Ik wordt wakker het is licht, ik sta op en krijg een steek ik mijn hoofd. Ik ga weer liggen en na 30 min ga ik naar beneden met Barstende koppijn en buikpijn. Briefje van mama
Haayy lieverd,
Ik heb je ziek gemeld, je was nogal warm vanmorgen!
Dikke kusAppje van sem waar ben je? Ik antwoord ik ben ziek😭✋ mis je X
Hij zit natuurlijk in de les dus kan hij niet reageren, ik pak een film en val in slaap. Ik word om 5 uur wakker, pak mijn telefoon 10 gemiste oproepen van maah best (Annemijn) ik bel haar terug!
Steff: heey Annie
Annemijn: hayy
Steff:wat is er? Waarom huil je?
Annemijn: ik maak me zorgen over je!
Steff: maar Lieffie hzo dan?
Annemijn: je haalt slechte cijfers, je snijd je zelf en je spijbeld. Ik ben zo bang dat ik je kwijt raak. Net als vandaag ik was je overal aan het zoeken, even dacht ik dat je zelf,oord had gepleegd!
Steff: Omgg sorry spijt me zo ik was in slaap gevallen want ik ben ziek, ik had je een Appje moeten sturen. En over dat snijden, daar ga je niet dood van en zorgen maken? Dat is echt miet nodig, ik red mezelf wel, en ik ga niet dood wat? Wel een beetje raar hoor ik beloof je dat ik geen zelfmoord zou plegen, want ik kan niet zonder je. Langzaam hoor ik Annemijn huilen het liefst zou ik haar nu troosten maar dat gaat niet heel makkelijk door de telefoon. Lieffie niet huilen zullen we morgen anders afspreken je mag sws wel bij me logeren!!
Annemijn: ja gezellig, ik moet eten. Hou van je Doegh
Steff: doei Lieffie
Wat is ze toch lief, en ze zegt echt alles tegen me als ze ergens mee zit ze weet ze kan altijd bellen echt altijd!! Okal gaat het nergens over, ik ga maar slapen morgen word een lange dag.
TRINGGGTRINGGGG!!!! Sem belt!
Steff: heey semmiee
Sem: Haay schat
Steff: ik mis je
Sem: ik jou ook schatje, kan je morgen misschien afspreken? Ja tuurlijk Hoelaat?
Sem: uhh 10 uur? Ik haal je wel op ga je met me mee naar de voetbal!
Steff: ja gezellig, ik app je zo nog wel Loveyouu
Sem Loveyoutoo babey
"Whatsapp Annemijn"
Morgen 11 uur bij primark? Kunnen we gaan shoppen!
Kut ik was de afspraak met Annemijn helemaal vergeten!! Shit wat moet ik nu doen? Ik mis Sem echt heel erg, ik vraag wel of Annemijn mee kan en dat we daarna gaan shoppen.Heeyyy,
Ik had al met Annie afgesproken, maar ik mis jou zo!
Kan ze anders niet mee XHaay
Ja tuurlijk tot morgen X
Heey Annie,
Ik had al met Sem afgesproken, maar ik wil ook heel graag met jou shoppen enzz. Dus ga je mee naar voetbal en daarna shoppen?
Haay babey
Ja leuk ideeGelukkig als ik af had gezegt had ze het niet erg gevonden, ze is echt nooit jaloers. Of misschien wel en laat ze dat niet merken ik hou zo van haar.
JE LEEST
Stress
Roman pour AdolescentsHet verhaal gaat over een dood gewoon meisje Ze heet Steff en is 14 jaar oud, en zit midden in de puberteit. Ze heeft vaak ruzie met haar ouders, over wat ze niet goed doet en moet veranderen, ze is best brutaal en ze luistert bijna nooit naar...