Elimde bölüm olunca dayanamayan bne bir bölüm daha atıyorm🤭Jungkook hızlı adımlarla eve girip odasına çıktı ve elindeki minik bedeni masanın üzerine bırakıp sandalyeye oturdu.
Eğer onu öldürdüyse kendini çok kötü hissederdi."B-bir şey yapmadım ki neden ölü gibi yatıyorsun?"
Titreyen sesiyle kendi kendine konuştu. Aklına gelen şey ile masaya iyice yaklaşıp serçe parmağını minik bedenin göğsüne koyup kalbinin atıp atmadığına bakmak istedi fakat kalbi insanların ki gibi orada olmayadabilirdi.
Neyseki parmağının altında hafif bir hareketlenme hissettiğinde ölmediğine emin oldu ve keyifle derin bir nefes aldı.
"Acaba vücudu da tamamen insan gibi mi?"
Düşünmek yerine bakmaya karar verdi fakat ya uyandırsa? Bahçedeyken ayağının üzerinde bağırıp duran minik beden hırçın bir şeye benziyordu.
"Ama çok merak ediyorum, bakmak zorundayım."
Heyecanla alt dudağını dişleyip masanın üzerindeki kalemlerden birini eline aldı.
Küçücük bedenin üzerindeki tişörte benzeyen garip bez parçasını kalemin ucuyla yukarı kaldırdı."Woah göbek deliği bile var!"
Ortaya çıkan bir insanınkiden farklı olmayan tende gözlerini gezdirdi.
Esmer, küçük göbeğine serçe parmağını koyup hafifçe bastırdı."Çok şirin! Yumuşacık."
Parmağını çekmeden öksürmeye başlayan minik bedene şaşkınlıla baktı.
Taehyung göbeğine parmağını bastıran büyük adam yüzünden ayılıp acıyla çığlık attı."Beni öldürmeye mi çalışıyorsun lan! Önce nefes almamam için sıktın şimdi de eziyorsun h-hık!"
Küçük beden yan dönüp cenin pozisyonu aldığında minicik ellerini acıyan karnına sardı.
"Hey! Ç-çok üzgünüm isteyerek olmadı."
Kendini çok kötü hissetmişti, canını çok mu yakmıştı acaba? Ama sadece parmağını bastırmıştı. Jungkook masanın altındaki parmaklarıyla oynarken üzgünce küçük bedene baktı.
Çok sevimli görünüyordu, eline alıp sevmek istiyordu fakat yine canını acıtmaktan korkuyordu. "Üzgünüm. Aç mısın?"
Taehyung hemen karnına sarılı ellerini ayırıp oturdu. Başını kaldırdığında kocaman gözleri olan devin yüzüne baktı.
"Evet, ben yemek istiyorum. Git bana yemek getir."
Yüksek sesle söyledi, kocaman kulakları olsada bu adam bahçede onu duymamış ve üzerine su dökmüştü."Hemen getiriyorum bekle"
Mutfağa gideceği zaman kapının önünde duran Baekhyun'u gördüğünde küçük adamı yiyebileceğinden korkup geri döndü.
Masasın üzerindeki eşyaları inceleyen minicik şeye hayranlıkla baktı.
Ne kadar tatlı ve küçüktü ama Jungkook onu incitiyordu.Çekinerek konuştu.
"Şey seni cebime koysam olur mu? Jin'in köpeği Baek seni yalnız yakalarsa yiyebilir."Jungkook'un sakince söylediği şeyin üzerine küçük beden korkuyla gözlerini açıp konuşmaya devam eden adama koştu.
Küçük kollarını açıp eline almasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
finger tae • kooktae✓
FantasiaJungkook bahçesindeki çiçekleri sularken, minicik neredeyse parmağı boyutunda sevimli ve huysuz bir insan bulur.