Bercuti ke Singapore

17.1K 122 2
                                    


Pada suatu hari,ketika itu hampir dengan cuti semester sekolah,sedang aku berjalan menuju ke kelasku,Amrin,ketua kelas aku mendekati aku dan berkata,

"Man,Cikgu Hanim Panggil kau jumpa dia,

"Pasal apa?jawabku,mungkin dia nak ajak kau shopping ke.....balas Amrin.

"Mengarutlah,jawabku.Terus aku bergegas ke biliknya di bilik multimedia.sesampainya aku disana,aku mengetuk pintu biliknya dan terdengar suara menyuruh aku masuk.Aku masuk ke dalam biliknya dan mendapati hanya aku dan dia.Dia memulakan bicara,

"Cuti sekolah ni kamu buat apa man?tanyanya kepada aku,

"tak buatapa cikgu,bisnes komputer lepak dengan Nani..itu ajelah kot.dia tergelak dan bertanya kepada aku,kamu ada passport?Ada cikgu,jawabku.

"Macam nilah,saya ada rancangan untuk kita berdua,kita ke Singapore.....macam mana?

"Eemmm...saya fikir dulu lah cikgu....jawabku.Pn Hanim memandang tepat ke mukaku dan berkata,

"takkan kamu nak tolak ajakan saya,lagipun rahsia besar kamu masih ditangan saya.sambil tersenyum dia menambah,kalau kamu taknak ikut,kamu hanya dapat Nani...tapi kalau kamu ikut,I'll guarantee you will have more than that........

kerana kerisauan yang semakin mencengkam,aku berkata..

"baiklah saya sanggup ikut cikgu......

dia tersenyum dan berkata

"That's my boy.Awak tunggulah saya call awak.sambil itu dia berdiri dan mencapai sesuatu dalam handbag jenama Prada bewarna kekuningan dan menghulurkan sekeping kad kredit dan beberapa helai not SGD100 dan not RM100.

"Ambillah dulu,ini advance,untuk perjalanan awak ke Singapore nanti.

"Terima kasih cikgu,aku mengambil duit dan kad kredit tersebut menyimpannya dan hendak keluar.

Pn Hanim Memandang aku dan berkata "see you there".

Aku berlalu pergi bersama sebuah perasaan yang bercampur gaul,takut risau,stim, geram...semuanya dalam satu perasaan.

Seperti yang dijanjikan,pada hari selasa malam,aku menerima sebuah Private call.Aku mengangkat telefon

"Hello..kataku,Apa khabar Man?.....suatu suara yang cukup aku kenali iaitu suara Pn Hanim...

"baik darlingggg..jawabku dengan bergurau bercampur geram...

"wah bukan main miang suara kamu ye.ok listen.Take a train from K.l to Singapore tomorrow morning.When you arrive,somebody will fetch you there.I think we will be there for a week and bring also everything porno you have and latest video with you and Nani. Ok see you soon bye"....

Aku termangu keseorangan,memikirkan apa yang bakal berlaku besok.Untuk pengetahuan para pembaca,setelah rahsia aku terbongkar dengan Pn Hanim,Dia ada menyuruh aku merakamkan semua weirdsex aku dengan Nani dan serahkan kepadanya.....

Keesokannya seawal jam 7.00 pagi aku keluar dari rumahku,menaiki bas menuju ke K.L Sentral.Disana aku membeli tiket tren Sinaran pagi Ke Singapura.Sepanjang perjalanan selama 5 jam fikiran ku lebih banyak tertumpu kepada kerisauan hatiku dan perasaan hornyku yang semakin menebal terhadap Pn Hanim.

Aku Membayangkan peristiwa ketika aku dan Pn Hanim melakukan Armpitsex di biliknya serta perasaan bersalahku terhadap Nani ketika aku merakamkan aksi-aksi kami berdua untuk tatapan Pn Hanim.Semalam sebelum berangkat ke Singapura aku memberitahu ibuku yang aku ke Johor Bahru untuk membaiki komputer disana.Alasan yang sama juga aku berikan kepada Nani.Cuma pesan Nani,jangan lama-lama,nanti dia boring.Aku berjanji kepadanya dan meninggalkannya dengan perasaan yang sayu.Aku sampai di Johor Bahru pada pukul 12.30 tengahari.Disana aku melalui kaunter pemeriksaan Imegresen dan seterusnya aku meneruskan perjalanan dengan tren ke stesen Tanjung Pagar..

Puan HanimWhere stories live. Discover now