Aku membuka mataku perlahan-lahan kemudian aku mengambil handphone aku melihat jam.Sudah pukul 1.30 pagi.TV masih terpasang.Aku melihat ke bahagian sofa mencari Pn Hanim,terkejut aku melihat Pn Hanim hanya memakai baju kurung merah tanpa kain,rambutnya kusut masai tidak memakai panties.dihadapnnya laptopnya terpasang memainkan video yang cukup aku kenali iaitu video aksi asmara ku dengan Nani.Pn Hanim juga sedang melancap dengan menggunakan vibrate toy yang aku belikan untuknya dahulu.
Menyedari aku sudah bangun,dia bingkas bangun,menutup laptopnya dan memakai semula pantiesnya.Dia berkata
"Nice sleep?aku hanya tergelak.....
"you pergi mandi dulu pastu makan,I dah order makanan untuk u..
"ok jawabku.aku bingkas bangun,menanggalkan jeans aku lalu mencapai tuala dan menuju ke bilik air.Ketika aku melewati bahagian dining,aku perasan ada sebotol tongkat ali ,serta sebuah dulang bertutup bewarna perak tapi aku tak ambil kisah,biarlah apa nak jadi pun...
Aku melangkah masuk ke bilik air,membuka shower dan mandi.Segar betul badan aku bila dah mandi.setelah selesai mandi,aku pergi ke dining table dan menikmati juadah makan malamku.Agak menyelerakan aku makan kerana perut yang lapar disumbat dengan makanan yang enak.Ketika makan,aku mencari Pn Hanim,tapi dia tiada di bilik,mungkin dia ke bilik air kut,fikirku,setelah makan aku mengemas semua dulang tadi dan kembali ke katilku untuk menonton TV.
Tiba-tiba Suara Pn Hanim memanggilku dari bahagian sebelah,Man,sini sekejap,katanya.Aku bingkas bangun ke bahagian sebelah dan tiba-tiba aku terkejut melihat Pn Hanim...
"Whats wrong??terkejut ke?tanya Pn Hanim kepada aku.
Aku membalas.....
"kenapa you tukar baju??
"sebab malam ni I feel like to make weirdsex..lagipun ini kan you punya favourite color balasnya selamba.Macam mana aku tak terkejut,Pn Hanim menukar dari baju kurung merah tadi dengan memakai baju kurung biru serta tudung biru yang dia pakai masa aku buat armpitsex dengan dia dulu.
Sebijik macam dia kat sekolah.Perfume yang dia pakai sahaja berbeza kali ini tapi bau dia lebih sedap dan mengstimkan aku.aku kembali ke katilku tadi,disitu aku lihat Pn Hanim sedang menuang tongkat ali ke dalam gelas dan kemudiannya meletakkan disisi katil.Dia juga memperlahankan sound TV dan memasang muzik instrument yang slow dan mematikan aircond.Perlahan lahan dia merapati katil dan duduk bersila diatas katil.Tangannya mencapai bantal dan mengeluarkan sesuatu dari laci iaitu kondom jenis durex.
"Man!!!,I nak you naked sekarang,katanya kepada ku.Perasaan was-was mula menyerang aku,namun kali ini aku lebih berani,dengan perlahan-lahan aku menanggalkan tualaku,aku letakkan di penjuru sofa,kemudian dengan berbogel aku mendekati katil dan memanjatnya.
"Dekat lagi man,kata Pn Hanim,aku merapatinya,kemudian tangannya memegang batang konekku yang sudah mengeras,dia memakaikan kondom tadi ke batang konekku...
"For protection,katanya kepada aku.Setelah itu dia mengambil bantal dan berbaring dengan memakai baju kurung dan tudungnya...dia berkata,
"malam ni I nak kita buat weirdsex macam you buat dengan Nani dulu.
Sungguh mengghairahkan melihat guru ekonomiku yang berpakaian seperti disekolah sedang berbaring menampakkan buah dadanya yang cukup besar dan cantik itu disebalik baju kurung birunya.
"Sebelum tu,let's drink tongkat ali first,kata Pn Hanim.Lalu aku mencapai gelas yang berisi tongkat ali dan meneguknya perlahan-lahan, beberapa ketika kemudian aku berasa agak khayal sedikit.aku meletakkan kembali gelas tersebut,dengan perlahan-lahan aku menghempap Pn Hanim yang sedang berbaring itu,aku merapatkan bibirku kepada bibirnya dan bersambutan.maka bermulalah adegan asmara aku dengan guru ekonomi ku ini.