Name aku Aeyra, Jeon Aeyra. Aku dari keluarga yg agak berada dan tinggal di busan.aku dgn Eonnie aku , Jeon Sunmi berpindah ke seoul sbb dia cikgu yg di listkan sebagai guru pindahan. Parents aku mmg suruh aku ikut sekolah dgn kakak aku. Sbb dia kate kalu aku sekolah kt busan nnt x de orng nk tengok 2kan aku.ye lah, aku ni jenis yg x suka sngt bergaul dgn orng.
"Caaahh, kite dh sampai dh . Balas eonnie aku membuka tali pinggang untuk keluar dari kereta. Aku pun melihat sekeliling sekolah yg agak besar dan cantik.
"Woww, Eonnie. Ni ke sekolah kite tu. Aku mcm x percaya lah yg ade wujud sekolah yg secantik dan sebesar ni. Ucap aku dgn mulut terganga akibat melihat ciptaan tuhan yg maha agung.
" Aiss, kau ni berangan je lebih. Dh jum gi office dulu. Aku nk laporkan diri dulu. Baru kau gi kelas kau. Ucap eonnie aku mengambil buku 2 dan bahan kerjanye di bonen kereta.
Sekolah yg besar dan bercat biru gelap ygla seolah2 berwarna langit ketika waktu malam. Patut lah name sekolah ni *Moon High School* mungkin sbb tu kot sekolah ni bercat biru gelap .
Aku mengekori eonnie ku ke pejabat dan berjumpe dgn guru kelas aku."anyeonghaseyo, saya Jeon Sunmi. Saya cikgu pindahan ke sekolah ni. Ucap eonnie ku kepada seorng kerani disitu.
"Owhh, Ssaem Sunmi kan. Guru besar suruh Ssaem dan adik ssaem ke biliknye,mari saya tunjukkan. Kate krani tu lagi sambil berdiri menunjukkan kami berdua bilik guru besar sekolah itu.
Eonnie sunmi mengetuk pintu dan disuruh masuk jer . Aku dan eonnie melangkah masuk dan melihat dua orng lelaki iaitu guru besar dan seorng pelajar sekolah tersebut. Alamak, baru jer aku masuk sekolah ni, dah ade orng yg hensome ni camne. Sabar Aeyra sabar.
Guru besar tersebut bernama (Moon gi hoon)
Dan pelajar tersebut ialah, "MWOO? JEON JUNGKOOK!!!!. aku dh mcm setengh hidup dan setengh mati dh. Dia ni bukan ke group satu dunia kenal tu(BTS). Ye lh,Jeon Jungkook kot. Pakwe aku tu mase aku jadi Army, (But, now still lagi army).Aku menjerit panggil name Jeon Jungkook dan dia melihat aku dgn muka yg hairan. " Ye saya? Ade ape ye?. Dia senyum buat aku lagi cair dokk. Adoi,, aeyra -yaa. Please stop x sngupp aku nk tahan.
"AWAK KAN JEON JUNGKOOK MEMBER BTS KAN?. BETUL X?. SAYA NI ARMY. AWAK BUAT SPE KT SINI?. padu betul ayat aku. Berbakul soalan tanye dia.
"Ermm, Aeyra -shii. Awak tahu x yg sekolah MOHISCH ni sekolah yg berpretis dan maju ni sekolah privite k-Idol dan artis kdrama tempatn?tanye guru besar .
Aku rase macam blank sekejap. Ye lah,nape eonnie aku ni x bagithu yg sekoalh ni sebernarnye privite school .nanti mesti ramai k-dol yg aku bakal jumpe nnt.
."Chosohamnida, saya mmg betul2 x tahu yg sekolah ni privte School. Patulah, tadi rase macm lain jer sekolah ni cantik semacam.
"Owhh, aniyo. Gwencana Aeyra -shii.nnt awak belajar lah tentang sejarah sekolah ni.aku pun menganguk sahaja arahan Pengetua.
Okaylah, Cikgu Sunmi boleh mengajar kelas 1-3 .dan Aeyra boleh ikut Jungkook ke kelas awak. Kelas awak ialah 4-1 satu kelas dgn jungkook. Aku menganguk paham lagi dan mengikuti jungkook ke kelas.
"Woww" terkagum aku sekejap tengh persekitaran sekolah ni. Syumpah cantik bosskuu."Kenape ? Cantik x sekolah ni. Jungkook menanya kepada ku dgn senyuman yg indah itu.
"Hermm, cantik jugak lah sekolah ni.aku menunduk kan kepala ku."Nama awak Aeyra kan ? Tanye jungkook sepanjang perjalanan kiterong di koridor menuju ke kelas.
"Nama saya Aeyra, Jeon Aeyra. Aku memberitahu nama penuhku kepada jungkook."awak pun keluarga Jeon ke?. Saya pun sama . Saya kan .....
"JEON JUNGKOOK". Aku menyebut nama full jungkook dan dia tersenyum sambil mengosok bahagian rambut di kepala ku. "HAHAHA, awk ni cute lah. Aku dh blushing satu muka sbb jungkook lah ni. Adoii, parah2.
YOU ARE READING
classmate kpop
Fanfictionkim Doyoung Treasure. Member Classmate; Treasure(Doyoung, Haruto, Junkyu) TXT(Yeonjun) Enhypen(sunoo) Bts. (Jungkook dan Taehyung) Total Pelajar lelaki:31 Satu kelas termasuk YN :54 orng Start: 21/8/2021 E...