Ollin pov:- Haluutko popparii? Kysyin Aleksilta.
- Joo vaikka! Aleksi vastasi.
- Laitan tän leffan jo pyörii ja meen tekee poppareita oota sä täällä, vastasin Aleksille.
- Ei älä, mä tuun sun kaa! Aleksi huusi säikähtyneesti.
- Voi pelottaako pikku Alea, naurahdin.
- No j-joo, Aleksi vastasi vähän nolona.
- Mutta älä sano mua pieneks!! Aleksi lisäsi.
- No joo joo tuu mennään tekee niit poppareita, vastasin.
- Juu, Aleksi vastaa vähän poissaolevasti.
- Mitä mietit? päätin kysyä.
- E-en mitään, Aleksi havahtui.
- Kyl sä jotain mietit, tokaisin.
- No en mieti, Aleksi väitti vastaan.
- No mietitkö kenties sun tyttöystävää? kysyin.
- Siis mitä en ei mul oo!! Aleksi huudahti.
- Aa no.. olin jatkamassa.
- M-mä mietin s-sua, Aleksi vastasi ujosti.
- Ai.. sanoin vähän nolona.Tunsin kuinka puna levisi kasvoilleni.
Ajattelin: Ei hän kumminkaan sillee mua ajatellu, Ale ajatteli mut vaan kaverina.
- Ömm eiks noi popparit oo jo valmiita? Ale kysyi.
- Aa jo on! hihkaisin.
Laitoin popparit kulhoon ja kävelimme olohuoneeseen.
Laitoin leffan päälle, istuimme eri puolilla sohvaa. Tiesin, että heti alussa tuli pelottava kohta, odotin jännittyneenä Alen reaktiota ja yritin itse olla pelästymättä.
- IIIIIIIIIIKKKKKKKKK!!!! Aleksi kiljaisi ja peitti silmänsä käsillään.
- Hei ei oo mitään pelättävää toi on vaan leffa, rauhoittelin Aleksia.
Meinasin nukahtaa, kunnes tunsin jotsin päässäni.
- Aleksi heititkö mua just popparilla? Kysyin ja yritin pidätellä nauruani.
- J-joo ettet sä nukahtaisi, Aleksi naurahti.
Heitin popparilla Alea ja aloimme heittelemään toistemme päälle poppareita. Elokuva loppui, mutta jatkoimme popparien heittelemistä.
- Mun pitäis kertoo sulle yks juttu, sanoin ujosti Aleksille.
- Niin munkin sulle, Aleksi vastasi vielä ujommin.
- No tota ääh miten tän ny sanois m-mä en enää kestä tätä, sanoin Alelle.
- Okei kai mä sit lähden, Aleksi sanoi pettyneenä.
- EI EI EI OOTA!! Huusin niin lujaa, että varmaan kaikki naapurit kuulivat.
- No mitä? Aleksi kysyi.
- Siis tarkotin etten enää kestä olla v-vaan s-sun ka-kaveri, sanoin Aleksille.
- Siis tarkoitatko et sä haluisit, Aleksi kysyy epävarmana.
- Haluisin olla sun kaa, tunnustin.
- No mäki oon halunnu olla sun kaa siitä asti ku tavattiin, Aleksi hihkaisi.
- No ollaaks me ny? Kysyin varmistaakseni.
- Joo, Aleksi naurahti.TW ⚠️ Seksuaalinen kohtaus⚠️
Suutelin Alea ja hän vastasi suudelmaani.
- Voi vi**u ku tää tuntuu hyvältä, Aleksi tokaisi.
- No jep! hihkaisin.
Jatkoimme suutelua ja vein Aleksia makuuhuoneeseen päin.
Kaadoin Aleksin sängylle, olin nyt hänen päällään ja suutelin tuota söpöliiniä pitkään. Suutelimme, kunnes meidän oli pakko ottaa happea. Suutelimme jälleen, kunnes tunsin Aleksin kielen työntyvän suuhuni. Imin Aleksin kieltä. Aleksi vetäisi kielensä pois ja laitoin omani Aleksin suuhun.
Yhtäkkiä tunsin Aleksin lämpimät kädet hupparini alla selässäni. Nousin istumaan ja Aleksi tuli syliini hajareisin jatkoimme taas suutelua. Vein omat käteni Aleksin paidan alle ja jatkoin suutelua. Nostin Aleksin paidan pois ja ihmettelin miten joku voi olla noin täydellinen. Aleksi nosti myös paitani pois.
- Jatkettaisiinko seuraavan vaiheeseen? Kysyin ja yritin kuulostaa mahdollisimman seksikkäältä.
- Joo! Aleksi vastasi ja oli jo avaamassa housujeni nappia.
Aleksi sai housuni pois ja sen jälkeen otin Aleksin housut pois.
Nyt olimme molemmat alasti sängylläni. Ihastelin vieläkin miten Aleksi voi olla noin täydellinen.Aleksin pov:
Olemme päätyneet Ollin kanssa Ollin sänkyyn. Olemme molemmat alasti ja ihastelen kuinka iso (tiiätte kyllä mikä) Ollilla on. Olli alkaa taas suutelemaan minua. Hetken päästä Olli siirtyy alemmas ja alkaa tekemään kaulaani ja ylävartalooni fritsuja. Ähkin, koska se tuntui niin hyvältä.
Täs ois nytten tää luku 4 ja täs alko nyt tapahtuu vähän enemmän ja toivottavasti tykkäätte tästä sarjasta. En ehi välttist tekee tätä niin paljoo sit ku koulut alkaa mut toivottavasti ymmärrätte. Täs luvus sanoja on 570.
YOU ARE READING
Ikimuistoinen vuosi
RandomBlind Channel tarina Tää on läpällä tehty!!! Ei herkimmille