13- 63.000 Kişiye Mezar Olan Hastane

49 4 0
                                    

A.B.D. nin Kentucky eyaletinde 1920 yıllarda inşa edilen, içinde ölen 63,000 kişi ölüm kokusunu halen havasında taşıyor. 1900lilerin başlarında Amerika’da verem vakaları tehlikeli boyutta artınca inşa edilmiştir. O dönemlerde veremin çaresi olmadığından bu hastalığa yakalanan herkes bir anlamda toplumdan uzaklaştırılmak amacıyla bu hastaneye getiriliyordu.

Fakat burada geçen uzun yıllar boyunca vereme çare bulunamadı. Hasta sayısının sürekli artması ve hiçbir çözüm bulunamaması ile birlikte artık hastalar akıllarını yitirmeye, acılar çekmeye başladılar. İşin korkunç tarafı hastalar veremden ziyade intihar ederek ölmeye başlamıştı.

Bu ölen hastalarda hastanenin en meşhur kısımlarından olan 150 metrelik ölüm tüneli olarak bilinen tünelden geçerek ölmeye götürülür. Hastanenin kapatıldığı yıl olan 1961 senesine kadar toplamda 63,000'e yakın insan hayatını kaybetmişti.

Hastane kapatıldıktan bir sene sonra ise akıl hastanesi olarak tekrar faaliyete başlar. Aynı sıkıntılar sürer, hastaların intiharları da tabi. Sonrasında akıl hastanesi de kapanır. 1982 senesinde arada geçen 20 senede onlarca insan intihar eder. Hem de sadece akli dengelerini tekrar sağlamaya gelmişerken.

Tam bir trajedik filmi geçen yıllar içinde hastane ile alakalı onlarca ürpertici iddia atılır. Pek çok insan hala hastanenin koridorlarında ölen insanların ruhlarının gezdiği devam ediyor. Yeni bulguların ortaya çıktığını ve kapalı olan hastanenin duvarlarına ölümün gölgesini yansıttığı söyleniyor.

Paranolmal HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin