Steff kom uit je bed ik moet naar mijn werk! Ja pap ik kom zo. Nee nu ik wacht al 10 minuten op je. Ik stap uit mijn bed en loop naar beneden geef mijn vader een kus en pak mijn i pad, even kijken of Sem nog een foto heeft geplaatst, ik vind hem al zo lang leuk! Nee helaas geen foto! Ik loop naar boven om me an te kleden, spijker broek en een t-shirt. Dan tandenpoetsen, haarstijlen, maskara en foundasion, klaar! Shit het is al 8uur ik had om 5 voor 8 afgesproken met Megan, we fietsen altijd samen naar school, ik ken haar al sinds de basisschool helaas zitten we niet bij elkaar in de klas! Ik fiets zo hard ik kan als ik nog 1x telaat kom moet ik me om 8:00 melden en dat is heel vroeg voor mijn doen! Gelukkig net op tijd, vandaag hebben we verkort rooster dus allen lessen zijn nu 40 min inplaats van 50 min. Fijn dan kan ik nog even blijven chillen na school. Shit me Nederlands schrift ben ik vanmorgen vergeten in de haast! Nu wordt ik er zeker uitgestuurd, de docent van Nederlands mag mij niet of zou ik het zo zeggen we mogen elkaar niet! Hij heeft me al 5 keer naar het straflokaal gestuurd, en hij ging met mijn ouders praten wat heeft dat voor nut? Hij is het probleem niet ik, ik loop naar binnen en hij kijkt vrolijk WAT! hoe kan dat? Hallo meneer, zo u ziet er vrolijk uit wat is er met u gebeurd? Niet zo brutaal jij jonge dame! Zooo rustig maar, ik zie u niet vaak zo blij dit is zeldzaam. Naar C4 jij, je gedraagt je hier in mijn lokaal niet zo brutaal begrepen? Oke ja ik weet het ik heb het uitgelokt, en ik weet zo maak ik geen indruk op Sem maar hij wil me toch niet dus doe ik ook geen moeite. Pff ik moet 3 trappen oplopen, hallo Steff weer eruit gestuurd? Ja. Wat heb je nu weer gedaan? Dat schrijf ik wel op dat gele blaadje! Soms met je verkeerde been uit bed gestapt? Pfff nee ik ben ongesteld! Ohh meid gefeliciteerd! WAT gefeliciteerd? Is het een feest ofso dat je ongesteld bent? Boos ga ik zitten, ik ga Sem appen. We appen bijna altijd in de les! Maar deze keer reageerd hij niet, tot ik zijn stem achter me hoor, ik kijk naar achter en Jahoor daar staat Sem. Hij geeft me een knipoog, en gaat naast me zitten. Ik fluister, wat heb je gedaan? Ik heb me huiswerk niet gemaakt, en ik vond het zielig dat jij hier zo alleen zit! Dus ik kom je vergezellen, hahah. Sssssttttt je zit hier niet voor je plezier! Het is 5 min stil tot dat Sem zegt zullen we in de pauze spijbelen? Jaa is goed! Of gewoon nu? Ik zeg wel dat ik naar de wc moet en dan ga jij ook en dan gaan we snel naar buiten, goed idee. Uhh mevrouw zou ik alstublieft naar de wc kunnen, ik kan het niet meer ophouden. Jahoor jongen ga maar gouw. Uhh mevrouw mag ik ook? Allebij das toevallig! Ik ben ongesteld wist u nog Jahoor schat ga maar. Die mevrouw bij het straflokaal heet Chantal ze is een vriendin van me moeder en ze kent me al vanaf dat ik babey was! Snel loop ik naar buiten, ik schrik opeens houd iemand 2 handen voor me ogen, en geeft me een kus op me wang, het is Sem ik draai me om en trek hem mee, kom snel naar beneden. Waar gaan we heen? Uhhh ik ben tot 6 uur alleen thuis dus we kunnen daar wel heen zeg ik. Is goed kom snel voor dat iemand ons ziet. We zitten samen op de bank, hij heeft een arm om me heen ik draai me hoofd en we zoenen elkaar bijna, want de telefoon gaat het is school zegt hij, hang het op! En hij komt weer naast me zitten en zoent me, niet zomaar een zoen nee een tongzoen, het voelt fijn. Steff ja wat is er? Wil je met me? Ja! En we zoenen verder, tot het weer verpest wordt, er staat iemand voor het raam! Het is mijn moederde zijn de tijd vergeten, ga via de tuin is goed schatje en hij geeft me een snelle kus. Ik deed open mijn moeder was als gewoon lijk in een kut bui. Dus ik ging maar naar boven, op eens ging ik een beetje zweten en kreeg ik stress ik raakte in paniek en moest huilen door de tranen zocht ik op internet "wat doe je tegen een stressaanval?" Alle maal stomme dingen denk aan iets leuk alsof je dat op dat moment kan? Ik raakte helemaal paniekerig ik wist niet wat ik moest doen, maar een stemmetje in mijn hoofd zei schaar schaar, ik wist niet waarom maar ik luisterede en pakje de schaar maakte hem open en snee mezelf 4x op mijn hand. De eerste keer, dat dacht ik in me hoofd rond en meer maar dat kon ik niet plaatsen. Ik plakte er snel een pleister over heen, ik moest wel een smoes bedenken, ja papier snee! Ik ging naar beneden en daarna gelijk naar bed, ik was moe en morgen heb ik turnen dus moet ik uit gerust zijn. Ik zit al ongeveer 9 jaar op turnen, tis echt leuk! Maar nu heb ik een heel groot probleem!! Ik kan geen turn pakje aan, anders zie je mijn sneeën, ik ik kut heb ik weer als ik om hulp wil vragen moet ik wel eerst zeggen wat ik het gedaan. Ik doe het ik app mijn 2 beste vriendinnen Annemijn en Micky, ik leg ze alles uit ze zijn geschrokken maar ik heb beloofd dat ik het niet meer zou doen, althans dat ga ik proberen! Foundasion ja aan die tip heb ik teminste wat, dankjewel Micky!! Even schrijven in mijn dagboek en daarna val ik in slaap.
JE LEEST
Stress
Teen FictionHet verhaal gaat over een dood gewoon meisje Ze heet Steff en is 14 jaar oud, en zit midden in de puberteit. Ze heeft vaak ruzie met haar ouders, over wat ze niet goed doet en moet veranderen, ze is best brutaal en ze luistert bijna nooit naar...