°~15~°

421 38 20
                                    

Changbin tek başına yemek yerken, yemekhaneye giren ve kendisini arayan çocuğa dikkat etmemişti. Çocuk, Changbin'in başına dikildiğinde ancak dikkatini çekebilmişti.

"Changbin, Wooyoung seni çağırıyor. Acilmiş."dediğinde Changbin endişeli bir şekilde ayağa kalktı. "Nerede?"

"Sanat derslikleri 3.sınıfta."dediğinde, Changbin hızla çıktı yemekhaneden ve merdivenlere yöneldi. Chan'lar, Changbin'in telaşını fark etselerde sessiz kalmışlardı. Belki de plan işe yaramıştı.

Changbin geldiği sınıfın önünde soluklanıp, içeri girdi. Ama içeri girdiğinde beklediği manzara yerine okul başkanı Chue ve Minkiung vardı. Chue oturduğu masadan kalkıp, Changbin'in girdiği kapıyı kitledi.

"Wooyoung nerede?"Changbin'in sorusundan sonra Minkiung kahkaha atmıştı."Taze bitti. Minkiung verelim."

"Escort istesem genel eve giderim."dedi Minkiung'un sırıtan suratına karşı. Chue olay büyümese diye direkt konuya girdi."Chan'larla aran bozuk sanırım!?"dediğinde Changbin onayladı. Minkiung oturduğu sıraya daha fazla yayılıp, konuştu;

"Seni aldatan Jeongin ve seni arkadan bıçaklayan Hyunjin'den intikam almak ister misin?" dediğinde Changbin sırıtmya başladı.

"Cheu sende mi işin içindesin?" dediğinde genç kız onayladı.

"Sizin safınıza geçerim ama beni kandırdıkları için değil başından beri onlara düşman olduğum için."dediğinde ikili şaşırmıştı. "Ne yani sen onlara düşman mısın?"

"Evet. O Chan beni hep ezdi. Jeongin duygularımla oynadı. Felix'i ben seviyordum bunu bile bile Seungmin onu benden aldı."

"Biz boşa paylaşmışız o zaman o fotoshoplu fotoğrafı."diyen Minkiung'la birlikte Chue'de onaylamıştı."Boşa yapmışız o kadar. Changbin bunu yapmamızın sebebi;Ben seni seviyorum. Seni o Jeongin denen çocukla gördükçe çok üzüldüm ve Minkiung'tan yardım istedim."dediğinde içeri sınıfın diğer kapısından müdür ve Chan'lar girmişti. Changbin sırıtıp, kendisine sarılan sevgilisine sıkıca sarıldı.

"Yazıklar olsun size."dedi Müdür Bey, şeytan ikiliye.

"Ama siz, nasıl?" dedi Cheu..

10 dk önce.

Wooyoung~Changbin

Changbin:
Woo iyi misn? Yanına geliyorum.

Wooyoung:
Ne oluyor Bin? Niye yanıma geliyorsun?

Changbin:
Beni çağırmışsın?

Wooyoung:
Hayır, seni çağırmadım. Yanlış anlamış olabilir misn?

Changbin:
Yanlış anladım herhalde neyse grşrz😉

Changbin hemen Chan'a haber vermişti. Bi oyuna ya da tuzağa düşmek istememişti.

Şimdi:

"Evet olayı çözdüğümüze göre hadi bana yemek ısmarlayın."diyen Jisung'la hepsi gülerek okuldan çıkmışlardı.

°°°°°°°

Bölüm sonu❤️

🔸Evet sıkıldığım için kaos bitti.

☁️☁️☁️☁️☁️

❤️Sizi seviyorum❤️



°Gay Kids°                                       {Tamamlandı}✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin