Hyunjin, sevgilisinin saçlarını geriye yatırıp biraz daha kendine çekip, göğsüne yasladı. Jisung, sevgilisine sokulup önünde duran kahvesinden içip, tostundan ısırdı. Okulun en sevdikleri yanı;kantiniydi.
"Yani şimdi diyorsunuz ki;Biz salağız."
"Hayır bebeğim sen en zekimizsin."diyen Hyunjin ile birlikte herkes gülmeye başlamıştı."Yaa zeki miyim gerçekten?"
Hyunjin, sevgilisinin saçlarına bir öpücük kondurduktan sonra cevap verdi;"Tabii ki sen en zeki insan olmasan hiç hocaya 'gidiş yolu dediğiniz yolun sonunda kötü yola düşmeyelim' der misin? Dediğinde herkes gülmekten yarılma aşamasına geçmişti.
Başlarında oluşan gölgeyle kafalarını kaldırmışlardı. Başlarında dikilen MinKiung ile Jisung, sevgilisinden ayırılmak istemişti ama Hyunjin izin vermedi.
"Bakıyorum da ibneler birliği toplanmış."dediğinde Chan ayağa kalktı. Elini masaya koyup, Minkiung'un üstüne eğildi;"Dayak istediğini söyleseydin ben gelirdim, zahmet etmişsin buraya gelerek."
"Ne oldu Chan, Minho'n rahatsız mı oldu? Ya da diğer ibneler?"diyerek Jeongin'in saçlarını okşadı;"Bebek yoksa sende abinler gibi ibne misin? Seninki hangisi?"dediğinde Jeongin'in gözleri dolmuştu. Elinde aldığı tostların poşetiyle Changbin belirdiğinde kimse onu fark etmemişti.
"Kim ibne bilmem ama senin oruspum olmana az kaldı Minkiung."dediğinde herkes sırıtmaya başlamıştı Changbin'in bu sözlerine. Jeongin'in saçından çekilen ellerle Hyunjin'in diğer tarafına geçip, Minho'nun yanına oturduğunda artık Minkiung'un yüzünü net görüyordu tabii arkasındaki Changbin'i de.
"Ne oldu Changbin?"dediğinde Chan öne atılıp, kolunu tuttu Changbin'in çünkü tutmasa arkadaşının kavga çıkaracağını biliyordu.
"Yoo baktım bizim masaya gelmişsin dedim acaba beni mi özledi de geldi? Malum-biraz öne doğru eğilip devam etti- sikilen göt sahibini unutmazmış."dediğinde dönüp Jeongin'e intikamını aldım der gibi göz kırmıştı. Minkiung masaya son bir bakış attıktan sonra Changbin'e döndü;"Bu iş burada bitmedi, bugün savunduğun arkadaşlarına yarın düşman olucaksın Changbin~ah."diyerek gülümseyip, okul binasına yönelmişti. Jeongin hızlıca abisinin yanından kalkıp, Changbin'e sarılmıştı. Diğerleri okula yönelirken, ikisi orada kalmıştı.
"İyi misin bebeğim?"dedi Changbin, Jeongin'in yüzünü, avuçları arasına alıp."İyiyim ama nasıl savurdun düşmanı çok casurca."dedi Jeongin gülerek okula yönelirken.
"Kimin sevgilisi be! Resmen yürüyen kas yığını bir vursan Minkiung'u 4 ay pipetle beslerler."
Changbin gülümseyerek öpücük attı sevgilisine.
°. °. °. °.°.
StayschoolDedidoku:
381 beğeni ve yorumlar kapatıldı.
Samimi bir arkadaşlık sanki
daha çok boynuzlama time gibi😏°°°°°°
Bölüm sonu.
Son fotoğraf için ne düşünüyorsunuz?
Sizce dedikoduyu kim paylaştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Gay Kids° {Tamamlandı}✔️
Художественная прозаMinho:LANNNNN CHAN BENİ ÖPTÜÜÜÜÜ💦👄 Changbin:Neeeeee!!! Jisung:Hyung, Chan hyung NASIL ÖPÜŞÜYOR? Hyunjin:BENİİİİMMM HYUNGUMUN NAMUSU KİRLETİLDİ KOMŞULARRRRRRRRRR NAMUSUMUZ GİTTİİİİİİİ GİTTİİİİİİİİİ {İnstagram, düzyazı ve texting olacaktır}