-A kurva életbe is, hagyd már abba a vitát! - szól idegesen, majd durván megcsókol.
Ellenkezni próbálok, de a testem megadja magát. Felemel, hogy felvihessen a szobába. Ledob az ágyra, ahol továbbra is csókolózunk. Megemelem a csípőmet, hogy az ágyékához tudjam nyomni. Felnyög.Aztakurva! Úgy imádom a hangját.
Kihámoz a ruháimból, és miután már csak egy szál fehérneműben vagyok megáll. A nyakamtól kezdve elkezdi behinteni puszikkal a testem mindenhol. A hajába túrok, folytatásért könyörgöm.
Elmosolyodik, mert pontosan tudja mit szeretnék. A pólójához nyúlok, ami gombos, szóval kettétépem rajta.- Te nem szarozol - nevet fel mély hangon, amitől elvörösödöm.
Letolja a nadrágját, de előtte elővesz egy gumit.
Mielőtt bármibe is belekezdenénk megcsókol.- Szeretlek Manó, ezt remélem tudod...
Beakasztja két ujját a fehérneműmbe, amit le is tol lassan.Leveszi a boxerét ő is. Felgörgeti az óvszert. Nem előjátékozik, simán behatol. Felvesz egy adott tempót, amit folytatni tudunk. Ez az életem legjobb békülős szexe.
Lefeszít az ágyba, erősen folytatja. Könnyek jönnek ki a szememből, mert szokatlan az érzés, de ő nem áll meg. Nincs is szándékomban megállítani.
Megfordít, az ölébe ültet. Tagja teljesen bennem van. Lecsapok az ajkára és közbe a hátát kaparászom.
Egy idő után mindketten elmegyünk.
Kapkodjuk a levegőt, és már nem is tudjuk mi volt a vita tárgya...
VOUS LISEZ
Gondolataim(18+)|✅|
Roman d'amourA storyk névtelenek. A könyv a saját gondolataim személyesíti meg. Jó olvasást<3 Szerzői jogok fenntartva!