Aleksin pov:
Oli kulunut varmaankin noin 10 minuuttia, kun ovi avautui ja sisään tuli kuusi tyyppiä. Yksi tyypeistä on lääkäri.
- Pääset nyt pois, nämä tyypit on lupautunu hoitaa sua 3 vko, lääkäri sanoi.
- O-okei m-mennään, sanoin epävarmasti.
- Juu mä ajan, sanoi pitkä ruskea hiuksinen tyyppi.
- O-okei mut mi-minne me mennään? kysyin mietteliäänä ja ujona.
- No Aleksi voi asuu vaiks mun luona ny väliaikasesti, sanoi ruskea hiuksinen tyyppi.
- O-okei kiitos, sanoin.
Se tyyppi jonka luokse olin menossa näytti tosi söpöltä.- Perillä! huusi se joka oli ajanut autoa.
- Mut mul ei oo mitään tavaroita, totesin.
- Aa joo mennään hakee vaik huomenna kyl sä noil varmaa yhen päivän pärjäät, sanoi tyyppi jolla on pitkät vaaleat hiukset.
- Ok, vastasin vähän väsyneesti.Muut lähtivät.
- Mikä muuten sun nimi on? kysyin ruskea hiuksiselta komealta tyypiltä.
- Aa joo mä oon Olli, Olli vastasi.
- Kiva nimi mut mistä muuten tiiätte mun nimen? kysyin.
- No mehän nähtiin sillon ennen sitä onnettomuutta niin siel Lintsillä, Olli vastasi naurahtaen.
- Ai tekö ne oli sori ku unohdin, sanoin vähän kiusallisesti.
- Joo eipä mitään meen laittaa iltapalaa, Olli huikkaa ja lähtee keittiöön.
Istun sohvalla ja yhtäkkiä kuulen kauheen huudon.
- AI Vi**u! Olli huutaa.
- Mitä tapahtu?! huudan huolissani.
- No leikkasin veitsellä sormeen ei mitää vakavaa! Olli huutaa takasin.
- Mä tuun kattoo! huudan ja lähden keittiöön.
Ollilla on iso viilto sormessa, se vuotaa aika paljon verta.
- Missä sulla on laastareita? kysyn Ollilta.
- Tuolla! Olli osoittaa yhtä kaappia.Ollin sormeen laitetaan laastari.
- Mee viel hetkeks tonne olohuoneeseen niin teen meijän iltapalan loppuun, Olli pyytää.
- Juu mut oo varovainen söp... Lähdin nopeasti pois paikalta.
Aleksin ajatukset: Mitä mä oikein sanoin Olli varmaan vihaa mua!!
Olli miettii, että oliko Alex tarkoittamassa sitä mitä sanoi.
- Ei se kumminkaan musta tykkää, Olli sanoi hiljaa.
- Sanoitko sä jotain, kysyin keittiön ovelta.
- Hui vi**u säikähdin ja siis e-en mä mi-mitään sanonu, Olli sanoo säikähtäneenä ja kiusallisena.Ollin pov:
Voi vi**u Ale ehk kuuli mitä mä sanoin, ajattelin.
- Iltapala on valmista! huusin Alelle.
- Mä oon edelleenkin täs, Ale huomautti.
- Aa joo no tuu syömään, huikkasin.
- Juu, Ale sanoi.
Olin leikannut vesimelonia, mansikoita ja kiiviä sekä olin tehnyt meille leipää. Istuimme hiljaa pöydässä syömässä ja joku laittoi Aleksille kokoajan viestejä ja Aleksi laitto takas. Me saatiin syötyä loppuun. Pelkäsin, että Aleksi on varattu, koska sit mulla ei ainakaan oo mitään mahkuja siihen.
- Kiitos olipa hyvää, Aleksi sanoi.
- Eipä mitään, sanoin takaisin.
- Voinko käydä nyt suihkussa? Aleksi kysyi.
- Juu tos on suihku, sanoin.
- Okei kiitos! Aleksi huikkasi ja katosi kylpyhuoneeseen.Miltäköhän Aleksi näyttää juuri suihkusta tulleena? Ajattelin päässäni samalla kun keräsin astioita pois pöydästä.
Suihku meni päälle ja olisin halunnut kurkata suihkuun, mutta kävelin vain olohuoneeseen. Yhtäkkiä suihku sammui ja kesti hetki ennen, kun kylppärin ovi avautui. Aleksi käveli olohuoneeseen pelkkä pyyhe päällään ja vi**u ku se näytti hyvältä. Jäin tuijottamaan Aleksia varmaan aika oudosti.
- Öömm mulla ei oo vaihto housuja tai hupparia, Aleksi huomautti.
- Lainaa multa ota mitkä vaan, sanoin Aleksille.
- Ok kiitos Olli, Aleksi vastasi.
Kohta Aleksi tuli takaisin olohuoneeseen päällään mun toisteks lemppari huppari, koska mun lemppari oli nyt mun päällä.
- Katottaisko jotain leffaa? Kysyin Aleksilta.
- Joo vaikka päätä sä ihan mikä vaan käy, Aleksi vastasi.
Valitsin Annabellen ja toivoin ettei Aleksi tykkää kauhuleffoista.Täs on nyt kolmas luku tätä kirjaa toivottavasti tykkäätte ens luvus tapahtuu vähän enemmän ja joo.
Sanoja täs on 553.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ikimuistoinen vuosi
AcakBlind Channel tarina Tää on läpällä tehty!!! Ei herkimmille