Királyi család

111 5 0
                                    


Y/N's pov



"Mrs. L/N!"


Szólt egy ismerős női hang a hátam mögül.

Az egyik cseléd lány volt, de én inkább már a legjobb barátomnak tekintettem.


"Mary, szólíts nyugodtan Y/N-nek. Rendben?"


Válaszoltam neki határozottan, miközben egy barátságos mosolyt húztam az arcomra.


"Rendben... Y/N! Az édesanyja küldött hogy vegye fel a báliruhát."


Majd nyújtott nekem egy vajszínű, enyhén rózsaszin árnyalatú ruhát. Volt mellette egy fűző, és külön a szoknya része. Csoda hogy el bírta egyedül szegény lány.


"Máris kezdődik az ünnepség?"


Kérdeztem kicsit pánikolva.


"Igen, szólhatok a többieknek hogy segítsenek fel adni a ruhát?"


"Egyedül is fel tudom venni."


"Sajnálom kisasszony de segítenünk kell! A fűzőt nem tudja egyedül be kötni."


Dehogyis, hát hogyan tudnám? Végülis nincsenek kezeim mert életképtelen vagyok. 

Ezt nem mondhatom, még a végén bunkónak tartana azt meg nem akarom.


"Persze! Akkor küldje a többieket!"


Majd ki ment a szobából, csak a ruhát hagyta ott. Mikor ki ment, fel figyeltem arra hogy a kastély mellett a gyerek bújócskáznak és egy-két vékony hang hangosan számol.

Nem szerettem a gyerekeket de most jó volt hallgatni. Ez egy tökéletes nap.

Miután a többi cseléd lány... Nem szertem így hívni őket, mostantól csak lányok.

Szóval miután a lányok ide értek az eggyik akinek el felejtettem a nevét,(Jól van na, nem vagyok jó a nevekben) megszólalt:


"Jó reggelt L/N!"


"Jó reggelt... öh.... Hogy vagy?"


Mary's pov



Nem zavarja ha ők hívják a vezetéknevén? Tudom hogy elmondása szerint a legjobb barátja vagyok de... Kedves lány Y/N. Ahogy adtam rá a fűzőt annyira el kalandoztam hogy lehet kicsit tovább húztam a kelleténél.


"Elég..."


"Úristen, túl húztam?! Nagyon nagyon sajnálom!"


"Semmi probléma Mary."


Nagyon megijedtem, tudom hogy ez egy "veszélyes" munka, egy rossz mozdulat akár az életmbe is kerülhet. Tudom hogy Y/N nem hagyná hogy bármi bajom essen, és hogy sose tenne ilyet a királyi család mert hát elméletileg én vagyok az "el titkolt kedvenc" vagy hogy fogalmazhatnék.

A Háború Gyönyöre. (Technoblade x Reader)Where stories live. Discover now