Jeongin okula girdiğinde herkes ona bakmaya başlamıştı. Jeongin başını dikleştirip, emin adımlarla ilerlemeye başladı. Kafasında evden çıkmazdan önce Chan'ın söyledikleri yankılanıyordu;
"Abin hep burada, kendinden emin dur ve planı unutma."
Daha sonra yaptıkları plan geldi aklına, serseri bir gülüş belirtmişti dudaklarında. Biraz daha ilerledi. Daha sonra herkesin gözleri bahçe kapısına dönünce kimin geldiğini anlamıştı.
Changbin siyah pantolonu ve siyah boğazlı kazağıyla tüm kızların ve bazı erkeklerin ağzının suyunu akıtıyordu. Jeongin arkasını dönünce gülüşü yüzünde donmuştu.
Bu adil değil yiaaa!
Changbin, sevgilisine küçük bir bakış atıp, yanından geçmişti. Jeongin bu durumdan haz etmese de aklına plan geldikçe kendini sıkıyordu. Jisung, Chan ve Minho ile içeri girince herkes Jisung'a bakmaya başlamıştı.
Ne yani sadece birbirlerinden uzak mı duracaklardı? Kavga yok muydu? Hakaretler? Okuldaki herkes böyle düşünüyordu. Kavga istiyorlardı. Changbin ve Jisung'un bu kadar sessiz kalmasını saçma buluyorlardı.
Jisung, Chan'ın kolunun altında duruyordu çünkü anksiyetesi onu zorluyordu, gözler ona dönünce. Hyunjin, Seungmin ve Felix hemen arkalarından girince herkes gördükleri fotoğrafları hatırlamıştı.
"Günaydın Jisung hyung ve diğer hyunglarım ha bi de Hyunjin."dediğinde herkes Jeongin bu tavrına şok olmuştu. Jisung gülümseyip, Jeongin yanağından makas aldığında bu herkesi daha çok şok etmişti.
"Günaydın bebek ekmeğim."dediğinde onlar konuşurken bi kız Felix'e seslenmişti. Diğerleri içeri girerken, Felix ayağına gelen fırsatla sakince kıza döndü.
"Felix ne oluyor? Changbin niye yanınızda değil? Hyunjin ve Jisung ayrıldı mı? Jeongin'le Hyunjin sevgili mi?" dediğinde Felix günışığı gülümsemesiyle karşılık verdi.
"Changbin yanımızda değil çünkü gruptan ayrıldı. Evet Jisung ile Hyunjin medeni bir şekilde ayrıldı. Ve evet Jeongin'le Hyunjin zaten gizli bir ilişki yaşıyormuş. Yani sevgililer. Başka sorun yoksa derse gidiyorum."dediğinde kız vedalaşıp, yanından ayrıldığında derin bir nefes alıp, verdi Felix.
{°} {°} {°} {°} {°} {°}
Gün boyu böyle ilerlemişti. Changbin diğerlerinin yanına hiç gelmemişti. Sürekli kitap okumuştu sadece öğle arası yemekhaneye inmişti. Dersler bittiğinde hepsinden önce Changbin çıkmıştı okuldan. Eve geldiğinde anahtarı Jeongin de kaldığı için kapıda kalmıştı. Diğerlerini gördüğünde gülümsemişti. Jeongin kapıyı açtığında hepsi içeri girdiler. Jisung kendini içeri atar atmaz kahkaha atmaya başlamıştı. Felix ve Jeongin'de ona katıldığında diğerleri onlara gülümseyerek bakıyordu.
"Herkesin yüzünü gördünüz mü?" diyen Felix, kendini sevgilisinin yanına kahkaha atarak bıraktı. Jisung suratını şaşkın bir ifadeye sokmaya çalışarak konuştu;"Aaa gördünüz mü Changbin diğerleriyle değil kesin büyük bir kavga ettiler."diyerek kahkahasını serbet bırakmıştı.
"Siz asıl bombayı duymadınız Aşk-ı Memnu 3.sezon bunların arasında çekilmiş."diyen Jeongin'le Changbin Adnan Ziyagil mooduna girip, Hyunjin'e döndüğünde herkes gelecek şeyi merakla bekliyordu;
"O senin yengen, yengen."dediğinde herkes gülmekten yerlere yatıyordu.
"Ay yeter karnım ağrıdı."dedi Seungmin, diğerleri de ona hak vermişti."Size bir şey itiraf etmem gerek."dedi Jeongin. Jisung hemen Nihal mooduna girdi.
"Bihter neyi itiraf edicek Firdevs Hanım, Hyunjin'le ne ilgisi var?"diyerek Chan'ın önünde diz çöktüğünde Chan, Jisung'u koltuk altlarından tutup bir anda kucağına oturtmuştu. Herkes, Chan'ın bu gücüne şaşırmıştı.
"Sen niye bu kadar hafifsin?"diye çatık kaşlarla Jisung'a bakmıştı. Jisung büzülüp, Chan'ın göğsüne yaslandı.
"Bende istiyorum."diyen Jeongin'in hemen ardından Felix'te kollarını öne uzatıp, avuçlarını açıp kapatmaya başlamıştı;"Bende."
Chan, Jisung'u indirmek istediğinde, Jisung daha çok sokulmuştu Chan'a.
"Yaa banane inmeyeceğim. Beni bu kucaktan hiçbir kuvvet indiremez."dediğinde karşı koltukta oturan Minho bir kere öksürdüğünde Jisung hemen Hyunjin'in kucağına geçmişti.
"Sevgilimin kucağa daha rahat."dediğinde herkes yeni bir gülme krizine girmişti. Minho ve Chan yemek için mutfağa geçtiğinde Seungmin koltuğa uzanmıştı. Felix oturduğu koltuktan kalkıp, üstünü değiştirmiş ve daha sonra sevgilisinin üstüne uzanmıştı. Seungmin, sevgilisinin beline sıkıca sarılıp, başına öpücük kondurmuştu.
Changbin göğsüne yaslanan Jeongin'in saçlarına öpücük kondurup, boynuna yaslandı.
"Nasıldı yanlız ilk günün?" diyen Jeongin, Changbin'in saçlarını okşadı. Changbin iç çekip, dudak büzdü. Jeongin onun dudaklarına küçük bir öpücük bıraktığında ses Changbin yerine Hyunjin'den yükselmişti.
"Minho hyung, bebek ekmek öpüşüyor."diyerek ona yastık fırlatan bebek ekmeğe öpücük atmıştı. Minho kendisini öpüştü sevgilisine o kadar kaptırmıştı ki içeriden seslenen Hyunjin'i duymamıştı.
°°°°°
Jisung_Han:1.464 beğeni ve yorumlar kapatıldı.
Filme kendini kaptıranlar😏
°°°°°°°
☁️🔸☁️🔸☁️Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz?
☁️Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın☁️
🔸🔸🔸🔸🔸
❤️Sizi seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Gay Kids° {Tamamlandı}✔️
General FictionMinho:LANNNNN CHAN BENİ ÖPTÜÜÜÜÜ💦👄 Changbin:Neeeeee!!! Jisung:Hyung, Chan hyung NASIL ÖPÜŞÜYOR? Hyunjin:BENİİİİMMM HYUNGUMUN NAMUSU KİRLETİLDİ KOMŞULARRRRRRRRRR NAMUSUMUZ GİTTİİİİİİİ GİTTİİİİİİİİİ {İnstagram, düzyazı ve texting olacaktır}