Berendam di kolam

15.3K 39 0
                                    


Minggu berikutnya seperti biasa mencari peluang dan ruang untuk mensetubuhi MakUda. Percumbuan ringkas seperti bercium,berkucup,mereba dan menghisap puting nya sudah jadi rutin yang di buat secara curi curi dan secara touch n go sahaja. Dua kali aku cuba ulangi acara doggy di kebun tetapi gagal,kali pertama anak anak nya ada bersama dan kalikedua aku leat dan mak Uda baru sahaja selesai berkebun.namun idea ku bertukar dengan melihat kolam di tepi dapur yang jernih dan jarang di guna.  

Pada satu petang ,sebaik shaja mak Uda tiba dari kebun di belakang rumah aku sudah siap menanti di pintu dapur." Ingat kan kau nak ke kebun,tunggu juga tadi" sapa mak Uda.

" penat le nak main doggy mcm tu,agas pun banyak mengacau"jawab ku .' " Tau pun,ingatkan kau dah kisah itu semua asalkan dapat menutuh nonok aku ni" usik Mak Uda lagi.

" Hari ini kita buat cara lain pulak" ujar ku sambil memberi ciuman dan kucupan di dahi nya seperti kebiasaan.

" nak buat macamana pulak tu" sahut Mak Uda sambil msuk kedapur dan membuka penutup kepala dan melepaskan ikatan rambutnya.

" Kita mandi dan main kat kolam lah"jawab ku sambil terus memluknya dari belakang.

" ada ada ajer kau ni DI....nanti kalau ada ornag sekodeng,kantoi kita kan" jawab mak Uda sambil tangan nya meraba bopnjolan di depan seluar ku.

' petang petang macam ni mana ada orang,monyet pun tak nak tenguk" jawab ku sambil terus memegang tapak tangan mak Uda yang masih melekap di bonjolan seluar ku.

Akhirnya dia bersetuju dengan syarat dia berkemban ketika mandi dan jika tidak slesa dia mahu bermain di dalam rumah. Kami pun berjalan bersama menuju kolam tersebut membawa bersama tuala dan keperluan untuk mandi. Air yang sejuk mewmbuatkanb kami duduk berlunjur seketika sambil merendam kan kedua kaki. Air yang jernih dan bersih hanya di guna ketika hari  panas sebab airnya sejuk .Biasa nya hanya anak anak mak Uda dan rakan rakanmereka yang suka mandi di kolam itu. Petang itu menjadi sejarah untuk Mak Uda dan aku mandi bersama di situ.

Aku memulakan mandian ,dengan hanya memaki boxer,aku mula merendamkan seluruh kaki ,diikuti bahagian badan dan akhirnya aku merendam hingga ke kepala. Aku bangkit dan menarik tangan makUda untuk turun ke dalam dengan memijak anak tangga pelantar yang di buat hingga ke anak tangga terakhir hingga ke paras dadanya. Mak Uda mula menggosok badannya di dalamkain kembanan dan membasuh muka sementara aku menyelam sambil menggosok kaki hingga ke pehanya.Ku lihat mak Uda kegelian.

Aku menimbulkan diri lalu datang memelukmakUda yangsedang membilas badannya dengan melonggarkan kain kembanan nya.Aku pun lantas mengucup nya dan menarik kain kembanan makUda dengan menggunakan kaki ku hingga kain nya itu terlepas ke bawah.

Tangan kiri ku memeluk badan mak Uda sementara tangan kanan ku yang masih di dalam air ku gunakan untuk mengusap perut dan tundun nya.mak Uda hanya mendiam kan diri kerena kesejukan . Tangan mya memeluk badan ku sambil kakinya masih memijak anak tangga paling bawah dan dia membuka kedua kakinya bagi membolehkan tangan kanan ku meraba dan meramas tundun dan punggung nya.

" nak buat macam mana DI,disejuk ni," ujar mak Uda .Aku minta dia duduk di anak tangga di tengah tanggah (paras pinggang nya) sambilmembuka kedua kaki untukaku memasukkkan batang punai ke dalamfarajnya.Aku puntak pasti samada farajnya basah dek air kolamatau air darikemaluannya itu.

Akumenyelam untukmengihap puting dan meremas buah dada dan terpaksa berbuat begitu untuk memanaskan badan nya. Aku hanya dapat menjilat farajnya sekejap sekejap dalamkeadaan begitu dan hanya memasukan jari kedalam nya bagimemastikan ianya  telah sedia untuk di masuki .

" Dah boleh masuk ke'tanya kupada mak Uda sebaik sahaja bagkit dari menyelam.

mak Uda hanya mengangguk sambilmenahan kesejukan.Aku mengangkat punggung nya untukduduk di anak tangga teratas dan menimbulkan bahagian pinggangnya di permukaaan air lalu memasukan batang punaiku ke dalam farajnya. Walau pu di dalam air,masihterasa kehangatan dalam faraj makUda terutama bila dia mulka mengemut. kenikmatan yang berlainan untukaku bila mennjut farajnya di dalam air dengan bunyi beriringan di dalam dan diluar faraj. Rengekan mak Uda yang kesejukan kini mulka hangat bila dia memeluk arat leher dsan kepala ku.

Bila aku minta buat doggy,mak Uda menolak kerena khuatir kami boleh tergelincir dari anak tangga yang di buat dari anak anak kayu . Hampir 20 minit kami mengayun ,akhirnya aku lepaskan pancutan yang mungkin masukke dalam faraj bersama air kolam. Satu kelainan dalampermainan kami.

Bersambung.....



 begitudua demikian beberapa kali.dua tiasambil


a





Akhir

k{

buat 


Mak Uda Jiran ku( Completed)Where stories live. Discover now