"Senin için alışverişe çıkıp birsürü oyuncak bebek aldım, sırf giysileri sana olur diye. Ama hala bana surat asıyorsun öyle mi?"
Jungkook, yüzü tezgaha dönük bir şekilde, omlet yapmak için yumurta çırparken söylendi.
Baekhyun'u salona, Taehyung'u yatak odasına kitlemiş ve yiyecek alışverişine gitmişti. Fakat daha sonra alışveriş merkezinde gezinirken gözüne takılan oyuncak dükkanına girip Taehyung'un boyutuna yakın bebeklerden giysileri hoşuna gidenlerin hepsini satın almıştı.Taehyung, masanın üzerinde gezinirken Jungkook'u dinliyordu. En son duyduğu şey üzerine sinirle küçük ayaklarından birini masaya vurdu.
"Hepsi de etekli, çiçekli, süslü kız elbiseleri!"
Tezgahın yanındaki adama duyurmak için yüksek sesle söyledikten sonra Jungkook'un ona zorla giydirdiği oyuncak elbisesinin eteğindeki fırfırları çekiştirdi.
"Ben senin oyuncak bebeğin değilim Jungkook!"Jungkook çırptığı yumurtayı tavaya aktardıktan sonra döndü ve masanın üzerindeki Taehyung'a baktı.
"Ama çok tatlısın."
Onun şiddetle karşı çıkışlarını umursamadan Taehyung'a bebeklerden birinin elbisesini giydirmişti. Askılı, sarı elbisenin kısa eteğinin ucunda yeşil fırfırlar vardı. Üzerinde ise birkaç kiraz deseni bulunuyordu.Taehyung göz devirdi ve geniş düz tabağın üzerine tırmandı. Bir köşesine oturduktan sonra kollarını göğsünde birleştirdi.
"Seninle uğraşamam, yemek ne zaman hazır olacak? Çok acıktım."Jungkook, omlet pişerken buz dolabına yürüyüp bütün kahvaltılık malzemeleri yemek masasına taşımaya başladı.
O sırada aklına gelen şey ile Taehyung'u kızdırmak istedi ve konuştu.
"Düşündüm de... Senin için internetren Barbie evi sipariş etmeliyiz. Ne dersin Taehyung? Hem içinde ufak yemek kapları ve yatak falan da oluyor sanırım."Ama Jungkook'un beklediğinin aksine Taehyung keyifle kıpırdandı ve beklenti içinde oturduğu tabağın içinde kıpırdandı.
"Gerçekten mi!"
Her gece Jungkook tarafından ezilmek korkusuyla uyumaktan bıkmıştı. "Yatağı da mı var?"Jungkook, yaptığı omleti tabağa aktardıktan sonra onu da masaya yerleştirdi ve oturdu.
"Hepsinde var mı bilmem ama senin için bulabilirim. Ama bunun karşılığında uslu bir şekilde yıkanırken seni izlememe izin vermelisin."Taehyung yüzünü buruşturdu ve Jungkook'a onu kınayan bakışlarını verdikten sonra iç çekti.
"Gerçekten korkunç birisin.""Ama bana muhtaçsın ufaklık. Bunu ikimiz de biliyoruz."
O sırada açlıktan ölmek üzere olan Baekhyun havlayarak mutfağa girdi ve Jungkook'un pantolonunu ısırıp bacaklarına sürtündü.
"Ahh! Yine sana mama vermeyi unuttum."
Baekhyun, aşağıdan Jungkook'a bakarken patisini kaldırıp birkaç kez daha havladı.
Sahibi Jin'i özlemişti. Haftalardır kimse sırtını okşamıyor ve kulaklarını sevmiyordu. Üstelik doru düzgün besleniyordu bile!"Zavallı köpek senin yüzünden açlıktan ölecek Jungkook yada ben."
Taehyung, mama paketini almak için sandalyeden kalmış dolabın kapağını açan adama bakarken söylendi."Ne! Seni çok iyi besliyorum ve iyi ilgileniyorum."
Jungk gururlu bir sekidke söylenirken Taehyung göz devirdi."Yaa tabi!"
Bölüm çok kısa oldu ama deneme yapıyordum kusura bakmayn🤭 Bu fic eski ve elimde olan da 10 bölümdü. Uzuun zaman sonra nasıl yazabiliyor muyum diye denedim. Kitty final oldu buna bölüm yazmaya başlayacağım.Ve Jin, artık eve dönse mi? 🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
finger tae • kooktae✓
FantasyJungkook bahçesindeki çiçekleri sularken, minicik neredeyse parmağı boyutunda sevimli ve huysuz bir insan bulur.