" Yeahh, Jom kita pergi Lotte World!!!" Ucap aku bersemangat sambil membawa ais cream." Ok, jom-jom" doyoung menarik tangan aku dan kiteorng have fun dekat sana.
Aku menghabiskan masa berdua bersama dgn Doyoung dh macm pasangan couple yg pergi dating . Kiteorng di Lotte World sampai lewat malam sbb nk tengok mercun bunga api dekat istana Lotte World.
Aku dan doyoung berdiri bersebelahan sambil berpegangan tangan melihat bunga api yg sangat cantik. "Aeyra-aa ,tunggu sekejap." Doyoung berlari pergi dari penglihatanku. Beberape minute kemudian dia datang dgn membawa belon yg cantik.
Dia melutut didepanku dan mengeluarkan cincin yg bertahta Permata berlian. " SUDIKAH AWAK, JEON AEYRA UNTUK MENJADI YEOJA CHINGU SAYA HINGGA HABIS BELAJAR DAN MENJADI PASANGAN HIDUP SAYA SEHINGGA AKHIR HAYAT AWAK?" tanya doyoung membuatkan aku terdiam seketika dan mengangguk menerima.
Doyoung berdiri serta senyum yg x hilang diwajahnya. Dia memasang cincin ditangan ku dan merapatkan wajahnya ke mukaku. Aku pun menutup mataku dan bersedia untuk membuat ciuman pertamaku.
Hampir jer dh nk sampai ke tujuan yg hampir jer lagi dh nk kene. Tiba-tiba.....
"AEYRAAAA, BANGUN NK PERGI SEKOLAHHH!!!" ADOII, eonnie aku ni kejut pulak!!!. Baru nk feel sikit dh ganggu aku.
" Aisshh, eonnie ni baru je mimpi yg best2. Dia kacau pulak!!!" Aku marah kat eonnie aku. " Ehh, kite yg disalahnya."Kau mimpi ape sampai x nak bangun ni? Mimpi gi dating lah tu." "Bangun nnt lambat pulak nk pergi sekolah !!!" ucap eonnie aku.
"Haiss, macam mana dia tahu yg aku tengh mimpi gi dating."Adoii, dh nak cium dh tadi. Kenapa lah dia kacau aku." Ehhh, kenapa aku gi dating dengan doyoung, bukan dgn haruto ? And why aku mimpi si Buaya darat yg garang nk mampus tu? Bukannya dia aku suka dia pun. "Ehh, lantaklah. lagipun x sempat cium kan. "Nasib eonnie aku kejut tadi. " X de lah aku cium si buaya darat garang tu. "
" Aku x nk bibir aku yg suci ni dapat " First Kiss " dari buaya garang tu. Aku membebel sorang2 atas katil." Aeyraa, dh bangun ke belum?". Tanya eonnie aku membuatkan aku terbangun dari mengelamun aku tadi yg cakap sorng2.
-
-
-
-Aku pun bersiap dan menuju ke bawah untuk sarapan. Lepastu aku terus ke dalam kereta bersama dengan eonnie aku yg membawa semua kerja murid2 nya.
(20 minute kemudian,)
Sampai je depan sekolah, aku macam biasa pergi ke pejabat ikut eonnie dulu. dan seperti biasa juga, aku terjumpa dgn si buaya darat garang tu lagi. But, aku perasan yg mamat garang tu lain sikit dari semalam . Yelah, semalam dia pakai baju biasa jer. Harini dia pakai baju uniform ketua pengawas . Mmg hensome gile lah, dgn rambut merah dia tu. Haiss, gugur iman aku.
Aku pakai baju uniform sekolah yg biasa je dulu sbb eonnie kata baju tu x de jual kat tempat lain. Hanya sekolah tu je yg sediakan. So, aku kene datng sekolah dulu ganti baju.
YOU ARE READING
classmate kpop
Fanfictionkim Doyoung Treasure. Member Classmate; Treasure(Doyoung, Haruto, Junkyu) TXT(Yeonjun) Enhypen(sunoo) Bts. (Jungkook dan Taehyung) Total Pelajar lelaki:31 Satu kelas termasuk YN :54 orng Start: 21/8/2021 E...