°~8~°

496 35 26
                                    

Medyanın Muhteşemliği😏

Hepsi bir evde yaşamaya başlayalı neredeyse 1 hafta olmuştu ve temizlik falan daha bitmemişti. Herkes kendini temizliğe kaptırmışken Felix'in bildirim sesiyle dikkatleri dağılmıştı. Felix orta sehpada duran telefonuna uzandı. Okulun dedikodu sayfasından gelen bildirimi görünce hemen girdi. Jisung ile kendisine malzeme çıkmıştı sonuçta. Ama bu sevinci postu görene kadar sürmüştü. Seungmin, sevgilisinde ki değişimi fark edince yanına gelip, telefona baktığında o da en az sevgilisi kadar şok olmuştu. Jisung, Felix'in arkasından eğilip, telefona baktığında zamanın durduğunu hissetmişti. Bu-bu fotoğraf...

"Siz ne yaptınız?" dedi Seungmin, Hyunjin ve Jeongin ikilisine bakarak. Jeongin merakla yanlarına geldiğinde masaya yaslı duran Jisung bir kaç adım kenara kaydığında Jeongin ona döndü. Hyungunu ağlarken görünce telaşlanmıştı. Hyunjin, sevgilisine yönelmek istediğinde Jisung hızlıca Chan'a sarılıp, gözlerini kapatmıştı.

"Ne oluyor?"diye söylendi Changbin, çatık kaşlarıyla bakarken.

Jeongin telefona baktığında hemen gözleri dolmuş ve bir iki adım gerilemişti. Başını iki yana sallayıp, ağlamaya başladı. Arkası dönük olan Jisung'a bakarak fısıldadı;

"Hyung yemin ederim biz böyle bir şey yapmadık. Yemin ederim. Ben böyle iğrenç birşeyi yapmadım."dediğinde Minho da görmüştü fotoğrafı Hyunjin'e gösterdiğinde Hyunjin şok olmuştu.

"Jisung biz böyle birşey yapmadık. Yalan bu, montaj. Changbin hyung yemin ederim biz böyle birşey yapmadık."dediğinde Chan bir inanmıştı çocuklara.

"Minho hiçbiri konuşmasın birbiriyle ben bir yere gidip, geleceğim hemen."diyerek evden çıktığında herkes bir koltuğa oturmuştu ve kimse konuşmuyordu.

Chan geldiği sokağa baktı ve hemen bahçesi güllerle dolu olan ve o güllerle ilgilenen bir kadının bulunduğu eve yöneldi.

"Merhaba Bayan Choi. Acaba Cheu'yu çağrır mısınız?"dediğinde genç kadın şaşırsada birşey demeden kızını çağırmak için içeri girmişti. Az sonra geldiğinde yanında genç kızda vardı. Genç kız ortaokul arkadaşını karşısında görünce biraz şaşırsada gülümseyerek selamlamıştı arkadaşını.

"Cheu rahatsız ediyorum kusura bakma ama okul başkanı sen olduğun için sana gelmek istedim."dediğinde genç kız o an hatırlamıştı bugün okul sitesinde paylaşılan fotoğrafların Chan'ın arkadaşları olduğunu.

"Yok önemli değil,gel oturalım."diyerek bahçedeki masayı gösterdi. Oturduktan sonra Chan olayı anlattı kısaca.

"Siteyi sen dışında başka biri yönetiyor mu? Öğrenmek için geldim."dediğinde genç kız olumlu anlamda başını salladı.

"Benim pek vaktim olmuyor diye Dahyun'a da şifreyi vermiştim ama sen gelmezden önce beni arayıp, 'sitedeki fotoğrafı sen mi paylaştın?' dedi. Bende bi bilgim olmadığını söyledim. O da 'Sitenin şifresini de değiştirmişsin giremiyorum, girsem postu kaldırırım' dedi ama ben de giremiyorum. Biri hesabı çalmış."dediğinde Chan eve dönmek için vedalaşıp, ayrıldı genç kızın yanından.

Eve geldiğinde Chan kısaca olayı anlatığında hepsi ne olduğunu anlamıştı. Birileri onların arasını bozmak için oyun oynuyordu. Jisung ve Changbin sevgililerine inanmışlardı. Madem birileri oyun istiyorlardı,bu yüzden onlara istediklerini vereceklerdi.

"Oyunu kuralına göre oynayacağız."dedikten sonra Chan planı anlatmıştı. Hem bunu yapanı bulacaklardı hem de herkese aralarını kimsenin bozamayacağını göstereceklerdi.

°°°°°°
In'Jeong:

°°°°°°In'Jeong:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.238 beğeni ve yorumlar kapatıldı.

Şşşş bu bir sır☁️

°°°°°°°
Bölüm sonu.

Yazar yine kendini durduramıyor seriye bağladı😂

Sizce plan ne?

Sizce bunları kim yaptı?

🔸 🔸 🔸 🔸

❤️Sizi seviyorum❤️

°Gay Kids°                                       {Tamamlandı}✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin