Volgende morgen Steff wakker worden, het is 7 uur! Wat? Zo vroeg, ja je moet naar de dokter. Waarvoor? Je knieën, houd er rekening mee dat je je broek uit moet. Nee mam uhh ik kan vandaag niet naar de dokter we hebben een belangrijk So voor Nederlands, die ik echt niet kan missen! Pfff oke ik bel wel dat je niet kan. Phoee gelukkig, stap uit bed en zie een bloed vlek op mijn bed, kutt roep ik hard! Mijn moeder komt gelijk naar boven. Omgg Steff wat is dat? Ja Uhhh (dat is bloed van mijn hand) ik moet snel iets verzinnen, ja nauh uhh kijk ik ben ongesteld. Ohh gelukkig ik dacht dat je je zelf gesneden had. Nee natuurlijk niet, en loop snel naar de badkamer. Snel mijn make-up op kam mijn haar en ren naar beneden. Sinds wanneer ben jij zo snel vraagt mijn moeder! Uhh nauh let lekker op jezelf ofso geef haar een kus en pak mijn fiets. Veel te vroeg op school, pff ik haat mezelf!! Niemand houd van me, nee nee dat mag niet mijn hersenen zeggen brug maar ik geef mezelf een klap dat kan niet!! En ik barst in tranen uit, gelukkig waterproef maskara. In de les kan ik me niet concentreren en gaan allemaal dingen om in me hoofd vragen en de rest weet ik niet heel raar!! Troy de stomste jongen uit mijn klas zegt verliefd? Hou je bek kutkind. Zozo liefdesverdriet. Hou je bek, moet ik je slaan ofso? Is goed grote pauze achter het fietsenhok! Pff wat doe ik mezelf aan?
Steff waarom heb je hem in elkaar geslagen? Hallo hij begon eerst, niet ik hoor. Helemaal wel jij wilde zo graag vechten, ik wilde dat niet. Jesus fuck my life, en jij val lekker dood ofso!! En ik ren weg, weg lopen voor je problemen ik weet het het is niet goed, maar ik doe het toch ik luister niet naar een ander ik doe lekker wat ik zelf wil!
Mijn moeder rent naar boven, Steff dat was school, ga jij me vertellen wat je hebt gedaan of moet ik morgen naar school gaan. Uhh nauh van mij hoor je niks! Steff doe nauh niet zo koppig, kom je zo naar beneden? Nee ik heb nog huiswerk. Oke doe je best. Jaja zeikwijf!
Ik ga Micky appen zei is de enige die me 100% snapt
Steff: Haay babey❤️
Micky: Hay schat, hoe gaat tie? ❤️
Steff: ja echt super😳
Micky: Ahhw Lieffie, doe je zelf niks aan dat ben je niet waard! 😭💕
Steff: pffff jaja dat weet ik allemaal wel✋
Micky: als je maar weet dat ik er altijd voor je ben💏 i got you and i never let you go 😈 ik moet gaat doeghh Lieffie loveyouuu💕💍
Steff: doeghh Bestt loveyousomuch you are my only one👭
Micky is zo lief, morgen vrij!! En alleen thuis, ik bel Sem maar hij hangt op. Ik schrik ik heb vandaag en gister niks tegen hem gezegt godver ik doe alles verkeerd.
JE LEEST
Stress
Teen FictionHet verhaal gaat over een dood gewoon meisje Ze heet Steff en is 14 jaar oud, en zit midden in de puberteit. Ze heeft vaak ruzie met haar ouders, over wat ze niet goed doet en moet veranderen, ze is best brutaal en ze luistert bijna nooit naar...