Uda sambil mengusap kepala punai dan mengosok gosok buah pelir ku.  

Tanpa di minta Mak Uda terus mengusap batang punai dan memasukan kepala punai ku untuk di kolom dan di hisap dengan perlahan sambil memejamkan mata. Aku hanya berdiri mengawal hisapan Mak Uda sambil membongkok dan meramas kedua dua buah dadanya. Hampir sepuluh minit berbuat demikian mak Uda melepaskan hisapan kepala punai ku dengan termengah megambil nafas ." Sengal mulut ni,mengihsap kau punya batang,makin di hisap makin keras pulak tu" katanya sambil memanang ku dengan mata yang sudah agak kuyu.

Aku mengangkat nya untuk berdiri dan terus menhucup bibirnya dan memeluk badannya yang makin berpeluh.AKu memusingkan bdannya dan Mak Uda faham bahawa mahu membuat doggy sekarang. Dia membongkokkan badan dan kedua tangan memegang kayu lantas pondok dan terus membuka kangkang kakinya. Aku pantas memposisikan diri ku diantara kedua kakinya dan ku angkat sebelah kaki Mak Uda bagi memudahkan aku menolak masuk batang punai.Sempat ku raba pemukaaan farajnya yang sudah berair dan melekit.

" OOh sedap ny DI ,suara Mak Uda bagai merengek sebaik sahaja kepala punai ku menerobos pintu faraj dan kakinya makin di kangkangkan agar mudah aku membuat sorong tarik.Aku paut kuat kedua belah punggung sambil menolak ke dalam lagi batang punai di ikuti dengan sorong tarik bertempo laju dan perlahan.Ini membuatkan mak Uda mengelincing dan merengek kesedapan sambil menggoyang gouangkan punggung nya ke kiri dan ke kanak berselang dengan tokakan ke belakang bagi mempastikan batang unai lu mencecah ke pintu ke pangkal rahim.

" Ish ishish,,,argh...kini aku pula yang merengek kesedapan sambil menyorong tarokh dan menahan pergerakan Mak Uda agar batang punai ku tidak terlepas keluar dek kerana laluan faraj nya makin becak dan licin.Mak UDa memberikan isyarat utk berhenti bagi membolehkan ny amengambil nafas.Dia masih mahu akumembiarkan batang punai ku berendam di dalam farajnya yang masih terkemut kemut itu.

Kami meneruskan permainan dan kali ini aku rasakan kemutan Mak Uda makin mencengkam dan dia minta aku melajukan rentas henjutan." laju  laju DI,kita pancut sama sama"ujar nya dengan temengah mengah.Aku h anya menganguk dan meneruskan henjutna dengan memaut kuat pinggang Mak Uda. Hampir lima belas minit berbuat begitu ,aku hanya sempat berkata " nak pancut sekarang" dan Mak Uda hanya membalas'"teruskan' .Aku terasa batang punai ku di basahi denga cecair hangat sejenak sebelum aku sempat melepaskan beberapa das pancutan sambil memeluk pinggang Mak Uda." UUUuuhhhh argh....oooh enak nya DI,suara Mak Uda makinkuat dan dia terus mengemut batang punai ku bagai memerah segala air yangada didalam batang ku itu.Mak Uda merebahkan kepala ke atas pangkin kayu dan aku masih menelekap di belakang nya.Kami hanya mengambil nafas dek kelelahan hingga aku merasakan batang punai ku makin mengecut dan aku menarik nya keluar sambil mengangkat Mak Uda untuk di duduk di pangkin kayu itu.

Mak Uda mengesat badanya yang basah berpeluh dengan kain batik sebelum menghulurkan kepada untuk aku pula mengelap pe;uh di badan." terimakasih sayang" bisik ku sambil mencium dahinya seusai dia memakai baju nya semula." SAma sama sayang,makin kau layan mak Uda yer"jawabnya sambil mencium pipiku.

Kami beriringaan berjalan denga agak longlai menuju rumah nya.

Bersambung.....

Mak Uda Jiran ku( Completed)Where stories live. Discover now