22

247 95 69
                                    

WARNING ⚠️ A LOT OF ABUSIVE WORDS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

WARNING ⚠️ A LOT OF ABUSIVE WORDS. AND IF YOU DON'T LIKE IT YOU CAN SKIP, BUT BETTER NOT.

━━━━━ ◦ ❖ ◦ ━━━━━

"Bodoh," Bayangan lelaki di dinding mula menjelma, darah yang menitis dari bayang-bayang makhluk itu kelihatan di jilatnya rakus.

"Tak guna, perempuan sial." Dia mula memaki, puas.

"Celaka," Pelukkan dari makhluk tidak berwajah itu makin erat, sehingga hampir sesak nafas Yeon dibuatnya.

Manakala, segala makian dan perkataan yang di lafazkan tepat diajukan pada Yeon dan dirinya sendiri.

"Kau memang patut terima semua ni, kau patut rasa terseksa, sakit dan menderita." Pisau yang yang berada di tangan digenggam lalu dia mula menikam diri sendiri.

Darah? Darah pun sudah kering dari badannya. Kini yang tinggal cuma abu-abu kebencian.

"Sebab, semua masalah yang datang ni berpunca dari diri kau sendiri."

"Kau tak sedar lagi? Lembab. Tapi tak apa, aku tetap sayangkan kau Yeon."

"Aku cintakan kau, jadi.."

"Mari sambut tangan aku,"

"Kita ke neraka jahanam bersama."

Ayat yang terakhir menyentakkan Yeon yang sedang bergelut. Dia mula menendang makhluk itu terus Yeon jatuh tersembam ke lantai.

Dan makhluk itu terus lesap.

"Diam, diam! A-aku tak nak dengar! Aku tak tau apa-apa! Demi Tuhan, kau siapa sebenarnya? Apa masalah kau?!"

Yeon masih cuba untuk menafikan segala memori serta bisikan negatif yang mula mengusik fikirannya.

"Aku rasa terlalu awal untuk dedahkan identiti sebenar aku dan kau, jadi apa kata.." Ayat dibiarkan tergantung.

Bayangan lelaki di dinding tadi mula beralih ke arah lif yang jauh dari tempat dia berdiri. Hujung sana, di koridor.

"Kita main, teka teki? Hm atau kita main sorok-sorok! Best!"

"Sial. Lawak bodoh apa cuba kau buat ni ha?! Keluarkan aku dari sini! Aku tak ingin pun nak bermain permainan bodoh--"

"Bodoh? Kita main dulu, lepastu kita lihat.."

"Siapa yang bodoh, dan siapa yang bijak." Dia tersengih sumbing.

Jom main sama-sama? Hehe.

━━━━━ ◦ ❖ ◦ ━━━━━

Hola, moon disini nak tanya sedikit je heheh :D hambar tak? Ke penulisan aku ada yang kurang? Kesalahan ayat, tatabahasa? Typo? Tak seram? Kurang memuaskan?

Adios.

❝ Jom main sorok-sorok dan teka teki pula sayang, aku akan buat kau sakit dan terseksa semula hehe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jom main sorok-sorok dan teka teki pula sayang, aku akan buat kau sakit dan terseksa semula hehe.❞





Elevator | Jungkook [15+]Where stories live. Discover now